თავი 19

685 56 18
                                    

ამ ბოლო  დროს განვითარებულმა, მოვლენებმა ჩემზე ძალიან იმოქმედა. ამიტომ სახლში ვარ და რამდენიმე დღეა სამსახურში არ წავსულვარ.
რათქმაუნდა ეს ჩემი სურვილი ნამდვილად არ ყოფილა. დენის თქმით , ჯობდა სახლში ვყოფილიყავი და დამესვენა, რადგან ეს ყველაფერი ჩემთვის რთულია.

ახლა საწოლში ვწევარ და ერთ წერტილს მივშტერებივარ. ვფიქრობ.. ვფიქრობ თუ რამდენი რამ მოხდა ამ დროის განმავლობაში.. განვლილ 6 წელზე ვფიქრობ და იმაზე თუ რა გადავიტანე.. 

ფიქრებიდან ზარის ხმას გამოვყავარ.. ხალათს ვიცმევ და ქვევით ჩავდივარ. კარებს ვაღებ და მაშინვე ჩემთვის ძვირფასი ადამიანის სახეს ვხედავ.
- ჰანა!!  როგორ მომენატრე- მითხრა და ძლიერად მომეხვია.
- ემილი აქ რა გინდა?
- როგორ თუ რა მინდა?!..  არ გაგიხარდა რომ  მოვედი??
- რა სისულელეებს ამბობ.. გამიხარდა შენი მოსვლა.. უბრალოდ ცოტა გამიკვირდა.
- ჰო კაი კაი..  დამშვიდდი..- ცოტახნით ვდუმდით მაგრამ ისევ მან გააგრძელა საუბარი. თან გამიღიმა- აბაა.. არ შემომიშვებ?- მხოლოდ ახლა შევამჩნიე , რომ ამდენი ხანი კარებში ვიდექით.. რა სულელი ვარ!!
- ბოდიში ემ,, შემოდი.- კარი უფრო ფართოთ გავაღე , რომ შემოსულიყო..
- ჰანა კარგი რა..გაიღიმე.. არ მომწონს ესეთს , რომ გხედავ..- ნაღვლიანმა მითხრა. - მინდა ჩემი დაქალი დამიბრუნდეს..
- ემ, მგონი ეგ დაქალი წლების წინ მოკვდა... დილანთან ერთად..
- ჰანა გთხოვ.. გაიღიმე.-მე არაფერი ვუპასუხე ამიტომ კიბეები აირბინა შემდეგ კი ტანსაცმლით უკან დაბრუნდა..
- ემ, რა ხდება?- გაოცებულმა ვკითხე.
- მოკლედ.. გარეთ უნდა წავიდეთ. ცოტა გავისეირნოთ შენ კი გამოფხიზლდი..- მოვიდა ხელი მომკიდა და დივნიდან ამაყენა- მიდი მოემზადე.
- კი მაგრ...
- ხმა!- მითხრა და თითი დამიქნია- მე არც მიკითხია და არც არჩევნის უფლება არ მომიცია. ამიტომ  ჩქარა ადექი და მოემზადე!!- თითი კიდევ ერთხელ დამიქნია შემდეგ კი მხრებში გაიმართა და გაბრაზებული თვალებით შემომხედა- ეს ბრძანებაა!! - მითხრა. მე კი მის ასეთ ქცევაზე გამეღიმა. ჩემი ღიმილის დანახვისთანავე ძველი ემილი დამიბრუნდა..
- კარგი წადი მოემზადე- სიცილით მითხრა.. მე ოთახში ავედი შხაპი მივიღე და მოვემზადე.

My LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang