25

220 8 2
                                    

Już prawie miesiąc nie ma mnie w domu i nie byłam w szkole. Ugh... nawet nie wiem kiedy to zleciało. Postanowiłam że czas wrócić do domu. Tak bardzo nie chciałam tam wracać, a może jednak !? Może powinnam pogadać z "mamą" ? Może faktycznie się o mnie martwi ? Zaśmiałam się. Może powinnam wybaczyć Jace'owi ? Ciekawe co u Noah, wujka, Natalie, co w szkole? Co z tym chłopakiem który jej się podoba ? Wyjęłam słuchawki z uszu i poszłam do łazienki. Tym razem wzięłam długą kąpiel. Nałożyłam maseczkę, wlałam płyn do lejącej się wody i weszłam do wanny.
Po około godzinie wyszłam. Wytarłam się i nałożyłam to co wczoraj, makijaż zrobiłam ten sam i wyszłam.

***

Schodząc na dół usłyszałam rozmowę.

- Dlaczego jej nie powiedzieliscie prawdy!!!!?
- Jak !? Chcesz żeby się nie odezwała do nas przez kolejne kilka lat !?
- Jak jej nie powiecie to tak będzie! Musi wiedzieć kto jest jej prawdziwą matką!!!
- Kiedyś jej powiemy!
- KOŃCZĘ... - kobieta szybko się rozłączyła.

- Babciu !?
- Tak kochanie ?
- Z kim rozmawiałaś ?
- Z nikim
- Nie kłam!
- Ale...
- Babciu!!!
- Z twoją mamą.
- To nie moja mama !!! Słyszałam!!!
- Spokojnie
- Ty też mnie okłamywałaś!?
- Kochanie to nie tak!

Wybiegłam z domu. Oni wszyscy są tacy sami. Pobiegłam w stronę domu Zayn'a, ale tam nie dotarłam bo, wpadłam pod samochód...

Adoptowana | Porwana 💊🔫Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz