18

1.5K 44 0
                                    

End flashback

Práve kráčam na autobusovú zastávku a mám namierené do budovy zvanej škola. Po príchode na zastávku príde o minútu autobus. Nasadnem doňho. A namierim si to do zadu na voľné miesta. Sadnem si k oknu a do uší si dám sluchátka.

Cink.

Pozriem sa do mobilu kto mi píše a nad menom sa usmejem.

James: Ahoj😙

Ja: Ahoj, čo robíš?

James: píšem si s tebou, a ty?

Ja: Taká originálna odpoveď, sedím v buse a idem do školy

Presne ako som odoslala správu tak som započula v autobuse pípnutie (nwm ako to nazvať) a tak sa to opakovalo dokiaľ nevystúpil jeden chalan. Na hlave mal kapucňu a na očiach okuliare. Viac som nevidela pretože mal sklonenú a díval sa do mobilu, v ktorom som uvidela úsek mojej vety.

Takže toto je James? Mohla som sa rozbehnúť za ním. Ale ja som len potichu pozorovala jeho odchádzajúcu postavu. Autobus sa pohnul a James sa mi stratil x dohľadu. Naštvane som hlavou buchla o sedadlo predo mnou. Našťastie v ňom nikto nesedel.

V škole som sa zvítala a Kikou. O Jamesovy som jej ešte nepovedala. Ten musí počkať. V škole som vôbec nedávala pozor pretože mi v hlave neustále prúdili myšlienky o Jamesovy.

Kika sa mi od toho koncertu zdala akási zvláštna. Niečo vedela a tajila mi to.

Ako sa vám páči dnešná časť? Tento týždeň moc častí nebude pretože mám v škole veľa písomiek.

I love you

Zničil si mi život H.S. ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang