P A R T T H I R T Y F O U R

908 30 0
                                    

Reggel nagyon fájt a fejem.
Tegnap este egy kicsit bebasztunk...
Csak egy ártatlan felelsz vagy mersz-nek indult és az lett a vége,hogy most itt fekszek a nappali közepén fehérneműben.
Mellettem Hazz egy nagy fasszal a hasán.Asszem én rajzoltam...
Amit ránéztem elnevettem magam.
Emily Niall mellkasán feküdt,Louis pedig összebújva Liam-mal(???).
Nagynehezen elmentem a konyhába bevenni egy fájdalomcsillapítót.
Visszamentem és felköltöttem mindenkit.

A délelőtt folyamán rendet raktunk a házban és azt terveztük,hogy hova menjübk este bulizni.
Megbeszéltük az osztályal,hogy elmegyünk a parkba bandázni és jönnek velem a srácok is.
14:00-kor elindult 6 másnapos idióta a parkba,persze mindenki minket nézett.
Mikor odaértünk már mindenki ott volt.
Jól elvoltunk.Közben csatlakoztak még páran.Ekkor megjelent egy rendőr autó és kipattant belőle 2 rendőr fegyverrel és bilinccsel.Felénk tartottak.
Az parkból az összes ember minket nézett.
-Lisa McClous kezeket a magasba!-mondja az egyik.Eldobtam a fegyvert és tettem amit mondott.
-Jogában áll hallgatni.Bármit mond felhasználható ellene a bíróságon.-mondja a megszokott dumát.
-Hívom az ügyvédet.-mondja Hazz.
Travis,a maffia banda ügyvédje.
A bírósági ügyek nagyrészét sikerült úgy megoldania,hogy semmi ne legyen belőle.
A szokásos bilincs a kezeimre került és már szálltam is be a kocsiba.
Még visszanéztem a meglepett srácokra és kacsintottam egyet.

A rendőr kapitányságon már ott várt Hazz és az ügyvéd mellettük pedig Chris.
-Már kezdjük is a meghallgatást!-mondja egy kb.50 éves férfi.Bevisznek és leültetnek.
Na,akkor kezdjük a hazudozást!
-Nocsak,nocsak...Lisa McClous.
Hallottam már rólad.-mondja.
És csak kussban ülök és mélyen a szemébe nézek.
-Mit akarnak?-kérdezem.
-Mit tudsz Mitchel Orlando-ról?-kérdezi.
-Rendőr volt.Jóba voltam vele.Amikor Travis Morgan 2 helyen megkéselt sokat találkoztam vele.-mondom.
-Értem.Nos,én vagyok a bátyja.-mondja.
-És?-kérdezem mire elneveti magát.
-Tudod,hogy miért vagy itt?-kérdezi.
-Nem,de úgyis elmondja.-mondom és hátradőlök.Látom,hogy már kezdem idegesíteni.
-Figyeljen,csak egymási idejét vesztegetjük.Úgysem jutnak velem semmire.Nincsen bizonyíték,sőt az sem biztos,hogy meghalt.Nem de?-kérdezem.
-Igazad van.-mondja.-De hallottunk olyanokról,hogy ölt már embert.-mondja.
-Pontosan.10 maffiát.A Hollywood-i rendőrség fel is ajánlotta,hogy a suli befejezése után menjek oda dolgozni.-mondom.Nincs értelme ezzel kapcsolatban hazudni.Mindenki tudja.
-Nos,igen.Az egy másik téma.Viszont most 6 ember megölésével gyanúsítják.
Travis,Mitchel,Jeff,Mark,Ryan és Matthew.-sorolja.
-Gondolom ismerős nevek.-mondja és előre dől.
-Igen.A barátaim voltak.-mondom és elhajtom a fejem.
Nem szomorú vagyok,hanem ideges.
Kényes téma ez nekem.
-Voltak?Nem te mondtad,hogy még lehet,hogy élnek?-kérdezi és elégedetten elvigyorodik.Felnézek és amit meglátja az arcom el is tűnik a mosoly.
-Igen,csak voltak.Olyan dolgot mondtak el az embereknek amik nekem eléggé személyesek voltak.-mondom és megköszörülöm a torkom.
-Mit?-kérdezi.
-Hát,megerőszakoltak amikor 11 voltam.-mondom és végig a szemébe nézek.
-Nézze,Mr.Clifford...szar az élet.
Azzal,hogy az én kis szánalmas életemmel foglalkoznak csak az idejüket vesztegetik.Az óra pedig ketyeg,már maga sem fiatal.-mondom és én is előre dőlök.
-Belőlem semmit nem szednek ki,mert nincs mit mondanom.-mondtam ki az első nagy hazugságot.
-Tudjuk,hogy maga a tettes.-mondja.
-És?Van bizonyíték?-kérdezem és felvonom a szemöldököm.
-Nincs.-mondja.
-Hát akkor?-kérdezem nevetve.
-A kihallgatásnak vége.Vigyék innen.-mondja és feláll.
Odamegyek hozzá,jó közel,hogy csak ő hallja.
-Ha sikerül is rácsmögé vinnie ne felejtse el,hogy nekem vannak embereim akik simán kihoznak.Szánalmasak a próbálkozásai.-suttogom.
Csak áll és les.
Egy győztes vigyorral távozok a szobából.
-Mit mondott?-kérdezi az egyik férfi a még mindig egyhelyben álló társát.
Egy "meg ne szólalj" nézét küldtem felé.
Csak megrázta a fejét és elment.
Ekkor megláttam Harry-t,Emily-t,Lou-t,Niall-t,Liam-et és az ügyvédet.
-Hello-köszönök.-Mit mondtak?-kérdezem.
-....a tárgyalásig börtönbe mész és talán utána is maradsz.-mondja az ügyvéd.
-Mivan???-kérdezem kicsit hangosan.
-Mikor lesz a tárgyalás?-kérdezem.
-Holnap után.-mondja Hazz.
-Ez most komoly?-kérdezem és a falnak dőlök.
-Nyugi megoldjuk,mint mindig.-mondja az ügyvéd mosolyogva.
-Remélem.-mondom flegmán.
-Most mi bajod?-kérdezi Hazz.
-Szerinted?-kérdezem.
-Jó,de nem a mi hibánk.-mondja.
-Tudom.Na,de most gondolom mennem kell.Majd találkozunk.Asszem...-mondom és megindulok a rendőr felé.A bilincs kattan és már meg is indultuk a cella felé.
-Ez egy olyan börtön ahol nők és férfiak is vannak egyaránt.-mondja.-Egy tanár jönni fog minden nap illetve lesz 4 óra amint kint lehet tölteni.Szökésre semmi lehetőség.A többi elítéltel lehet beszélgetni,de ne legyen verekedés vagy balhé.Figyelj,nekem is van egy 17 éves lányom.Tudom milyen lehet most neked...-mondja.
-Nem.Maga egyáltalán nem tudja.-mondom és bemegyek.
Lefekszek az ágyra és rá sem nézek.
-Holnap 09:00-kor jövök és leviszlek.-mondja és gondosan bezár.

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant