Deň koncertu
"Emma no tak poď," ťahala ma Kika k Thomasovmu autu. Tak som sa tam nejako došuchtala a sadla si do auta Kikinho priateľa.
V aute som si dala do uší sluchátka a zapla pesničku. Oprela som sa o okno a rozmýšľala o koncerte.
Som zvedavá ako bude vyzerať ich koncert. Čo ak sa Harry zmenil a už nie je taký.
Dosť. Niekto ako on sa nedokáže zmeniť. Tak som si ešte pohodlnejšie sadla, no skôr ľahla ako sadla. O chvíľu sa mi pomaly začali zatvárať oči a následne som zaspala.
"Vstávaj Emma, vstávaj už sme tu!" triasla som mnou a kričala moja najlepšia kamarátka. Trhlo to so mnou tak že keby niesol pripútaná tak asi spadnem. "No veď dobre už idem," povedala som rozospato a snažila sa vyjsť z auta.
"Kde je Tom?" spýtala som sa a obzerala sa pri tom. "Išiel nám kúpiť niečo na pitie a jedenie," odpovedala. "Ako vyzerám?" spýtala som sa lebo cez spánok sa mi určite stihol rozmazať rúž.
"Hrozne" zareagovala ihneď. Úprimnosť nadovšetko. Vytiahla som si z rupsaka kozmetickú taštičku a z nej zrkadlo. Nad svojím výzorom som len pokrútila hlavou a začala sa dávať dokopy.
"Už ide!" vykríkla odrazu Kika až to so mnou zatriaslo. Tom nám podal nejaké minerálky a bagety. Zjedli sme ich a následne zapili. Kika sa rozlúčila s Tomom pretože on s nami na koncert nejde.
"Ja sa tak teším!" zajasala Kika zatiaľ čo sme kráčali do arény. Ak sa pýtate tak áno je dosť veľká directionerka. Poskakovala, tancovala robila všetko možné zatiaľ, čo som len normálne kráčala.
Došli sme k dlhej rade a čakali. Čakali sme asi dvadsať minút. Potom nás pustili dnu do arény. "Ďakujem že si išla so mnou," povedala mi úprimne Kika. "Čo by som pre teba neurobila" usmiala som sa a objala ju.
"Wow." Povedala som dosť nahlas keď som sa dívala na pódium a sedačky. Tu sa zmestí ľudí. Keby nejdem na koncert One direction tak sa aj dosť teším.
Sme v prvej rade a ja neviem čo budem celú dobu na tomto blbom koncerte robiť. Tak sme si sadli na svoje miesta a rozprávali sa.
Už sa začínal koncert a keď vybehli chalani na pódium tak sa ozval hrozný vreskot. Také fanúšičky nemám rada veď iba vrieskajú. Našťastie Kika taká nie je.
Začali spievať prvú pesničku a to Midnight memories. Musím uznať že je to pekná pesnička. Nasledujúcu pol hodinu som to nejako prežila. Ďalej nasledovala pesnička little thing.
Keď začal Styles spievať svoju časť tak som nemohla uveriť že spieva s toľkým citom (viete ako to myslím) ako spieval tak sa jeho oči stretli s mojimi a mne sa v tej chvíli všetko vybavilo. Znova.
Ďakujem za prečítanie
I love you
KAMU SEDANG MEMBACA
Zničil si mi život H.S. ✓
AcakUpozornenie: neodporúčam čítať ľuďom, ktorí si prešli psychickými chorobami. Môže vám pripomenúť zlé chvíle. Príbeh je o 17-ročnej stredoškoláčke, ktorá trpela anorexiou a sebapoškodzovaním. Teraz sa však zmenila. 15.8. /18 -10.7. /19 1K votes 16...