Nechápavě jsem se na něj podívala. Jaká Gamora do prdele?!
,,Kdo je Gamora?" Zeptal se Stark.
,,Nedělejte, že nevíte!" Zvýšil hlas a víc přimáčkl hlaveň pistole k hlavě Petera.
,,Hele krasoni, nevím kdo jsi a kdo je Gamora na tož, abych věděla kde je!" Zakřičela jsem zas já.
,,Pak mu ustřelím hlavu!"
Více jsem mu dala nůž ke krku.
,,Na to zapomeň!"
,,Co mi v tom brání?!" Uchechtl se.
,,Tenhle nůž." Sykla jsem po něm.
,,Pro koho pracuješ?" Zeptal se Stark.
,,Co mám říct? Ježíš?!" Vyjekl.
,,Jsi ze Země?" Ptala jsem se tentokrát já.
,,Ne z Missouri." To je kretén...
,,To je na Zemi imbecile. Tak proč ty zbraně? Jsme s vámi." Objasnil Stark.
,,Vy nejste s Thanosem? A kdo vlastně jste?" Zeptal se ten chlap a pustil Petera. Já však svůj nůž nehodlala dát pryč z jeho krku.
,,Pro Thanose? Ne!" Vyjekl jak malá holka Stark. ,,A jsme Avengers." Pokračoval.
,,Vy jste ti, o kterých Thor mluvil?"
,,Vy ho znáte?" Zeptali jsme se na stejno s Peterem.
,,Jo, vysokej, blonďatej týpek. Zachránil jsem mu život a hele nechceš dát ten nůž pryč?" Otočil se ke mně krasoň.
,,Máš pravdu nechci a tvoje hlava by se mi docela líbila, jako živý přívěšek na klíče." Hodila jsem po něm hnusný pohled a nůž dala pryč.
,,Nejsi trochu drzá?" Nahodil úsměv, který by odehnal všechny v okolí.
,,Neměl si mu držet tu pistol u hlavy." Sykla jsem. Chtěl něco říct, ale Stark ho přerušil.
,,Teď musíme vymyslet hlavně plán. Thanos tu co nevidět bude a my ho musíme zastavit."
Všichni odešli z lodě. Já tam jen stála a přemýšlela. Jestli přežil Thor tak i Loki.
Já vím kapitola o ničem, ale i tak 😂😂do to ho příběhu to patří💕💖
Jinak nové příběhy!
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
ČTEŠ
Avengers: Kill-Woman
Fanfiction✔TENTO PŘÍBĚH JE MŮJ PRVNÍ! MÁ HODNĚ CHYB!✔KRÁTKÉ KAPITOLY!❌NE VŠECHNO JE PODLE FILMU! Od 7.3.2020 probíhá oprava Jsem Kate Dalyová. V šesti letech jsem viděla umírat vlastní mámu. Zabila ji Hydra. A mě odvedla, protože věděli že jsem dcera člověka...