○P A R T F O U R T E E N ○

1.2K 40 0
                                    

Ryan meglökött és a töltény a falba fúródott.Majdnem meghaltam.A sors is azt akarta,hogy meghaljak.Jeff ijedten berontott az ajtón,meg akart ölelni,de ellöktem.Ryan-ra néztem aki szintén engem nézett.
-Miért nem engeded,hogy egyszer ne az legyen amit te akarsz?-kérdezem.
-Lisa!Ryan megmentett!Hálás lehetnél érte!-mondja Michel.
-Pontosan,csak lehetnék,de nem vagyok.Hagyjatok már meghalni.Nem akarok élni.Mindenki utál és csak sajnálatból vannak velem.-mondom hisztérikusan.
-Nem igaz!-mondja Ryan.
-Miért,mit lehet bennem szeretni?-kérdezem és összefonom a kezem a mellkasom előtt.
-...hát...izé...-mondja a tarkóját vakargatva.
-Ja,szuper vagy!Kössz....-mondom és felmegyek a szobámba.Kulcsra zárom az ajtót és a falnak dőlve a földre csúszok.
A szomszéd ablakból egy csaj néz aggodalmasan.Elhúzom a függönyt,előveszem a telefonom,beteszem a fülhallgatót és max.hangerőn zenét hallgatok.
Csak fekszem az ágyon és gondolkozok.Hogy min?Az életemen.Sok dolgon mentem keresztül.Londonba költöztünk,elszöktem,anyám megvert,behívták a suliba,megpofozott,szarrá vagdostam a kezem,megjelentek az igazi szüleim,Hollywood,új barátok,Matt,motor, Rick,Travis,motoros bandák,gyilkosságok,Adamék megjelenése,rendőrség,a mai nap,öngyilkossági kísérlet és Ryan.

Adam mondata cseng a fülemben."Hiányzol nekünk!".
Láttam,hogy őszinte.

Döntöttem.

Elmegyek Londonba és beszélek velük.

Mától más leszek.A fürdőbe mentem.Megfogtam az ollót és levágtam a hajam.Mostmár csak a lapockámig ér.
A fiókban találtam piros hajfestéket.Még múltkor vettem a plázába.Befestettem a hajam tűzpirosra.A ruháim közül kidobtam az összes olyan ruhát ami nem piros,fekete vagy kék.Lementem a konyhába.Ott volt,Adam Ann,Jeff,Mark,Ryan,a másik Adam és Michel.
-Mi a fasz?-kérdezik egyszerre.Rájuk sem nézek.5 perc kínos csend után megszólalok.
-Adam,mikor mész vissza Londonba?-kérdezem.
-Hát,szerintem holnap után.-mondja.
-Megyek veled EGYEDÜL.-mondom és kihangsúlyozom az egyedül szócskát.
-Tuti,hogy nem.Mi van ha ez egy csapda?-kérdezi Ryan.
-Akkor ők bánják.-mondom vállat rántva.
-Viszem az összes fegyverem.-mondom.
-És ha...-mondja Michel,de nem engedem,hogy befejezze.
-Nincs semmi.Megyek és kész.-mondom határozottan.
-Amúgy mi ez a stílusváltás?-kérdezi Adam.(a "bátyjám")
-Megváltozok.-mondom mire nevetni kezd.
Ráfogtam a fegyvert mire ő elhallgat.-Van valami kifogásod?-kérdezem mire megrázza a fejét.
-Mi ez?Piroska style?-kérdezi Ryan flegmán.Nem válaszolok.
-Mostmár mindenre ez a megoldásod?Le sem szarsz minket?-kérdezi és közelebb jön.Mindenki a válaszomra vár.
-Igen.-mondom mire meglepődnek.
-Távol akarok tartani mindenkit magamtól,én csak bántani tudom az emberek.Mint látod nem valami stabil a lelki állapotom,egyik percben minden happy a másikban pedig már embert ölök.
Senkinek nincs szüksége egy gyilkosra.Mostantól nem félek embert ölni.-mondom komolyan.
-Ez most komoly?-kérdezi Ry.
-Igen.Nem érdekel senki véleménye.Holnap után megyek Londonba,majd jövök ha elintéztem.-mondom.
-Megölöd őket?-kérdezi Adam.
-Nem tudom.Látod,épp ezt nem tudom.Ki tudja?Ha szükség van rá akkor igen.-mondom.
-Szerintem ő még nem tudja mire vagyok képes.-mondom.
-Azt még mi sem tudjuk...-mondja Ryan.
-Na látod.Ezért akarlak titeket távol tartani magamtól.Kiszámíthatatlan vagyok.-mondom és leülök egy székre.
-És az iskola?-kérdezi Michel.
-A hétvége alatt lerendezem a mostani ügyet aztán jövök.-mondom mire megkönnyebbülnek.
-Apám hív!-mondja Adam.
-Beszélj vele és hangosítsd ki!-mondom.
Felveszi és kihangosítja.
-Na végre fiam.Megvan már Lisa?Vissza jön?-kérdezi Donald(nevelőapám).
-Igen apa.Minden oké.Holnap után megyünk.Küldesz magángépet?-kérdezi Adam.
-Jaj,de jó.Sokat változott az én kicsikém?-kérdezi boldogan.
-Nagyon sokat.-mondja Adam nevetve.
-Még mindig olyan visszahúzódó és csendes?-kérdezi Donald.
-Már nem,de majd meglátod!-mondja Adam.
-A maffia bázishoz küld.Egyedül jöjjön.Te csak később gyere!-mondja Don.(Donald)
-Bántani akarod?-kérdezi Adam.
-Nem,csak 4 szem között beszélgetni vele.-mondja Don.
-Ja,oké.Na,szia találkozunk Pénteken!-mondja Adam majd kinyomja.
-Tényleg hiányzol neki!-mondja Ryan.
-Ja,fura lesz látni.Nem bízok benne.Viszek fegyvereket és késeket illetve kéne egy golyóálló mellény.-mondom.
-Azokat holnap intézzük!-mondja Adam mosolyogva.
-Nos,beszélhetek Lisaval 4 szem közt?-kérdezi Ryan.
-Aha,persze!Mi megyünk!-mondja Jeff és kimegy az ajtón a többiekkel Adam pedig a vendégszobába megy.
-Te bízol bennük?-kérdezi Ry.
-Nem.Senkiben sem bízok,Ryan.Fel leszek készülve mindenre!-mondom mire kicsit megkönnyebbül.
-Nyugi,hamar visszajövök!-mondom.
-Oké,vigyázz magadra te lány!-mondja és félkarral átölel.
-Nyugi,nem lesz bajom.-mondom.
-Amúgy,bocsi,hogy néha köcsög vagyok,de még mindig fura,hogy a bátyjám gyilkosát ölelgetem.-mondja Ryan.Kicsit fájtak a szavai.
-Az,egy kibaszott gyilkos vagyok...-mondom.
-Nem úgy értettem!-mondja mentegetőzve.
-Ugyan,Ry.Pontosan úgy értetted,de ha nem tetszik vagy nem tudod megszokni akkor még most menj,mert mostantól minden más lesz!-mondom és felállok az ágyról.
-Támogatni foglak bármi legyen!Örökké veled leszek!-mondja.
-Hah,ugyan Ryan.Mi van ha maffia leszek és minden nap gyilkolászni fogok?-kérdezem.
-Te tényleg nem akarod,hogy veled legyek.-mondja csalódottan.
-De,akarom.Csalódni nem akarok,megint...-mondom.
-Kiben csalódtál eddig?-kérdezi.
-Nos.Adam,Mike,Scott,a nevelőszüleim,Matt és te.-mondom.
-Én?-kérdezi.
-Igen.Amikor a szekrényemet firkálták.-mondom mire lehajtja a fejét.
-Jobb lenne ha mennél.-mondja egy hang a hátam mögül.Adam.
-Még beszélni akarok veled Lisy!-mondja Adam és felém néz.
-Akkor én megyek is,Sziasztok!-mondja Ry és elmegy.
-Nos,Lisa.Bocsánatot szeretnék kérni az eddigi dolgok miatt...-mondja a tarkóját vakargatva.
-Fogj meg egy tányért!-mondom mire cselekszik.
-Kész!
-Most vágd földhöz!
-Ez is kész!
-Most kérj bocsánatot!
-Bocsánat.
-Jobb lett neki?
-Nem.
-Mostmár érted,Adam?
-Igen....-mondja.
Felmegyek a szobámba és fürödni megyek.
Már az ágyban fekszek mire Adam kopog.
-Gyere!-mondom.
-Nézünk filmet?-kérdezi.
-öööhh...aha...-mondom.
-Nyugi!Semmi hátsó szándék!-mondja nevetve.
-Oké,gyere!-mondom és megpaskolom az ágyat.
Megnéztük 2 filmet,de én a második film felénél bealudtam.
Reggel arra keltem,hogy valaki engem ölelve alszik.Adam.El sem hiszem,hogy ő ilyen is tud lenni.
-Jó reggelt Lis...-jön be anya,de nem fejezi be.
-Shhh...-mondom és lehámozom Adam ölelő kezeit majd anyával lemegyek a konyhába.
-Ez ki a fene?-kérdezi anya.
-Adam.-mondom mire lefagy.
-Az az Adam?-kérdezi mire bólintok.
-Az apja ráerőszakolta az egész maffiásdit.Csak vissza szeretnének kapni,mert nélkülem szétestek.Holnap indul a gépünk Londonba.Viszem az összes fegyveremet,ha kell embert is ölök.-mondom.
-Jaj,Lisa.Ez jó ötlet?-kérdezi anya.
-Ez én sem tudom.Csak azt,hogy szükségük van rám.Vasárnap hajnalba jövök vissza.-mondom.
-Hát,jó!-mondja anya.

Adam

Olyan jó,hogy Lisa képes bennem minimálisan bízni.Nélküle szétesett a családom.A szüleim csak dolgoznak,Mike magát hibáztatja,Scott depis én meg csak szenvedek.Nem akarjuk ott tartani,csak újra látni akarjuk.Nélküle minden unalmas.
Kevin is más lett.Még rosszabb mint volt.
Beszállt a maffiánkba.Isaac is követte őt.
Senki nem tudja Lisa mennyire más lett.Régen kitűnő volt,csendes,a légynek sem ártott volna,szerény volt és zárkózott.Most pedig egy gyilkos.Embereket öl,flegma,nagyszájú és alig vannak érzései.Mindeni véleményét leszarja és mert kockáztatni,de amikor tegnap fejbe akarta lőni magát láttam egy kis gyengeséget.
Nagyon jó volt vele este.A karjaim között aludt el.Lehet,hogy nem az igazi húgom,de mindennél jobban szeretem.
Reggel már nem volt mellettem.
Lementem a konyhába,mindenki lent volt.
Az apja csak gyilkos pillantásokat vetett rám.Lisa felállt majd megölelt.Visszaöleltem és megpusziltam a fejét.Éreztem,hogy mosolyog.
-Anya,apa.Ő itt Adam a "bátyjám"-mondja idézőjeleket mutatva.
-Szia Adam.Robert McClous.-mondja az apja és kezet fog velem.
-Adam Black.-mondom mosolyogva.Ekkor veszem észre,hogy nincs rajtam póló.Upsz...jó benyomást keltek mondhatom.
-Kértek reggelit?-kérdezi az anyja.
-Én nem-mondja Lisa.
-Én sem.Nem vagyok éhes köszönöm.-mondom mire mosolyogva bólint.Visszamentünk a szobába.
-Nincs kedvem suliba menniiii!!-mondja Lisa.
-Hány órád lesz?-kérdezem.
-Asszem 6-mondja.
Felöltöztem és visszamentem Lisa szobájába.Éppen a kötéseit cserélgette.
Az asztalán 3 fegyver és kb.10 karambit.
-Azt mind viszed suliba?-kérdezem.
-Nem,csak 1 fegyver és 2 karambit.-mondja mosolyogva.
-Elkísérlek gyalog.Oké?-kérdezem ő pedig mosolyogva bólint.
08:00-kor indultunk.Mind a ketten rágyújtottunk.
-Mikor csengetnek?-kérdezem.
-08:15-mondja.-Most 08:10 van.Még 10 perc az út.-mondja.
-Nem zavar,hogy késel?-kérdezem ami még engem is meglep.
-Ugyan,pont leszarom.-mondja.Tényleg más lett.Már 5 perce ment az óra mire odaértünk.
-Szia Adaaam!-mondja ad egy puszit és bemegy.Ha minden igaz 14:00-kor végez.
Majd eljövök elé.

🔥Lisa🔥

Adam tök normális velem.Szerintem bűntudata van.Matekkal kezdtem.
Mark már rég órát tartott mire bementem.
-Hello!Bocsi,hogy késtem csak bátyám kísért.-mondom.
-Adam?-kérdezi meglepődve Mark.
-Aha.-mondom.
-Na,menj a helyedre és a tk.69.oldal.-mondja mi pedig elröhögjük magunkat.Mark sem bírja így ő is nevetni kezd.A suli unalmas volt.Mindenki próbált nyalizni nekem,de nem hatott meg egyik sem.
Suli után Adam a kapunál várt.
-Szia,Adam!-mondom és megölelem.Ekkor megjelenik Mark motoros bandája.
-Szia Lisy.Jössz velünk motorozni?-kérdezi Rick.Érzem,hogy Adam megfeszül.
-Nyugi!-mondom és megszorítom a kezét.
-Aha,16:00-kor a telepen.-mondom és lepacsizok mindenkivel.
-Lesz egy új tag!-mondja Mark,aki valószínűleg eddig itt állt.
-Adam is jöhet?-kérdezem.
-Aha-mondják.
-Na,mi megyünk.Sziasztok!-mondom és elindulok Adammel hazafelé.Egész úton dumáltunk.A srácokkal jót motoroztunk,az új srác jófej.Marcus a neve.20 éves.Este bepakoltam mindent ugyanis holnap reggel 08:00-kor indul a gépünk.Kíváncsi vagyok milyen lesz a találkozás.Adam ma is átjött filmezni és el is aludtunk.

Vajon mit hoz a holnap??...

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora