Ráno. Už som sa zmienila o tom ako ho neznášam? Človek sa zobudí a nový zombie je na svete. Dnes tomu samozrejme nebolo inak. V kúpeľni som so sebou niečo spravila. Obliekla som si kraťasy a tenký svetrík.
Na raňajky som šla spoločne s Kikou. V jedálni sme si nabrali jedlo a sadli si k chalanom. Tí nás vrelo uvítali. "Čo máte dnes v pláne?" Spýtala som sa. "No.." odkašľal si "zistil som že učka (učiteľka) dnes chce ísť so žiakmi na pláž takže tam nepôjdeme ale viem ešte o jednej pláži, mohli by sme ísť surfovať alebo si požičiať skútre." Dokončil svoj monológ Harry.
"Dobrý nápad, ako ti to napadlo?"
"Tajné zdroje" uškrnul sa zasmiala som sa nad ním a pustila sa do svojho jedla.
************************
Harryho nápad sme zrealizovali a šli peši cez polku mesta. Konečne sme dorazili na miesto. Liam, Zayn a Niall sa rozhodli že si pôjdu zasurfovať. Ja, Kika, Louis a Harry sme si sadli do piesku a pozorovali ich.
Vždycky keď spadli sme dostali záchvaty smiechu. Samozrejme sa to nezaobišlo bez toho že by sme ich napodobňovali. Keď chalani dosurfovali tak sme sa vybrali požičať si skútre.
Už som sedela na svojom čierno-bielom skútri a nevedela čo robiť ďalej. "Ehm... Čo teraz?" Spýtala som sa a čakala na pomoc. "Ukáž" pribehol ku mne Harry a ukázal mi brzdu a ďalšie veci, ktoré som nepoznala.
"Dobre skús to" vyzval ma. Spravila som tak ako mi prikázal a išlo to. Viali mi vlasy a silný vietor mi fúkal do tváre. "Veď ani nemám vodičák!" Zakričala som a užívala si jazdu.
Všetci sme zastavili na nejakej rovine aby sme si oddýchli. Chalani sa rozhodli ísť do vody no ja s Kikou sme si našli lehátka a ľahli si na neho. Ešte predtým som sa vyzliekla do plaviek.
Aj keď som mala zavreté oči tak som mohla cítiť horúce lúče slnka ako mi svietia do tváre. No odrazu prestali. Na hrudi som pocítila chlad a okamžite otvorila oči.
Ten debil si na mňa ľahol.
"Vypadni!" Skríkla som naňho. No neskoro celú ma zamokril (teraz rozmýšľam či také slovo vôbec existuje)
Vrátili sme sa ku skútrom a vybrali sa do hotela. Pozajtra už odchádzame domov. Najradšej by som tu ostala.
S ním
Nová časť je vonku, dúfam že sa vám páčila. Konečne máme po všetkých písomkách. Sú prázdniny. Prajem krásne veľkonočné sviatky
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Zničil si mi život H.S. ✓
РазноеUpozornenie: neodporúčam čítať ľuďom, ktorí si prešli psychickými chorobami. Môže vám pripomenúť zlé chvíle. Príbeh je o 17-ročnej stredoškoláčke, ktorá trpela anorexiou a sebapoškodzovaním. Teraz sa však zmenila. 15.8. /18 -10.7. /19 1K votes 16...