V škole som sa zvítala s Kikou a spoločne sme sa vybrali si triedy. Po ceste sme sa zastavili v bufete kde som si kúpila Kofolu lebo som na ňu mala strašnú chuť. V triede sme si každá sadla do svojej lavice.
V triede vládla veľká vrava. Lebo sa vraj chalani vrátili z turné. Znova budem vídať Stylesa.
Hluk prerušila učiteľka, ktorá vošla do triedy. Začala som niečo hovoriť ale ja som len premýšľala nad Stylesom. Možno sa naozaj zmenil. Nie. Dosť. Nepremýšľaj nad ním.Cez prestávku som išla do svojej skrinky si vymeniť knihy na ďalšiu hodinu. Keď som ju otvorila. Vnútri sa nachádzala krvavo červená ruža a pri nej malý listoček.
Dúfam či máš rada ruže.
ILY
James🌹Ružu som opatrne vzala do ruky a privoňala si k nej. Pousmiala som sa. No v tomto mi to doplo. Ak mi dal tú ružu James tak to potom znamená že chodí do našej školy. Od radosti som až vyskočila. Ružu som vrátila späť do skrinky vzala som si potrebné knihy. A odišla späť do triedy.
Lístoček, ktorý bol pri ruži som otvorila a znovu prečítala čo tam bolo napísané.
ILY.
Stále som sa naň pozerala no v tomto som vrazili do niečej hrude. A nejaké dlane má zachytili. Pomaly som zdvihla hlavu a uvidela dve krásne, no mne už známe oči. "Ahoj" prehovoril chraplavým hlasom. Obzrela som sa a po jeho pravici stál Louis a Niall. A po jeho ľavici Zayn a Liam. A v strede Harry. Ich mená som si pamätala veľmi dobre. Ako by som asi mohla zabudnúť mená ľudí, ktorý mi zničili život.
Prevrátila som očami a chystala sa ho obísť. No on sa znovu postavil predo mňa a ja som mu znovu narazila do hrude. Zavrčala som a sotila ho. Nôž mojou silou ostal stáť na mieste. Zdvihol jedno obočie a pobavene sa usmial. Jednoducho som sa teda otočila na odchod. No jeho ruka na mojom ramene má zastavilo.
"Čo zas chceš!" Zahučala som naňho.
"Len som ťa šiel privítať" povedal na svoju obranu.
"Ale no tak Emma, to sa stále hneváš?"
"Drž hubu"
A odišla som.Dúfam či sa páčila.
Pesnička:. Skars to your beautiful
YOU ARE READING
Zničil si mi život H.S. ✓
RandomUpozornenie: neodporúčam čítať ľuďom, ktorí si prešli psychickými chorobami. Môže vám pripomenúť zlé chvíle. Príbeh je o 17-ročnej stredoškoláčke, ktorá trpela anorexiou a sebapoškodzovaním. Teraz sa však zmenila. 15.8. /18 -10.7. /19 1K votes 16...