Ç' E' ~12 ♥

38 4 0
                                    

"Hasan bak bu peruk daha gerçekçi." deyip Hasan'a döndüm. "Kanka bence siyah daha iyiydi. Bu bizim altta oturan yelloz Sude gibi yaptı seni." deyip kendine peruk bakmaya devam etti.

Kot pantolon ve sweatshirt de alıp giydikten sonra tuvakete ilerlemeye başladık.

Arada dengemi kaybediyordum. "Hasan duvara sürüne sürüne yürü abi." dedim ve duvara yaklaştım. Kızlar tuvaletine girdiğimizde Eda çöp kutusuna oturmuş ayaklarını sallıyordu. Elif de "Eda ya orda bildiğin kızın yanına oturdu!" dedi. "Erkeklerin hepsi mal! Tabii Hasan'ım hariç." dedi.

"Kanka vallahi çok kırıldım." dedi ve sweatshirtinin koluyla gözünden akmaya hazırlanan göz yaşını sildi.

Göz yaşının akmasına neden olan kendime lanetler okudum. Hasan cilveli cilveli "Hayatım bizim şu yeni aldığımız makyaj malzemelerini çıkar." dedi. Hasan! Yapma kuzum, cilveli cilveli konuşma!

"Tamam balım." dedim ve sanki Elif'leri yeni fark etmiş gibi kıvıra kıvıra yanına gittim "Aşkı- Kuzum! N'oldu niye ağlıyorsunun?" deyip omzundan tuttum.

Sanki patlamaya hazırmış gibi birden gözünden yaşlar boşaldı. "S-sevgilim bi kızın yanına oturdu! Kız da onu öptü!" deyip ağlamaya başladı.

"Şerefsize bak sen. Ay hayatım erkeklerin hepsi böyle." dedi Hasan. Lan bu bana şerefsiz dedi. Zor tuttum dalacaktım.

"Kızlar!" diye bir çığlık yükseldi kabinlerden birinden. Herkes dikkatini ona verdi.

"Pedi olan var mı?" diye sordu ardından. Hasan aldığımız çantalardan ped çıkarırken koşa koşa (!) "Bende var!" diye bağırdı.

Allah bunu neden kız olarak yaratmadı şimdi anladım.

"Bak şimdi dışarı çıkalım. Hava al. Hamburger falan yeriz." dedim.

"Olmaz! Dışarda bizi bekliyorlardır o mallar." dedi Eda endişeyle.

"Olsun ayol! Biz varız." dedim ve kadın kahkahası attım.

Offf! Şu düştüğümüz duruma bak abi ya!

"Hayatım yardıma ihtiyacın var mı, geleyim mi!?" diyen Hasan'ın sesini duymamla içimden "Hasan s**tir!" çektim. Akrep burcu olmakta zor galiba.

"Nermin! Hadi gidiyoruz!" dedim. "Tamam balım geliyorum." dedi ve yanımıza geldi.

Tuvaletten çıkınca Hasan dayanamamış olacak ki "Ay yok abi! Dayanamayacağım ben." dedi ve topuklularını çıkardı ilk. Ardından da peruğunu.

Kızlar ilk Hasan'a şaşkın baktı sonra bana baktı. Ardından çığlık attılar.

"Eda güzelim bi beni dinler misi-" Hasan telefonda Eda'nın tribini çekiyordu. Hani kızın tekine "Yardım edeyim mi?" demişti ya. Onun tribi.

Off... Off...

Ç' E' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin