47

1.1K 76 1
                                    

S Peterem jsme šli za ostatními. Když jsem vystoupila z lodě, uviděla jsem kolem sebe zpuštošenou planetu. Byla tu jen jedna budova, ale byla zničená. Jinak všude vyprahlo. Žádná voda, žádné jídlo, žádná zvířata ani lidi. Těžce jsem polkla. Cítila jsem se nesvá. Tady jsem už jednou byla. V té vidině.

,,Tak jo, pojďte sem!" Křikne Stark.

Všichni k němu dojdeme. Všechny si nás přeměří pohledem.

,,Je potřeba vymyslet plán, jak zaútočit na Thanose." Řekl jednoduše.

,,Musíme ho zbavit té rukavice." Přemýšlela jsem nahlas.

,,Dobrý nápad." Uznal Stark.

,,Jo, ale jak to chcete provést?" Zeptal se chlápek.

Stark se ujal slova a začal vysvětlovat. Všichni jsme chápali a jen přikývli.

,,A jak se vlastně jmenujete?" Zeptal se Peter. To by mě taky zajímalo.

,,Já jsem Star Lord, tohle," ukázal na tu holku s tykadly ,,je Mantis a pak Drax." Ukázal zas na toho týpka s červeným testováním přes celou hruď.

Ještě si tam o něčem povídali, ale já jsem neposlouchala. Přemýšlela jsem, jestli máme na to vůbec Thanose porazit. Když jsem viděla, co udělal s obyvateli Asgardu, tak si nejsem jistá. Mám strach. Velký strach.



Já vím hodně krátká😔ale budu se snažit 💕každopádně se pomalu, ale jistě blížíme ke konci. Mám už vymyšlený konec. Je mi líto, že to tak dopadne, ale aspoň dodá tomu příběhu lepší atmosféru, nebo víte jak to myslím 😂

Jinak jsem byla s MissDead_na Capitan Marvel a je to dokonalý 💕ale ty podtitulkový scenky mě naštvaly 😂

Avengers: Kill-WomanKde žijí příběhy. Začni objevovat