33

1.2K 91 2
                                    

Běžela jsem směrem k Duhovému mostu. Tam by měli být. Běžela jsem, jak nejrychleji jsem mohla.

Když jsem konečně byla na místě, do slova se mi zastavil dech. Na tom mostě byla kupa lidí a proti nim stál.....obrovský, ale sakra obrovský vlk černé barvy. Měl zelené pronikavé oči. Okamžitě jsem se rvala mezi lidi, abych se dostala dopředu. Pomalu jsem se dostávala dopředu. Ach konečně se můžu nadechnout. Vedle mě stál muž. Tmavé pleti, dlouhé černé vlasy zapletené do dredů, na sobě měl pár kusu oblečení a.....zlaté oči? Je to možný? No tady je možný všechno.

,,Můžu se zeptat co se děje?"

Ten muž se na mě otočil.

,,Ty budeš Lokiho dcera." Než jsem stihla jakkoliv odpověď, most se začal třást. Ten vlk běžel. Na nás! Bez ohledu na okolí jsem se mu rozeběhla na proti. Až do té chvíle než mi před nohama spadl...........Bruce?! Co to sakra dělá?! Vlk se zastavil přímo před námi. Na nic jsem nečekala a spálila ho. Zakňoural. Spálila jsem mu půlku obličeje. Nebyl z toho dvakrát nadšený. Chtěl mě uhodit. Automaticky jsem před sebe dala ruce, ale dlouhou dobu jsem nic necítila. Otevřela jsem oči a viděla, jak se Hulk pere s tím vlkem. Kolem mě začali běhat ti lidé. Byla jsem jako v transu. Co mám teď dělat?

Na svém rameni jsem ucítila ruku. Byl to ten muž.

,,Pojď, musíme je dostat z této země." Jen jsem kývla a šla za ním.

Vydala jsem dvě kapitoly za sebou, protože jsou hodně krátké, ale to všechny 😂

Miluju vás 💖 máme víc jak 7K reads, což je úžasný! Děkuju 🤞💘💞

Avengers: Kill-WomanKde žijí příběhy. Začni objevovat