17

1.7K 130 3
                                    

Jako vážně? On si myslí, že jsem malá holka? Ach jo. Mám otce debila.

,,Je vidět tatínku, že mě neznáš." Jakmile jsem to dořekla, podíval se na mě výrazem alá "jak jsi to myslela" docela mě pobavilo.
,,Přijímám." Magor se jen usmál a zas někam šel.

Křesla se vznášela hned za ním. Pustil nás a otevřel nám nějaký dveře. Měla jsem takovou chuť ho zabít. Většina lidí mají deprese, když někoho zabijou a já....si to užívám. No co? Vycvičili mě na to. A můj otec chtěl zničit New York a u toho by zemřelo hodně lidí. A očividně ho zo netrápí.

,,Haló, Thor volá Kate." Zamával mi před obličejem rukou Thor.

,,Ehmm." Odkašlala jsem si. ,,Promiň, jen jsem se zamyslela."

,,Také přemýšlím. Třeba nad tím jak si mohla souhlasit s tím, že půjdeš do boje se šampiónem."

,,To jako nemůžu? Ráda se peru."

,,Ale já ti to nedovolím."

S leknutím jsem nadskočila. Ten mi tu teda chyběl.

,,A co s tím uděláš?"

,,Prostě s ním bojovat nebudeš!"

,,Řekl kdo?"

,,Já!"

,,Jenže ty mi seš u prdele!"

,,Co si to dovoluješ! Jsem tvůj...."

,,To teda nejsi! Nejsi a nikdy nebudeš mým otcem! Kvůli tobě se to všechno stalo! Kvůli tobě jsem trpěla to všechno! Jenom a jenom kvůli tobě! A teď si budeš hrát na tátu!? Vážné si tak naivní? Absolutně tě nezajímají lidi kolem tebe! Myslíš jen sám na sebe, nic jinýho totiž neumíš! Zradil si bratra a otce! Možná nejsou vlastní, ale přijali tě k sobě! A ty je zradíš?! Nejdřív New York, a teď tohle?" Možná si říkáte, že jsem byla až moc tvrdá, ale takový život je. A navíc jsem tu nenávist k Lokimu v sobě dusila stodeset let. Už jsem to prostě neudržela.

Loki se na mě jen díval, nic neříkal vůbec nic.

,,Co jsem ti udělal?"

To snad ne. On se vážně ptá? Vážně?

,,Prosím, že si se teď nezeptal." Řekla jsem ironicky. ,,Jenom kvůli tobě zemřela."

,,A kdo?"

,,Moje matka idiote!"

,,To nechápu, jak za to můžu já?"

,,Chceš snad, abych ti vyprávěla svůj příběh?"

,,Ano."

Achjo, že jsem se ptala.

,,Takže, v šesti letech jsem viděla, jak ji lidi z Hydry prostřelili hlavu, mě odvedli a to jen kvůli tomu, že někde zjistili kdo je můj otec. Zkoušeli na mě pokusy, mučili mě. Trčela jsem tam deset let. Deset let jsem čekala na příležitost utéct. Ta bohužel nepřicházela, tak jsem je zabila. Vycvičili mě. Používali mě jako zbraň. Teď je to sto let co jsem volná. Když nepočítám, že jsme na úplně jiný planetě." Jakmile jsem dořekla Loki na mě koukal s otevřenou pusou.

,,To jsem nevěděl."

,,Ty toho nevíš."

Panebože 🤣🤣🤣 už 900+ reads ❤😍❤i love you💙💙💙💙💙💙

Avengers: Kill-WomanKde žijí příběhy. Začni objevovat