S Harrym sme tam ešte dlho sedeli a rozprávali sa. Okolo obeda sme sa rozhodli že na ten obed naozaj pôjdeme. Kráčali sme ulicami mesta a hľadali reštauráciu. Našli sme ju.
Sadli sme si za stôl a objednali si. Harry nervózne klopkal prstami o stôl. Mala som pocit, že mi chce niečo povedať. Moje myšlienky sa naplnili. "Emma, chcela by si ísť so mnou na ples?" Spýtal sa.
Prišiel k nám čašník a doniesol nám našu objednávku. Bola som zaskočená jeho otázkou a nevedela na ňu odpovedať. Naozaj chcem pretancovať ten večer a ním?
Áno
"Áno, rada" usmial sa a ja som mu úsmev opätovala. Dojedli sme a šli si pozrieť obchody. Všimla som si obchod so suvenírmi a tak som tam a Harrym vošla.
Harry si niečoho všimol a oznámil mi, že za chvíľu príde. Zatiaľ, čo bol preč tak som si prezerala ostatné výkladu so suvenírmi.
V diaľke som uvidela blýskajúcu sa vec, tak som svoje kroky nasmerovala k nej. Bola to strieborná retiazka, na ktorej bol prívesok malinkého srdiečka. Bolo to jednoduché no krásne. Zobrala som ho a šla si prezerať ostatné veci.
Tentoraz som uvidela prsteň. Strieborný prsteň a na ňom strieborná ruža.
Všimla som si, že Harry často nosí prstene tak mu ho kúpim. Vrátila som sa ku pokladni a tam svoje šperky zaplatila. S úsmevom na perách som višla z obchodu a počkala na Harryho.
O pár minút vyšiel aj on. Tiež s úsmevom na perách. "Niečo pre teba mám" ozvala som sa prvá a z vrecka vytiahla prsteň s ružou. Ukázala som Harrymu aby nastavil ruku a na ukazovák mu navliekla prsteň.
Harry si dal ruku pred seba aby sa lepšie pozrel. "Ďakujem, je krásny" povedal a usmial sa. "Aj ja mám niečo pre seba, otoč sa" povedal a tak som aj urobila. Pocítila som odhrnutie vlasov a chlad na krku.
Harry mi vrátil vlasy späť do polohy, v ktorej boli. Otočila som sa späť k nemu a pozrela sa na miesto pod krkom. Bola to strieborná retiazka a na nej ruža. Červená ruža. Milujem ruže. "Ďakujem" povedala som a následne ho objala.
Celý deň sme len diskutovali a prechádzali sa po meste. Večer na odprevadil do izby a pobozkal ma na čelo.
Ďalšia časť je vonku tak dúfam že sa páčila. Tu máte fotky tých šperkov...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Zničil si mi život H.S. ✓
РазноеUpozornenie: neodporúčam čítať ľuďom, ktorí si prešli psychickými chorobami. Môže vám pripomenúť zlé chvíle. Príbeh je o 17-ročnej stredoškoláčke, ktorá trpela anorexiou a sebapoškodzovaním. Teraz sa však zmenila. 15.8. /18 -10.7. /19 1K votes 16...