🔞P A R T E I G H T E E N🔞

1.3K 38 14
                                    

Reggel anya keltett amit kicsit furcsáltam is.
-Lisa.Öltözz fel és gyere le a konyhába!Fontos dologról van szó!-mondja anya.
-Oké!-mondom.Hmm...vajon mit akarnak?
Felvettem egy fekete farmert és egy feket pulcsit.A hajamat kifésültem és eltettem az egyik fegyverem.Mindig van nálam egy a biztonság kedvéért.Amikor az órára néztem lefagytam.07:05.Mi lehet olyan fontos,hogy ilyen hamar kelljen kelnem?

-Na,szóval...-mondja apa.
-Mondjátok már!-mondom idegesen.
-Elköltözünk!-mondja apa.
-Mi van?Miért?Hova?Mikor?-kérdezem.
-Elköltözünk.Új munkát kaptunk.Los Angelesbe.Holnap indulunk.-mondja apa.
-Miért most?Végre jóra fordult az életem!Munkám van!-ordítom.
-Milyen munkád?-kérdezi apa.
-Díler vagyok és maffia.-mondom,de azonnal a számra keszem a kezem.
-Tényleg?-kérdezi apa büszén(???).
-Igen.-mondom.
-Akkor jó.Annyit kérek,hogy vigyázz magadra!-mondja.Mi van???Nem csalódott vagy ideges?
-Anya...nekem el kell mennem.Ryan mindjárt itt van.Helyre kell hoznom 1-2 dolgot.-mondom.
-Oké addig elkezdem a pakolást a szobádba!-mondja anya.
-Hááát...inkább ne!-mondom.
-ooohh...okee...-mondja.Ekkor csöngetnek.Ryan jött értem.
-Szia,Lisy!-köszön.
-Szia Ry!Mehetünk?-kérdezem-fontos dolgot akarok elmondani.-mondom.

Már mindenki ott volt mire megérkeztünk.Mind a 2 motorosbanda.Éppen veszekedtek.Mindenki ütött mindenkit.
Elővettem a fegyvert és lőttem egyet.
-ÁLLJATOK LE!-ordítom.
-MOST MINDENKI LETESZI AZT A CSINOS KIS SEGGÉT A FÖLDRE ÉS ELMESÉLTEK MINDENT.ÚGY VISELKEDTEK ,MINT AZ OVISOK!KOMOLYAN,ÉREDT 20-30 ÉVES FELNŐTT FÉRFIAK VAGYTOK!-ordítom mire mindenki leül a földre és,mint a kisangyal hallgatnak.
-Szóval,valaki magyarázza el nekem ezt az egészet!-mondom.
-Hát...miattad veszekedünk.Ők azt mondják,hogy a mi hibánk ez az egész.Mondjuk részben igazuk van,de ezt szépen is el lehetne mondani.-mondja Mark.
-Értem.Igazából ez az egész mindenki hibája,de legfőképp az enyém.Én akartam embert ölni és dílerkedni és holnap elköltözök Los Angelesbe.Valószínűleg beszállok a bácsikám maffia bandájába dílernek és új életet kezdek.-mondom mire mindenki lefagy.
-Elmész?-kérdezi Ryan csalódottan.
-El.A szüleim ma reggel mondták.-mondom.Mark feláll és átölel,majd mindenki sorban megszorongat.Mire mind a 30 férfi megölelt elbőgtem magam.
-Shhhh...nyugi Lisy.-mondja Mark és megölel.
-Na,mindegy.Csak ennyit akartam.Most elmegyek,talán soha többet nem láttok.Remélem jó életetek lesz nélkülem és ha meghallom,hogy valaki szomorú szétrúgom a seggét!Érthető?-kérdezem mire mindenki nevetni kezd.
-Igen!Viszon ha azt látom a hírekbe,hogy elkaptak a rendőrök én nem tudom mit csinálok veled!-fenyít be Jeff.
-Nyugi!Nem fognak elkapni!Egy dologhoz értek igazán,azt pedig az,hogy jó maffia vagyok!-mondom nevetve.
Még dumáltunk aztán Mark hazavitt.
Még segített pakolni,amint végeztünk anya lehívott vacsizni.Már üres volt a lakás.Holnap 07:00-kor indul a repülő.5 óra lesz az út.A többi cuccok kocsival hozzák utánunk.Már alig várom,hogy újra a motorommal száguldozzak...Alig tudtam aludni.Vártam a holnapot.Új élet,új barátok és talán új ellenségek.Még nem beszéltem se Leo-val se Ash-el.
Ash 19 éves most végzős.Én még mindig 10.-es vagyok.
A repülő úton végig azon gondolkodtam,hogy mit kezdjek magammal.Valószínűleg Leo bandájában leszek díler és maffia.Szeretem ezt csinálni.Minden nap izgalmas.Abba a suliba fogok járni ahova Ash,hétfőn kezdek.Kíváncsi vagyok milyen lesz az új osztály.Vajon lesznek barátaim, vagy félnek majd tőlem?

A ház nagyon szép.A szobám már be van rendezve.Nagyon jól néz ki.

Nagyon jól néz ki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Where stories live. Discover now