P A R T T H I R T Y O N E

823 32 0
                                    

Ez most csak egy vicc?Tuti,hogy csak meg akar gyengíteni.Elnevetem magam és biccentek az őröknek.A két férfi erősen lefogja én pedig odasétálok.
-Nem dőlök be neked,Styles.Már nem.-mondom.Ekkor olyan csinál amire nem gondoltam volna....
Megcsókolt.Jó erősen gyomorszájba térdeltem,de nem tudott semmit csinálni,mert lefogták az őrök.
-Nevetséges vagy.-mondom és kimegyek.
-A többihez.-szólok vissza majd felmegyek a szobámba.

🧡Harry🧡

Fájtak a szavai.
"Nevetséges vagy!"
Még mindig ez vízhangzik a fejemben.
Az emberei elvették az összes fegyverem és kiláncoltak a fiúkhoz.
-Mi lesz most?-kérdezi Louis.
-Tiszta vicc az egész.Most fordult a kocka.
Ő zárt be minket.-mondom.-de még mindig szeretem.-suttogom és lehajtom a fejem.
-Nagyon összetört.-mondja Niall.
-A kezén napról napra több vágás van.-mondja Louis.
-Még mindig csinálja?-kérdezem.
-Igen.Attól,hogy ilyennek mutatja magát még mindig gyenge.-mondja Lou.
-Csak szeretet kéne neki.Amíg itt voltunk mindig lejött beszélgetni.-mondja Niall és elmosolyodik.
-Engem miért nem tud szeretni?-teszem fel a kérdést.
-Ezek után?-kérdezik egyszerre.
-Igaz....de én akarom őt.-mondom.
Még sosem voltam ilyen sebezhető,mint most.Ekkor belépett Lisy és 4 őr fegyverrel a kezükben.
Ahogy a lány szemébe néztem csak gyűlöletet láttam.
Be kell vallanom,hogy féltem tőle.
-Őt ide!-mutat rám.Úgy kezel,mint valami tárgyat.
-Nevem is van.-mondom gúnyosan.
-Nem érdekel.-mondja rám sem nézve.
A három srácot 1-1 székre ültette.Mindenkinél volt egy őr.
-Beszélgessünk.Ha nem válaszolsz az őrök kicsit megkínozzák valamelyiket.-mondja hidegen.A 3 haverom most kétségbeesetten ült.
-Mit akartok tőlem?-teszi fel az első kérdést.Igazából Leo kérte,hogy nálunk legyen.Azt mondta ne mondjuk el neki.
Nem válaszoltam.Felemelte a kezét mire egy egyik bevert egyet Louis arcába.
Nehezen,de megadtam magam.
-Leo akarta,hogy nálunk legyél.-mondom.
-Minek?
-Mert máshova nem mehetnél,szóval elvállaltunk.-mondom.
-Miért vagy velem ilyen köcsög?-kérdezi.
Hát,ezt még én sem tudom.
-Talán azért,mert fájt,hogy nem tudok rólad mindent.-mondom.
-Miért zártál be?-kérdezi.
Ez egy nagyon jó kérdés.
Igazából talán csak féltékeny voltam Nate-re és szarul esett,hogy Nate találkozhat vele.Sok idő elment a kis gondoltodásommal.Már csak arra figyeltem fel,hogy az egyik ember ökle Niall arcán csattan.
-Féltékeny voltam.-mondom halkan.
-Hah,ugyan mire?-kérdezi.
-Arra,hogy Nate-tel jobban megvoltál,mint velem.-mondom.
-Ez neked miért számít?Nem voltam melletted és így nem tudtál volna újból megverni?-kérdezi idegesen.
Nem válaszoltam.
Ekkor Liam kapott egy öklöst az arcába.
-Talán.-mondom mire Liam kap mégegyet.
-Nem.-mondom.-Szerettelek volna magam mellett tudni.-mondom.
-És megint megverni?Tudod milyen volt a múltam,de bántottál.-mondja.
-Tudom....és sajnálom,ideges lettem.-mondom.
-És ez a megoldás?-kérdezi és közelebb jön.
-Nem,de....-mondom.
-Mindig ott van az a "de".Vagy nem vagy igen!-mondja idegesen.
-Nem,ez semmire nem megoldás,de gyáva voltam elmondani,hogy mit érzek.
Inkább feltékenykedtem magamban.-mondom.Erre már nem válaszol.
Int egyet mire elengednek mindenkit.
A 3 srác egyszerre ölel meg.Lisa csak kimegy.Fura nekem ez a lány.
-Jaj,végre!-mondja Niall.
Szarul néznek ki.Soványak,piszkosak és össze vannak verve.Ez a 3 nap amíg egyedül voltam szörnyű volt.
Mostmár talán tudom,hogy milyen lehet Lisa-nak.
Egyszer csak beszélgetést hallunk fentről.
Hallgatózni kezdünk.

-Mit akarsz,Nate?-kérdezi idegesen Lisa.
-Téged,cica!-mondja.
-Engedj el!-kérleli Lis.
-Ugyan Lis.Tán bejön a kis göndör vagy valamelyik másik?-kérdezi Nate.
-Nem tudom,de jó lenne ha végre békén hagynál.Szakítottunk.Mostmár nincs közöd hozzám.-mondja Lisa idegesen.
-És ezt te is így gondolod vagy csak ők beszélték be neked?-kérdezi Nathen.
-Én gondolom így.Leszarom a véleményüket.-mondja Lisa.
-Akkor gyere velem.-kérleli a srác.
-Biztos,hogy nem.Világosan megmondtad,hogy nem szerettél,szóval nem értem mit keresel itt.-utasítja el Lisy.
-Ez talán észhez térít!-mondja Nat és megcsókolja.Lefagytam.Őt is el fogja lökni?Nagyon remélem.Nem lökte el.
Visszacsókolt.Itt összetörtem.
Már nem néztem tovább.

💜Lisa💜

Minden le volt beszélve Nate-tel.
Tudtam,hogy lesni fognak ezért is hagytam nyitva az ajtót egy kicsit.
Nagyon utálom Nate-et,de ezt meg kellett tennem.A csók után elmentünk a konyhába ahol már nem látnak.
-Ezer köszönet,Nate.Valamivel vissza kellett vágnom.-mondom és kifújom a levegőt.
-Szívesen.Ha Harry tényleg szeret akkor most nagyon féltékeny lesz és szomorú.-mondja mosolyogva.
Nos,igen.Én és Nate elbeszélgettünk egy kicsit.Az elején tényleg szeretett,de a végére már csak a munka miatt csinálta.
Vagy ezerszer bocsánatot kért,de azt amit anyámmal és Angellel tett azt soha nem fogom megbocsájtani.
-Na,megyek.Hello.-mondja és elmegy.
-Szia,Nate.-köszönök.
Amint kilépett a tenyerembe temettem az arcom és lefolyt egy könnycsepp.
Este végül vittem le kaját a srácoknak.
Mielőtt beléptem elővettem a fegyvert és kibiztosítottam.
Ahogy kinyitottam Lou állt előttem.
-Bocs Lisy,de ezt nem hagyhatjuk.-mondja és ekkor a fájdalom a tarkómba hasít.
Ijedtemben meghúztam a ravaszt ami valaki lábát találta el.
Ekkot elsötétült minden.

🧡Harry🧡

A tervünk sikerrel járt,viszont amikor Lis megijedt és meghúzta a ravaszt,a golyó Niall lábába került.Mindig ő sebesül meg.
-Ezt nem hiszem el.-mondja.-Mindig én szívok ezekkel.-sziszegi és leül.
A terv az az,hogy leütjük Lisa-t és visszavisszük Londonba.
Valahogy el kell vele beszélgetni.
Nagyon rossz irányba halad az élete.
Még a végén megöl minket.

***

Már úton vagyunk Londonba.Összepakoltuk az összes cuccát és már jöttünk is.
Még mindig előttem van az a kép amikor Nate megcsókolja.Őt miért szereti és engem miért nem?
Mit tud az a kis buzi amit én nem?

***

Lisa már az ágyon fekszik.Volt nála orvos,mert a feje nem nézett ki túl jól.
Most arra várunk,hogy felkelljen.
A doki azt mondta,hogy pár óra és ébren lesz.Lisa mozogni kezdett majd kinyitotta a szemét.
Ami ez után jött azon teljesen kiborultam...

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ