Hermiona:
Zrovna jsem se po další hodině zvedala na večeři, když mě najednou zastavila Ginny... Lepší už to být dneska nemůže!,,Herm? Počkej!" Zařvala na mě přes celou knihovnu a tím upoutala pozornost madame Pinceové.
,,Slečno Weasleyová, jste v knihovně! Laskavě se chovejte slušně a nekřičte!" Řekla jí výhrůžně madame Pinceová a sklopila hlavu zpět ke své práci.
,,Hermionoooo!!! Kam jako jdeš??!" Zařvala ještě víc nahlas Ginn a knihovnice se užuž zvedala, aby Ginn mohla odvést z knihovny.
,,To je v pořádku, madame, odvedu ji rychle pryč." Zastavila jsem ji a poté jsem se obrátila na Ginny a táhla ji ven z knihovny.
,,Co blázníš?! Stojíš ode mě sotva metr a řveš jak na lesi!" Seřvala jsem ji a ona se jen zamračila.
,,Tak nemáš chodit pryč." Řekla povýšenně a ušklíbla se. Beztak ji to naučil Malfoy, ty jeho úšklebky.
,,Chci jít na večeři, takže jestli dovolíš, nebudu tu s tebou ztrácet čas." Odsekla jsem ji. Jsem na ni naštvaná, že mi nic o Malfoyovi neřekla.
,,Pro Merlina, Hermióno!!!!" Začala se snad i modlit? Vypadalo to tak aspoň.
,,Co je, Ginevro?" Zeptala jsem se a koutky mi začaly cukat. Ginn nesnáší, když ji někdo říká Ginevro.
,,Co by asi bylo?! Hledám tě snad 3 hodiny po celém hradě, všude po pozemcích a až potom mi dojde, že miluješ knihovnu." Plácla se do čela a ignorovala to, jak jsem ji předtím oslovila.
,,Jestli chceš mluvit o Malfoyovi, tak ti rovnou říkám, že nechci nic vědět." Řekla jsem a složila si ruce na hrudi.
,,Nechceš?! A nechceš vědět ani to, že jsi s tím vymazáním paměti víceméně souhlasila?!" Vykřikla už docela naštvaně.
,,C-cože?!" Vyhrkla jsem a nevěřícně jsem se na ni podívala.
,,Jo, je to tak! Promluv si s ním!" Řekla a upřeně se mi dívala do očí.
,,Proč bych měla?" Položila jsem spíš řečnickou otázku (aspoň pro mě to byla řečnická otázka).
,,On ti to všechno vysvětlí! To vím na 100%. A jestli si budeš chtít pak vzpomenout, třeba ti pomůžeme!" Odpověděla.
,,Nechci!" Vykřikla jsem.
,,Půjdeš za ním, ať chceš nebo ne!" Rozhodla a znovu se ušklíbla.
,,Hm... Pokud mě tam dostaneš." Zamumlala jsem ironicky a ušklíbla jsem se. Merlin, ty úšklebky jsou vážně nakažlivé.
,,Dostanu, to ti slibuju." Řekla a táhla mě do Velké síně na večeři.
Vešly jsme dovnitř a první, co jsem udělala, bylo to, že jsem se nevědomky podívala ke Zmijozelům. Setkala jsem se s pohledem Malfoye a okamžitě jsem odvrátila pohled a vydala se ke svému stolu. Pořád jsem na něj naštvaná! Vždyť mi vymazal paměť, pro Merlina!
Draco:
Proč vždycky čekám, že se aspoň usměje?! A ještě po tom dnešku?! Asi mi vážně není dobře.,,Brácho?! Hej! Draco!" Mával mi rukou před obličejem Blaise a probral mě z mých myšlenek.
,,Co je?!" Otočil jsem se na něj.
,,Co asi? Zrzka mi to řekla, když jsem ji potkal na hradě." Řekl a já jsem si jen povzdechl.
,,No super. Tak si zatleskej!" Vyjel jsem na něj.
,,Nebuď nabručený méďa a promluv si s ní. Ginny to prý zařídí s Hermionou a po večeři si pokecáte, jak se říká po mudlovsku." Ušklíbil se a já jsem se na něj jen překvapeně podíval.
,,Nejsem méďa, to zaprvé! A zadruhé, pochybuju, že se mnou bude chtít Hermiona mluvit." Řekl jsem svůj názor a nabručeně si složil ruce na hrudi... Jo, tak možná méďa tak trochu jsem.
,,No, tak jsi malý medvídek anebo přerostlý medvěd, to je teď jedno! Nech to na mně a na zrzce, my se o to postaráme." Odpověděl a pohledem vyhledal Ginny a naznačil jí, že vše jde podle jejich plánu. Ta mu to oplatila a Blaiseovi se oči zaleskly šťestím.
,,Merline!! Grangerka si s tebou po večeři asi fakt promluví!" Vykřikl a zatleskal si. Já jsem jen zakoulel očima, když se Blaise postavil na lavici a začal tančit vítězný taneček. Radši bych to ani neviděl, jak pohoršující!
Hermiona:
Po večeři mě začala Ginny táhnout někam pryč. Nechápala jsem to, ale následovala jsem ji (pokud by se tomu, že vás někdo táhne, dalo říkat následování). Vlítla do opuštěných dívčích umýváren a zavřela dveře. Rozhlédla jsem se okolo a srdce se mi najednou zastavilo... Malfoy! Jak jinak, že? To mě mohlo hned napadnout, že mě za ním Ginny vede.,,Tak jsme tu!" Vykřikla radostí Ginny a plácla si se Zabinim. Což jsem nepochopila, tak jsem pozvedla obočí.
,,Nečum se tak, Grangerová. To my dva jsme vám naplánovali menší pokec." Odpověděl Blaise na mou nevyřčenou otázku a ušklíbl se.
,,Nejsem slepá, Zabini." Odsekla jsem a pohledem probodávala blonďáka před sebou.
,,Fajn. Tak co chcete?" Zeptala jsem se odevzdaně po chvíli, co se na mě Malfoy díval nicneříkajícím pohledem.
,,Promluvit si. Chci ti to vysvětlit." Řekl po chvilce Dra... Teda Malfoy.
,,A co mi asi tak vysvětlíš?! Že jsme spolu chodili a ty jsi mi pak bezdůvodně vymazal paměť?!" Vyhrkla jsem.
,,Bezdůvodně?! Ty si myslíš, že kdybych nemusel, tak to udělám?!" Vyhrkl naopak on a nevěřícně zakroutil hlavou.
,,Znám tě, ty děláš hodně věcí bezdůvodně! No, nicméně... Jaký jsi měl důvod, no?" Tázavě jsem na něj pohléhla.
,,Tady to říkat nebudu. Pokud se někdy rozhodněš, že si chceš vzpomenout, tak zjistíš, že jsi ten důvod věděla." Řekl zlomeným hlasem.
,,Pravda. VěděLA!" Dala jsem si záležet na poslední slabice.
,,Chtěl jsem tě chránit, pro Merlina! Ty snad chceš, aby tě ty-víš-kdo zabil?!" Zařval a hned potom se vyděšeně porozhlédl kolem sebe. Já jsem pozvedla obočí. Blaise i Ginny jen celou dobu tiše přihlíželi, jako kdyby sledovali nějaký napínavý film, ale teď...
,,Cože?!" Vyhrkli oba najednou a já s Dracem jsme se na ně podívali.
,,Nic. Zapomeňte na to." Řekl Draco a chtěl odejít.
,,Nikam nejdeš!" Zařvala jsem naopak já a pevně ho chytla za zápěstí.
,,Proč by mě měl zabíjet?" Zeptala jsem se podívala se na něj soucitně (nevím proč).,,Víš proč?! Protože jsme spolu chodili a on se to, jen Merlin ví jak, dozvěděl! Musel jsem ti kvůli tomu vymazat paměť, abych tě chránil a ušetřil tě! Jinak by tě zabil a to bych nepřežil!" Vyhrkl a vysmekl své zápěstí z mého sevření.
,,Vždyt mu může být jedno s kým chodíš nebo ne!" Řekla jsem rozhodnutě a sjela ho pohledem.
,,No, věř mi, že nemůže. Dál ti to vysvětlovat nebudu! Pokud se nerozhodneš, že chceš vrátit paměť, nedostaneš ze mě ani další slovo." Odpověděl a tentokrát už rychlým krokem zamířil ven z umývárny.
Otočila jsem se na Ginny a Blaise. Všichni jsme se na sebe nechápavě podívali.
Jak se asi rozhodne Hermiona?🤔
Děkuju za 1,5K přečtení😍
💜Kiki💜
ČTEŠ
Dvě tváře [Dramione]
Fiksi PenggemarPředposlední rok na škole v Bradavicích. Draco a Hermiona. Dva rozdílní lidé plní nenávisti vůči sobě. Ale mezi láskou a nenávistí je tenká hranice, že? Tento příběh je toho důkazem! Voldemort, Smrtijedi a válka... Hlavní problémy zcela nového páru...