,,A jaký je vlastně plán?" Uvědomila jsem si. Řekl, že je možnost všechny vrátit, ale neřekl jak.
,,Znáš Scotta?" Zeptal se. Chvíli jsem nad tím jménem přemýšlela, ale nikdo se mi nevybavoval. Nechápavě jsem natočila hlavu s otázkou v očích.
,,To máš jedno, je to náš přítel, který dostal nápad na cestování v čase. Proto musíme za Starkem, ale chtěli jsme tě u toho." Řekl. Jen jsem si povzdechla.,,Steve, tohle je realita ne film. Cestování v čase? Jak jste na to proboha přišli?" Zeptala jsem se se smíchem.
,,Kvantové částice, nebo co." Mávl nad tím rukou.
,,Steve jestli si myslíš, že opustím dalšího člověka, na kterém mi záleží jen proto, že někdo má nápad, tak si na omylu." Zamračila jsem se na něj.
,,Vím, co myslíš, ale můžeš se pak vrátit, ale teď tě potřebujeme." Zněl zoufale.
,,Kate?" Uslyšela jsem tenký hlas. Otočila jsem se na něj. Vypadal smutně.
,,Ano zlato?" Rozmrkala jsem slzy.
,,Kdy za námi příjdeš?" Zeptal se a přitom sledoval Steva.
,,Víš zlato, budu muset na chvíli pryč." Jakmile jsem to řekla, obmotal mi ruce kolem krku a nehodlal se pustit.
,,Nesmíš." Brečel.
Hladila jsem ho po vlasech.
,,Musím." Odtáhla jsem se od něj.
,,Než řekneš švec, tak se vrátím, hm?" Usmála jsem se, i když se mi chtělo brečet. Opustit ho, bylo pro mě těžké, ale vrátím se, snad...
,,Teta Alex se i tebe postará." Políbila jsem ho do vlasů.■■■
,,To je všechno?" Zeptal se Steve a přitom nakládal kufry do kufru auta. Jen jsem přikývla. Před hodinou jsem odvedla Chrise k Alex. Stropil malou scénu. Nechtěl mě pustit a já jsem se rozbrečela hned, jak jsem zavřela dveře. Bouchal na dveře a brečel. Tohle bylo to nejhorší, co jsem mohla udělat.
,,Kate..." Povzdechl si Steve a přitáhl si mě do objetí, které jsem mu opětovala.
,,Vím, že je to těžké, ale všichni se vrátí, neboj." Houpal se mnou že strany na stranu.,,Můžeme už jet?" Zeptala jsem se mezi tichými vzlyky. Zhluboka se nadechl, vypadal jakoby chtěl něco říct, ale nevydal ani hlásku a pokýval hlavou na znamení ano.
💘
Pomalu se blíží konec😭
Miluju vás 🥑🌍
ČTEŠ
Avengers: Kill-Woman
Fanfiction✔TENTO PŘÍBĚH JE MŮJ PRVNÍ! MÁ HODNĚ CHYB!✔KRÁTKÉ KAPITOLY!❌NE VŠECHNO JE PODLE FILMU! Od 7.3.2020 probíhá oprava Jsem Kate Dalyová. V šesti letech jsem viděla umírat vlastní mámu. Zabila ji Hydra. A mě odvedla, protože věděli že jsem dcera člověka...