F I R S T P A R T

3.2K 101 5
                                    

-Lisaaaa kelj már feeeel kezdődik a suli,mindenki rád vár!-ordítja a konyhából Mike.
-Jólvan megyek,de előtte feldobok egy laza sminket!-ordítom azon a hangerőn amit ki tudok produkálni magamból reggel 7:30-kor.Ahogy belenéztem a tükörbe reggel naggggyon megijedtem,egy zombi nézett vissza rám,de ez annak is köszönhető,hogy éjfélig sorozatot néztem.Nagynehezen felöltöztem,egy fekete térdnél szakadt gatyát vettem fel és egy fehér "Chill Bitch"-es feliratú haspólót.A sminkem egy szempillaspirálból állt és egy szájfényből.Lesiettem a lépcsőn és a 3 dühös bátyámmal találtam szemben magam,kikerültem őket felvettem a cuccom,elköszöntem a kutyámtól Sütitől,beszáltunk a fekete BMW-be és elindultunk a suliba.Az épület előtt mindenki minket nézett,a srácok engem a csajok pedig a három idiótát mellettem.Pont csengetésre értem a terem elé,nagy levegőt vettem és beléptem az ajtón.A teremben lévő összes szempár rám szegeződött,ekkor belépett az osztályfőnököm aki egy 30-as éveiben járó férfi.
-Nos,osztály.Bemutatom nektek az új lányt Lisa-t!-szólalt meg az of.
-Lisa bemutatkoznál pár szóban légyszíves?-Nézett rám az of a szemüvege mögül.
-Hát, sziasztok.Lisa vagyok,van 3 bátyám,New York-ból költöztünk ide,rendszeresen járok le kondizni emellett pedig kosarazok a tesóimmal.-mutatkoztam be nagy magabiztossággal .
-Hé kislány,szingli vagy?-kiabált be egy srác hátulról majd összepacsizott a haverjaival.
-Előszöris,ki engedte meg,hogy mindenféle szar becenévvel,másodszor is,igen szingli vagyok és ha rajtad múlik az is maradok-vágtam vissza flegmán.

 Megindultam,hogy helyet keressek és végül leültem egy csaj mellé.Szünetben mindenki odajött és kérdezősködött,de amikor megjelent mind a 3 bátyám mindenki elhallgatott és minket figyelt.
-Szia hugi!-kócolta össze a hajam Scott.

-Csá  majom,mivan?Tán kitagattak az osztálytársaid,mert rájöttek,hogy agyilag a fűszál IQ szintjét sútolod?-köszöntem vissza "kedvesen".

Mindenki elkezdett nevetni még Scott is.Nálunk ezt nem kell komolyan venni ez amolyan tesós szívatás.Jót beszélgettünk,de a csengő közbe vágott.Óra közben jelzett a telefonom,amit gyorsan meg is néztem,egy ismerősnek jelölés volt.Ahogy megnyitottam rögtön a hátra néztem ugyanis az a srác jelölt be aki megkérdezte,hogy szingli vagyok-e.Vártam egy kicsit majd visszajelöltem.Nemsokkal később jelzett a messenger,természetesen Kevin volt az aki az előbb bejelölt.Vissza írtam neki amiből egy 15 perces beszélgetés lett.

Kevin:
Szia Lisa látom nem nagyon rajongsz értem és ezen bizony változtatni kell!

                                                           Lisa
Szerintem teljesen jól van ez így ahogy van,ne törd magad feleslegesen és inkább foglalkozz azokkal akiknek te is bejössz.Biztos van sok "szép" lány rajtam kívül.

Kevin
Szép próbálkozás Lisa,de engem nem tudsz lerázni ilyen könnyen,mert én megszerzem magamnak amit akarok.

                                                           Lisa
Hát sok sikert,de amíg ilyen vagy sajnálattal közlöm,hogy nem fogsz érdekelni,amúgy honnan szedted,hogy rögtön a karjaid közé hullok és kedvedre játszadozhatsz majd velem?

Nos erre már nem kaptam választ ugyanis az of. ránk szólt,hogy tegyük el.Órák után kimenekültem a teremből nehogy Kevin megtaláljon,de nem jártam sikerrel ugyanis ott várt a szekrényemnél,de várjunk csak egy kicsit...hogy volt ilyen gyors???

-Szia virágszál!Tán nem előlem menekülsz?-kérdezte "meglepődve"
-Szia "drágám"te engem ne szólíts se virágszálnak se semmi másnak.Neked én csak Lisa leszek.Másodszor pedig,de.Előled menekültem,de ha már itt vagy akkor én mennék is,ha nem baj....várj...pont nem érdekel,hogy baj vagy nem-közöltem flegmán miközben végig a szemébe néztem majd faképnél hagytam.

A többi diák csendben nézte végig az eseményeket majd ujjongásba és tapsolásba kezdtek.Az eseményeket mind a 3 tesóm végig nézte majd szó nélkül a kocsihoz mentek én pedig követtem őket.Az ebédlőből még páran beszóltak Kevinnek és jót röhögtek,de aztán mindenki folytatta amit elkezdett.Amint haza értünk felmentem a szobámba és további 11 ismerősnek jelölést  fogadtam el.
Este rám írt egy csaj aki állítólag az osztálytársam csak én nem vettem észre.Azt írta,hogy tetszett neki ahogy beszóltam Kevinnek és,hogy örül,hogy  nem egy kiállhatatlan kis cafka vagyok aki egyből belehabarodik valami jött-ment hülyébe.Amúgy a csajjal holnap a suli előtt találkozok és mellé ülök majd órán a leghátsó sorba.Eddig tetszik az iskola és remélem,hogy Kevin mihamarabb leszáll rólam és keres valami másik prédát.

Ekkor még semmit sem sejtettem...

Ha tetszett ez a rész nyomj egy vote-ot vagy esetleg írj kommentbe.Jöhet hideg-meleg.És nemsokára hozom a kövi részt.😊

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ