Draco:
Po mém malém setkání s Grangerovou ve dveřích jsem šel na svou kolej.Po chvilce mi došlo, že jsem se vlastně ve Velké síni na ni díval celou dobu během proslovu. A bylo vidět, že si toho všimla, jinak by nebyla tak nervózní, když jsme se setkali.
Po vybalení svých věcí jsem přemýšlel. Proč jsem se na ni vůbec díval a usmíval se? Proč jsem se s ní pak normálně bavil? Vždyť bych ji měl nesnášet a ne se na ni dívat jak na svatý obrázek. Je mudlovského původu... Vážně jsem jí ani nenadával?
V tu chvíli do pokoje v doprovodu smíchu přišel můj nejlepší kamarád, Blaise Zabini, a vytrh mě z myšlenek. Hned, jak mě viděl, se rozhihňal a já jsem vůbec nechápal čemu.
,,Čemu se zase tlemíš, Zabini?!" Řekl jsem naštvaně jako vždy.,,Myslím, že moc dobře víš." Řekl s tajemným úsměvem Blaise.
,,No to teda fakt nevím!" Odsekl jsem.
,,Že ne? Ale, ale. Ty si nevzpomínáš, kam jsi celou dobu ve Velké síni mířil pohledem a pak ses ještě usmíval?! Já jsem si toho všiml a myslím, že ona taky." Hned, jak to dořekl, jsem si uvědomil, že když můj pohled viděl Blaise a i samotná Grangerová... Mohl to vidět i kdokoliv jiný!
,,Jsem se jen zamyslel, nemůžu za to, kam můj pohled mířil, Zabini!" Poté jsem na něj vytáhl naštvaný pohled.
,,Zamyslel nad Grangerovou? Neříkej mi, že ses zabouchl do mudlovské šmejdky." Řekl s výsměchem Zabini. Když řekl to hnusné oslovení, které jsem do nedávna používal i já sám, se ve mně něco zlomilo a já zatnul ruku v pěst. Nepochopil jsem, proč, že by mi snad vadilo, jak ji nazval? Ne, to snad ne. Přece k ní nic necítím, je z Nebelvíru!
,,Je to GRANGEROVÁ, vzpamatuj se Draco Malfoyi!!" Řekl jsem si pro sebe v hlavě. Blaise celou dobu jen přihlížel a sledoval, jak jsem se pral se s vými myšlenkami. Pak jsem si vzpomněl, že jsem mu neodpověděl.
,,Ses zbláznil ne?! Fakt jsem se jen zamyslel a nic víc na tom nehledej. Musím se jít už vyspat, protože jak vidím, tak by tento výslech pokračoval až do rána. Dobrou." Hned, co jsem to dořekl, jsem si lehl do postele a snažil se usnout. Ovšem jsem ale přemýšlel nad tím, co mi Blaise řekl. Pak jsem si přiznal, že to je opravdu hloupost. Já a milovat Grangerovou nebo vůbec k ní něco cítit? Ha ha ha. Asi mu už zarezervuju pokoj u Svatého Munga.
Ahoj!😀 Vítám vás u další kapitoly! Opět je kratší a je z pohledu Draca💚🐍
💜Kiki💜
ČTEŠ
Dvě tváře [Dramione]
FanfictionPředposlední rok na škole v Bradavicích. Draco a Hermiona. Dva rozdílní lidé plní nenávisti vůči sobě. Ale mezi láskou a nenávistí je tenká hranice, že? Tento příběh je toho důkazem! Voldemort, Smrtijedi a válka... Hlavní problémy zcela nového páru...