V objetí s Thorem jsme byli asi půl hodiny. Bylo příjemné cítit se potřebná. V dobrém smyslu. Thor odešel do svého pokoje a já zas zůstala sama. Nemohla jsem spát. V hlavě se mi přemítaly vzpomínky, na které jsem chtěla zapomenout. Bohužel, minulost nezměním.
Chodím po pokoji a přemýšlím. Jak se odsuď dostat? Tahle otázka mi hraje v hlavě hodně dlouho.
,,Kate!" Vtrhne sem Thor. S leknutím se k němu otočím. Podívám se na něj.
,,Co se děje Thore!"
,,Hned teď musíme pryč!"
,,Proč ? Co se stalo?!"
,,Ten magor mě nahlásil, že jsem unesl Hulka, ale on se jen proměnil zpět."
,,Aha. Takže letíme na Asgard?"
,,Ano, ale rychle."
Běželi jsme po dlouhé chodbě. Cestou jsme potkali pár chlapů, conás chtěli zastavit. No řeknu vám to jednoduše. Neskončili dobře. Buď zlomený vaz, useknutá hlava a nebo prostě vykrváceli.
,,Musíme najít Bruce." Promluví ke mně Thor.
,,A proč nešel s tebou?"
,,Ztratil se mi venku."
,,Aha, tak dělej."
Vyšli jsme ven já na sebe hodila podobu Claire a Thor měl na hlavě nějaký hadr. Vypadal příšerně. Všude byli lidi, jestli se jim dá tak říkat. A taky všude byla zelená. Všude! Nemohli jsme skoro ani projít.
,,Bruci!" Slyšela jsem řvát Thora. Otočila jsem se tím směrem a viděla, jak se Thor a Bruce chlapsky objímají. Došla jsem k nim, ale oni si furt něco povídali. Jsou horší, jak ženská.
,,Haló, Já jsem tu taky!" Zavolala jsem na ně. Hned se na mě otočili.
,,Promiň Kate." Jen jsem mávla rukou, na znak, že mi to nevadí.
,,Bruci, tohle je Kate, Lokiho dcera a má neteř." Bruce se na mě zděšeně podíval.
,,Myslíš toho Lokiho?" Řekl.
,,Ano." Odpověděl stručně Thor.
,,Kate, ty asi Bruce znáš, že?"
,,Ano."
Bruce něco furt Thorovi šeptal do ucha. Nevím co, ale asi něco o mně. Pěkně mě zo štvalo.
,,O čem furt mluvíte?!" Křikla jsem na ně. Oba na mě upřeně koukali, jako bych byla z Marsu.
,,Ale nic Kate, jen tě nikdy neviděl."
,,Jo to já taky, teda jen v televizi." V tu chvíli jsem do někoho narazila. Vypadal jako mutant. Hnusnej, slizkej, prostě odpornej. Udělala jsem pár kroků vzad. Thor chtěl zaútočit, ale z ničeho nic, ten mutant odpadnul a za ním stála ta, která nás odnesla k magorovi.
,,Co ta tu dělá?!" Vyjekla jsem.
,,Chci vám pomoct a být s vámi v týmu." Odpověděla.
,,Jaký tým?"
,,No...Bruce, Valkíra, Já a ty." Vložil se do rozhovoru Thor.
,,Fajn, ale měli bychom vypadnout." Zdůrazním.
,,Kate má pravdu, musíme jít."
,,Thore počkej mám pro vás něco, Co by se vám mohlo líbit." Zastaví nás ta ženská.
Ahoooooooooj😂😍😍❤líbí?
ČTEŠ
Avengers: Kill-Woman
Fanfiction✔TENTO PŘÍBĚH JE MŮJ PRVNÍ! MÁ HODNĚ CHYB!✔KRÁTKÉ KAPITOLY!❌NE VŠECHNO JE PODLE FILMU! Od 7.3.2020 probíhá oprava Jsem Kate Dalyová. V šesti letech jsem viděla umírat vlastní mámu. Zabila ji Hydra. A mě odvedla, protože věděli že jsem dcera člověka...