Ç' E' ~17 ♥

22 6 0
                                    

"Elif, hadi güzelim uyan."

Çınar'ın sesi kulaklarımı doldururken uykum çoktan dağılmıştı. "Elif, hadi bebeğim bak hoca kızacak." dedi.

"Tamam ya!" diye sitek ettim ve kendime gelmem için güç topladım. Boynuma bir öpücük kondurduğunda huylanmıştım. "Mmm... Sen huylanıyor musun? Peki âlâ." deyip tekrar boynumu öpmeye başladı.

Gülmeye başladım. Ben güldükçe o da hem gülüyor hem öpüyordu. "T-tamam." diyordum ama durmak bilmiyordu. Ardından ellerini karnıma koyup gıdıklamaya başladı.

"Ç-çınar nefes al-alamıyor-um!" der demez durdu. "İyi misin?" dedi korkarak bakıyordu. "Ay bir an nefes alamadım." dedin elimi yüzüme yelpaze yapıp.

"Ay çok oyalandık." deyip yataktan doğruldum. "Ben üstümü giyincem hadi sen de git giyin." dedikten sonra üstüme baktım.

"Lan! Çınar ben partideki elbiseyle uyumuşum!" dedim hâlâ kendimi incelerken.

"Olsun. Ben vardım yanında bir şey olmaz." deyip yataktan ayaklarını sarkıttı. Ardından ayağa kalkıp kapıya ilerlerken arkasına dönmeden "Açık giyinme." dedi. "G*tüm donar, tabii giyinmeyeceğim." deyip güldüm. Kapıyı kapatmadan önce gülümsedi ve öpücük attı.

Üstümü giyindikten sonra odalarına gittim. Çınar "Hasan! Uyansanıza kardeşim." diye kapıyı tıklatan Çınar'a "N'oluyor?" diye seslendim. "Eda ile Hasan birlikte uyumuş." dedi ve tıklatmaya devam etti.

Hasan uykulu gözlerle kapıtı açtı. "Hele şükür." deyip içeri daldı Çınar. Eda da uykulu gözlerle yanıma geldi.

"Beyler, bayanlar!? N'oluyor burada?"

Ananı! Müdür!

Ç' E' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin