Omlouvám se👌 v předešlé kapitole, byla chyba, kterou jsem už opravila 😊 také bych vám chtěla poděkovat za 700+ přečtení ❤děkuju 😊
Cítila jsem se divně. Bylo mi na zvracení a bolela mě hlava, jako kdyby mě přejel vlak.
Někdo se mnou třásl. Pomalu jsem otevřela oči. A ten někdo byl Thor.
,,Thore?" sotva jsem mluvila.
,,Klid Kate. Budeš v pořádku?"
Nechápala jsem o čem to mluví, než jsem se podívala na svoje břicho. Měla jsem tam ránu, hodně hlubokou. Zřejmě od Hely.
,,Nějak to ošetřím." vypadal a zněl starostlivě.
,,Není třeba."
,,Vždyť krvácíš."
,,Je vidět, že o mně vůbec nic nevíte. A kde je vlastně Loki. A vůbec kde to jsme?"
,,Kate nemluv nebo se vysílíš."
,,Odpověz." řekla jsem přísně.
,,Máš pravdu nic o tobě nevíme jen kolik ti je, jak se jmenuješ. A Loki toho jsem tu neviděl. A kde jsme? To taky nevím, nikdy jsem tu nebyl. A myslím to vážně, abys nemluvila, vykrvacíš mi."
,,Fajn, tak mi řekni aspoň to co víš. A neboj nevykrvacim."
,,Jak si můžeš být tak jistá?" je tak starostlivý. Proč nemůže být on mým otcem.
,,Jsem přeci dcera boha falše a iluze, ne?"
,,To ano, ale co má s tím společného?"
Beze slov jsem mu to ukázala. Proměnila jsem na Kill-Woman. Na mé právé já. Tam to jsem také já, ale normální.
Thor vypadal vtipně, když to viděl.
,,Teď už jen to zahojit." řekla jsem skoro už bez sil.
,,Jak to chceš provést?"
Jak už víte ovládám modrý oheň. Také víte, že je silnější, ale nevíte že má i schopnost uzdravovat.
Vykouzlila jsem oheň. Thor na mě udiveně koukal a čekal co chci dělat. Začala jsem si ránu hojit, za chvíli to bylo.
,,Tak a hotovo. Můžeme jít."
,,Počkat!" pevně uchopil mou paži. Co má za problém?! ,,Nejdříve mi rekni co jsi zač?"
Nechci mu tu říkat jak mě mučili. Neznám ho ani den. Chtěla jsem se mu vytrhnout, ale je silnější.
Takže po jeho přemlouvání jsem mu vše řekla. Krom toho, že jsem utekla od Avengers. Kdyby se potkali určitě by jim řekl, že žiju.
,,To mě mrzí Kate. A to tobě je tedy stošestnáct let?"
,,Ano."
Thor chtěl něco říct, ale vyrušili nás nějací idioti. Buď měli masky, a nebo byli namalavaní jak na halloween.
,,Jste bojovníci nebo žrádlo?" zeptal se nás jeden z těch idiotů.
,,Jen procházíme." odpověděl Thor.
,,Jsou žrádlo." zasmál se ten idiot.
Začali se smát já debilové a nebezpečně se k nám blížili.
,,Neboj, ochráním tě."
,,Thore byla jsem vycvičena, abych zabíjela, tohle bude hračka."
V tu chvíli na Thore vystřelili elektrickou síť nebo co to bylo. Kdo jinej než ten idiot.
ČTEŠ
Avengers: Kill-Woman
Fanfic✔TENTO PŘÍBĚH JE MŮJ PRVNÍ! MÁ HODNĚ CHYB!✔KRÁTKÉ KAPITOLY!❌NE VŠECHNO JE PODLE FILMU! Od 7.3.2020 probíhá oprava Jsem Kate Dalyová. V šesti letech jsem viděla umírat vlastní mámu. Zabila ji Hydra. A mě odvedla, protože věděli že jsem dcera člověka...