💀P A R T N I N E T E E N 💀

1.1K 40 4
                                    

Már 1 hete itt lakunk Los Angelesben.
Talán most egész normális életem van,már amennyire lehet normális élete egy maffiának...már voltam egy "bevetésen"el kellett rabolni egy férfit,mert már 3 hónapnyi tartozása volt.
Végül nem adta meg,szóval meg kellett kínozni.Én és Nate nagyon jóban lettünk ezalatt az 1 hét alatt.Talán Louis,Ash,Nate és Emily tartozik a legjobb barátaim közé.
Emily nagyon kedves és szerethető lány.Elmondott nekem mindent az életéről.Az apja elhagyta őket amikor kicsit volt,ezért van egy mostoha apja aki viszont nagyon jófej,mint kiderült Nate a bátyja.Ő akkor nem jött el aminkor áthívta anya őket vacsira.Louis-t nagggyon bírom.Ő a"csapatunkban" az a személy aki képes minket minden helyzetben felvidítani.Talán Ash a legfelelőségteljesebb.Nem csinál semmi hülyeséget,amikor az utcán hangosan nevetni kezdünk próbál minket csitítani,de nem jár sikerrel,mert Lou megint csinál valami hülyeséget.Talán mindig ilyen barátokra vágytam.Ezalatt az 1 hét alatt végre boldog és felszabadult voltam.A drogos üzletem is jól megy,sok ügyfelem van akik sokat fizetnek.Már 2 hete nem ültem motorra.Már nagyon hiányzik.A suliban a "menő" diákok közé tartozok.Még szerencsére nem voltak komoly balhéim,amit anya boldogan meg is jegyzett.Angel is boldog.Sok barátja van és jó tanuló,míg én alig tudom tartani a 3-as szintet.Énektanárhoz járok minden hétfőn és csütörtökön.Apa azt mondja sokat javultam,pedig még csak 2x voltam.
Apa mostanában sokszor van rosszul.Szédül,elájul,zsibbad mindene naponta többször is elmegy kiadni magából az aznapi kaját és hasonlók.Ma elmentek orvoshoz.....

-Megjöttünk!-szól fel anya.
-Megyek!-mondom és leszaladok a lépcsőn.Mind a ketten le vannak törve.
-Na?Mit mondtak?-kérdezem.
-Hát....azt mondták,hogy....apád rákos....végső stádium,szóval nem lehet megmenteni....-mondja anya és elsírja magát.
-Mi?Ez ugye csak egy vicc?-kérdezem hisztérikusan.
-....nem...azt mondták az orvosok,hogy max.2 hetem van...-mondja apa és kifolyik egy könnycsepp a szeméből.
-Milyen rák?-kérdezem.
-Csont-mondja apa.
-Nagyon sajnálom apa!-mondom és erősen megölelem.
-Hogy mondjuk el Angel-nek?-kérdezem.
-Nem tudjuk...-mondja anya.
-Ezt nem hiszem el...végre boldog vagyok erre jön ez...miért nem lehetek boldog?Ezt azért kapom,mert embereket gyilkolászok?Akkor inkább én haljak meg ne a szeretteim-mondom és leülök a földre.
-Nyugi,Lisa!Minden rendben lesz!Ígérd meg,hogy vigyázol anyádra és Angel-re!-mondja apa.
-Megígérem!-mondom és átölelem.Angel mindjárt hazaér.Anya elment érte.

-Sziasztooook!-köszön Angel.
-Szia aranyom!Milyen volt a suli?-kérdezi apa.
-Nagyon jó!Nézd!Ezt neked csináltam!-mondja Angel és elővesz egy rajzot...
Ő van rajta és apa.Egymás kezét fogva állnak egy réten.Istenem....nehéz lesz neki elmondani....
-Angel...ugye tudod,hogy mindig szeretni foglak és ha testileg nem is,de a szívedben mindig veled leszek!-mondja apa.
-Igen,persze!-mondja Angel és az ölébe ül apának.
-Szóval,képzeld el,hogy nagyon beteg lettem....olyan beteg,hogy az orvosok sem tudnak segíteni nekem....-mondja apa és kicsordul egy könnycsepp az arcán.
-Ezzel azt akarod mondani,hogy meg fogsz halni?-kérdezi Angel és sírni kezd.
-Sshh...nem lesz semmi baj!-mondja apa sírva és erősen megöleli a síró kislányt.
Én nem fogok sírni...előttük nem.Majd a szobámban....amikor senki nem lát.Na,majd akkor....De most erősnek kell lennem.Meg kell mutatnom Angel-nek,hogy minden rendben lesz és én vigyázok majd rá.Vacsora után felmentem a szobámba....amint becsuktam az ajtót elbőgtem magam.Lecsúsztam a földre és kiadtam magamból mindent.Remegni kezdtem,eszembe jutottak az emlékek.

Amikor eljöttek értem,
amikor filmeztünk és nevettünk egész este,
amikor megdícsért,hogy milyen jól éneklek,
amikor elmondtam,hogy dílerkedek és ő támogatott
Amikor elmondta,hogy rákos...

Hajnalban végre álomba sírtam magam.

Reggel szörnyen néztem ki.A szemeim vörösek,a szám cserepes,a szemem alatt óriási karikák,az arcom fehér és nyúzott.
Felöltöztem hangulatomhoz illően,tehát feketébe...
Most furcsa és érthetetlen módon nem késtem el.Még volt 10 percem csengőig.

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Место, где живут истории. Откройте их для себя