P A R T S E V E N

1.8K 69 0
                                    

♡Lisa McClous♡

Péntek vaaaaaan.Alig vártam,hogy vége legyen ennek a hétnek.Annával nagyon jóba lettem,ő igazából az ellentétem. Nem cigizik, iszik,inkább egy visszahúzódó típus aki rögtön megy haza tanulni, nem bulizik vagy pasizik.

Ma megyek jogsit csináltatni nagymotorra,alig várom,hogy meg legyen.Ann a ház előtt várt,természetesen elkéstünk.
-Lisaaa én most kések először.Mit kéne mondanom?-kérdezte Ann kétségbeesetten.
-Chill,elintézem!-mondtam és bementem nyomomban Annával.
-Jó reggelt!Bocsánat a késésért,de félúton jöttem rá,hogy nem zártam be az ajtót ezért vissza kellett mennem és Annát is magammal rángattam.-mondtam a tanárnak.
-Jólvan,menjetek a helyetekre.Nem írom be,csak 5 perc.-mondta a tanár mosolyogva.
-Köszönjük!-mondta Ann.
Az óra unalmas volt.Én csak telefonoztam.Végre kicsengettek és mentünk is a folyosóra.
-Szevasztok!-köszöntem és lepacsiztam mindenkivel.Mindenki mondta,hogy kár,hogy nem mentem mert nélkülem lapos volt a buli.Dumáltunk még aztán hangzavarra lettünk figyelmesek.Andrew és egy 12.-es veszekedett.
-Na mivan Andrew?Hallom megvert egy kis ribi!-mondta nevetve.
-A kis ribinek neve is van,nyomikám.- mondtam a srácnak aki kb.1 fejjel magasabb volt mint én.
-ne avatkozz bele Lis.-mondta Andrew.Kicsit később megjelent az igazgató.Látszólag már tele van atöke velünk.
-Most nem is én kezdtem.-mondtam rögtön a dirinek.
-Hát,Lisa ajánlom is, hogy te most visszafogd magad.-

Gyorsan lerendezték a nézeteltéréseket és mehettünk is,de  Andrew-al leszólított.
-Szia Lisa!Te ényleg nem bírod ki, hogy ne avatkozz bele valami drámába?-
-Csá,most nincs jó kedvem szóval hagyj!-mondtam és elmentem.
-Ezt nem hiszem el!-mondtam és beléptem a terembe.Bent volt az of.,a töri tanár és egy új diák,mi van erre mostanába,mindenki sulikat vált...Na, de térjünk csak vissza a srácra,kurva helyes volt.
-Mit nem hisz el Ms.McClous?-kérdezte az of.
-Azt,hogy ha megint belekerevedtem valamibe amibe nem kellett volna.-mondtam felháborodva.
-Megint?-kérdezte az új srác.
-Ja,már 2x előfordult.-mondtam mosolyogva.
-Na,jólvan.Lisa ülj le.-mondta az of. és leültem,de nem Ann mellé,mert törin elültettek minket,sajna néha be nem áll a szám.
-Nos,ő az új osztálytársatok.Matthew.
Bemutatkoznál pár szóban?-kérdi az of.
-Aha.Matthew vagyok.Londonból jöttem,szoktam gitározni .-mondta.Elég ismerős volt, így jobban megnézve,majd rájöttem.Ugye nem?EZ MATTHEW.Ő volt a legjobb barátom általánosba,de egyszer csak eltűnt.Teljesen megváltozott.Fekete lett a haja és kontaktlencsét hord.
-Várj,Matthew Robinson?-kérdezem a srácra nézve.
-Igen...várj... te ki is vagy?-kérdezni Matthew.Majd láttam,hogy felvilágosodott.
-Matt!!!Ezer éve..-

-Tudom,de nem úgy alakultak a dolgok és cselekedni kellett...-A tanár elültette mellém szerencsére

-ooh,de rég nem láttalak.Egy csomó dolgot mesélnem kell.-mondtam.
-Oké,suli után nálunk!-mondta Matt.
-Jó,de előtte megyünkvárosba a srácokkal-mondtam
-Milyen srácok?Hány évesek?Mióta iszol?Szoktál cigizni is?-kérdezi Matt rémült arcal.
-Igen,iszok és cigizek.18-21 éves srácokkal haverkodok és velük szoktam inni is.-mondtam.
-Mi van??-kérdezi kiakadva.
-Shh...halkabban!-mondom nevetve.
-Mi lett azzal a jó kislánnyal aki csak tanul,nincsenek barátai és elítéli a cigiző és ivó embereket?-kérdezi Matt.
-Az a kislány már nemlétezik.Azóta befestette a haját, iszik, bulizik,cigizik és nála idősebb srácokkal lóg.-mondtam kicsit szomorúan.
-Tényleg kurva sok megbeszélnivalónk van!-mondta Matt és hátradőlt a széken miközben tartja a szemkontaktust.

Suli után mentünk a srácokhoz akik voltak vagy 10-en.Megint csak én leszel lány...talán kezdem megszokni, bár jó lenne, ha Ann is itt lenne.
-Csak te vagy itt lány?-kérdezi Matt.
-Aha,de vigyáznak rám mert ha nem megverem őket.-mondtam mosolyogva és a srácokhoz siettem és körbeöleltem őket.
-Na,srácok!Ő Matthew a régi legjobb barátom Londonból.-mondtam és Matt mellé álltam.Mindenki bemutatkozott mindenkinek. Összességében jól elvoltunk,Matt könnyen beilleszkedett.
Írtam sms-t anyának hogy Matt-hez megyek és ne várjanak.
-Na hercegnő mehetünk?-kérdezi Matt.Utálom ha hercegnőnek hívnak, csak neki engedem.
-Hercegnő?-kérdezik-Te lennel "hercegnő" ,nem valami találó név-
-Ha mi így hívjuk kitöri a kezünket.-mondja nevetve Jeff.
-Csak neki engedem.-mondtam és kinyújtottam a nyelvem.
19:30-ra értünk hozzájuk.Otthon voltak a szülei és a húga is.Mindenkit körbe üdvözöltem  és mondták,hogy hiányoltak már.Felmentünk Matt szobájába és beszélgetni kezdtünk.
-Mondj el mindent!-mondta Matt és leült mellém.
-Oké.Na,szóval.Emlékszel amikor 11-12 évesek voltunk és akkoriban nagyon magam alatt voltam?-kérdezem.Matt közelebb jön és átöleli a vállam
-Nyugi,nincs baj.Folytasd...-mondta és simogtani kezdett.
-Azért volt...mert...Scott egyik haverja leitatott és megerőszakolt...-mondtam,ekkor már nem tudtam tartani magam és elengedtem egy-két könnycseppet.
-MIVAN?Miért nem mondtad el?-kérdezi.
-Mert megfenyegetett... és azt mondta,hogy megint megteszi....-mondtam kicsit nyugodtabban.
-Ohh,Lisa annyira sajnálom!-mondta
-Na szóval,ugye megerőszakolt és akkor nagyon magam alatt voltam.Otthon is rátettek egy lapáttal és a suliban kiközösítettek,csak te nem.Akkor kezdtem vagdosni magam és néha még most is csinálom...aztán amikor elmentél magamba zuhantam. Teljesen.Továbbra is szar  otthon,de a középsuliba már nem bántottak mert a társaságomnak köszönhetően kicsit  híresebb lettem.Egyre többet basztattak amiért cigiztem,ittam és vissza szóltam nekik.Az egyik nap annyira  összevesztem "anyámmal",hogy megütött,vérzett az orrom és egy nagy lila folt lett ami még kicsit látszik.A suliban meglátták és behívták a "szüleimet".Anyám basztatni kezdett és véletlen elszóltam magam a megerőszakolásról.Anyám lekurvázott mert félre értette miszerint én is akartam.Otthon kiborultam amit anya meglátott és elmondta, hogy valójában nem is az övéké vagyok szóval átbeszéltünk mindent és pénteken jöttek az igazi szüleim.Nekik is elmondtam mindent majd elhoztak ide magukkal így mostmár itt vagyok.1 hét alatt kevertem egy kis port magam körül, szóval most nem tudom hogyan tovább-mondtam Matt-nek aki figyelmesen végighallgatott.
-Azta,nem gondoltam volna,hogy az én kicsi Lisam ilyen szörnyű életet élt.-mondta Matt és megölelt.
-Ugyan.Most te mesélj!-mondtam.Matt mesélni kezdett.Azért ment el,mert a szülei munkát kaptak Las Vegas-ba,de tavaly visszamentek Londonba és most meg  Hollywoodba költöztek lehetőleg véglegesen.Megnéztünk egy filmet majd hazakísért.
Még mindig jól néz ki mit ne mondjak.Nem is tudom,sosem tudtam úgy nézni rá mint egy barátra.Mindig együtt aludtunk hétvégén,ölelkeztünk és puszit is adtunk egymásnak.Inkább barátság extrákkal.
-Tudom,hogy helyes vagyok,de hogy ennyire...-mondta Matt nevetve
-Lisa...mondhatok valamit?-kérdezte egy kis idő után.
-Aha,mit szeretnél?-
-Lisa én már nembírom,már régen is  akartam mondani,hogy szeretlek,de nem volt rá alkalmam,szóval...Lisa,mióta megláttalak nem tudok rád barátként gondolni.Próbáltalak elfelejteni,de nem sikerült pedig még elég fiatal voltam...-mondta Matt.Teljesen lefagytam.
-Én is szeretlek te bolond!-mondtam nevetve és megcsókóltam,rögtön visszacsókolt belemosolyogtam a csókba.Annyira jó volt,gyors,de mégis teli volt érzelemmel.
-Ne tudd meg mióta várok erre.Még annyi idő után sem tudtalak elfelejteni pedig hidd el, próbáltam-mondta majd adott egy puszit.
-Én is...-csak ennyit tudtam mondani.Végül a kapu előtt elváltunk én pedig boldogan szökkentem fel a szobámba.
Hosszú idő óta nem aludtam ilyen jól.

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن