◇P A R T E L E V E N ◇

1.6K 47 0
                                    

Már 1 hete itthon dekkolok,minden nap jön valaki és szórakoztat.Holnap már mehetek suliba sajnos.Reggel 05:00-kor keltem íram egy cetlit,hogy motorozni mentem.Felvettem a sisakot(!!!) és felpattantam a motorra.Az elhagyatott hely felé mentem,de amit odaértem megláttam,hogy vannak ott.Hány motoros fószer járkál erre basszus.
-Szevasz haver mi járatban erre?-kérdezi egy mély hang.
-Miért hiszi azt mindenki,hogy fiú vagyok??-kérdezem inkább magamtól és leveszem a sisakot.
-Várj,te vagy az a csaj aki legyőzte Mark-ot?-kérdezi látszólag a "vezér".
-Én lennék,személyesen.-mondom és pukedlizek egyet.Mindenki nevetni kezd.
-Már most bírlak hercegnő!-mondja a végén már kicsit gúnyosan és közelebb jön.
-A kurva anyád a hercegnő.-mit képzel ez magáról.
-Most pedig tűnés innen!-mondja egy másik férfi amire mindenki helyeselni kezd.
-Nem.-mondom nemes egyszerűséggel.
-De vagy nagyon megbánod.-mondja és közelebb jön.
-Azt nem hiszem.Engem bírnak a zsaruk titeket nem.Szerintem ez mindent megmagyaráz azzal kapcsolatban,hogy ki bán meg mit!-mondom rá sem nézve.
-Naaa,nyugi haver -mondja és elhátrál.
-Helyes!-mondom és mosolyogva ránézek.
-Verseny?-kérdezi egy kb.19 éves srác.
-Illegális?-kérdezem és ránézek.
-Tán megijedtél?-kérdezi.
-Nem,de ha meglátják a rendőrök a boxert,a késeket és a füvet akkor baj lesz.-blöffölök.
-Honnan tudsz ezekről?-kérdezi a "vezér".
-Ugyan tuti,hogy van nálatok!-mondom.
-Igen,van.-mondja egy srác.Erre oldalba vágja az egyik.

-Valaki adjon!-mondom parancsolva.
-Mit képzelsz?Azt hiszed te vagy a főnök?-kérdezi egy nagydarab férfi.Közelebb jön,látom,hogy már mozdul a keze,de én gyorsabb vagyok.A zsebéből kihúzom a kést és a nyakához tartom.
-Nem hiszem,tudom.-mondom gúnyosan vigyorogva.
-Dobjátok el vagy a haverotok bánja!-mondom hangosan.Mindenki eldobja a kést.
-MINDENT!-mondom parancsolva.
Mindenki eldob mindent.Még a füvet is.Ekkor előkerül egy fegyver.Előjött egy emlék,apám tanított lőni fegyverekkel még évekkel ezelőtt.Eléggé jól ment, de nem akarom tovább fényezni magam.
-Ez?-kérdezem és felveszem a fegyvert.
-Nyugi,tudok lőni,de nem fogok....még.-mondom még hátrálnak egy kicsit.Így belegondolva én sem lennék biztos magamban.
Egy pali valamit nyomkod a telefonján.
-Teszed le!-mondom és felé tartom a fegyvert.-Ha valaki beköp a zsaruknak szarul jár!-mondom és körbenézek.
-Ez tiszta röhej.Egy 17 éves csaj fogvatart 10 férfit.-mondom nevetve.
-...az...-mondja a "vezér".
-Jobb is ha féltek.Nem ismertek.-mondom ördögi vigyorral.
-Add a füvet!-
-Jó,de csak ha legyőzöl minket versenyben!-mondja a férfi.
-Oké!-vágom rá és már megyek a motorhoz.
-Aki miatt elkapnak a zsaruk az fizeti mindenki bírságát!-mondja egy férfi.
-oké!-vágjuk rá egyszerre.A verseny eleje jó volt,de aztán meghallottuk a szirénát.
Én gyorsítottam.
-Lisa,állj meg!-most az egyszer engedelmeskedtem.
-Szálljanak le a járműről és zsebeket kiüríteni!-mondja egy ismerős hang.
-Bazdmeg a fegyverek!-suttogja a mellettem álló férfi.Láttam,hogy aggódik.
-Nyugi!-mondom mosolyogva.
-Lisaaa.-mondja Travis.
-Sziaaa Travis.Neked miért kell mindenhol ott lenned ahol én vagyok,hm?-mondom és próbálom takargatni a fegyvereket.
-Mit takargatsz?-kérdezi és szétnyitja a kabátom.
-Mi a fasz!Kezeket a magasba!-mondja és felém tartja a fegyvert.Mindenki megijed.Én nem.
-Úgysem teszed meg.-mondom és megdíjazom egy "na ne viccelj"nézéssel.
-Megteszem!-mondja kicsit remegve.
-Én is!-mondom és kiveszem a fegyvert majd felé tartom.
-Lőni fogok!-mondja és kibiztosítja a fegyver.Nem féltem.Nincs megtöltve a fegyver a kezében nekem viszon fullon van mind a kettő.
-Hah,nincs megtöltve ezek viszont fullon vannak.-mondom majd először felé majd az én fegyvereim felé mutatok.
-Bazd meg!-mondja Travis.Látszik, hogy még kezdő.
-Ugyan Travis.Te még sosem öltél!-mondom nevetve és közelebb megyek.A többiek távolról nézik.
-Ti menjetek,én lerendezem!-mondom és a bandára nézek.Kételkedve ugyan, de elmentek.
-Na,mi legyen?-kérdezem és Travis felé nézek.
-...nem...tudom...-mondja halkan.
-Ugyan nagyfiú!Téged nem lőnélek le csak akkor,ha bemártassz a többinek!-mondom és a szemébe nézek.
-Ez most vehetem egy vallomásnak is?-kérdezi gúnyos mosollyal. Basszus.Huh,csak nyugi!
-Lisy,te engem nem ismersz.A rendőrködés csak egy álca.Csak egy mezei beépített ember vagyok,már megöltem 6 rendőrt titokban.Már csak 4 maradt és mostmár akkor te is.-mondta mosolyogva és elővett egy fegyvert ami végre már meg volt töltve.Megijedtem,de legalább felvette a hangfelvevő a telefonomon,tudod biztonság.
-Nem félek tőled Travis Morgan.-mondom a nevét kiemelve.
-Ugyan Lisy.Ha megöllek azt mondom,hogy önvédelem volt.-mondja nevetve.
-Te undorító féreg!Úgysem bántanál.-mondom és ráköpök.Ekkor fogott egy kést és a lábamba szúrta.Aucs!Ugyan nem talált semmi fontosat , de azért na.
-Na,mivan Lisy?-kérdezi gúnyosan nevetve.Ekkor meglátom Markot és Rick-et.Látták az egészet.Csak eltátogom neki,hogy:"Nyugi!Ne gyertek ide,veszélyes."
-Na,Lisy.Elvitte a cica a nyelved?-kérdezi gúnyosan.
-Ugyan Travis!Ne játszadozz ölj meg és kész!-mondom a fegyvert szorongatva a kezemben.
-Jó,de dobj el mindent!-mondja eldobok mindent kivéve egy nagy zsebkést.
-Kész.Most boldog vagy?-kérdezem gúnyosan.
-Igen,de most még szórakozok egy kicsit.-mondja és közelebb jön és gombolni kezdi a gatyám.Na,ne!Megint ez van.
-Állj le te kis geci!-mondom és ellököm.
Erre a kést a kezembe döfi.Nagyon fáj,de leszarom.Most nem történik megint az ami múltkor.
-Na,baj van?-kérdezi majd kiveszi a kést,de előtte kicsit megmozgatja.
-Nem,nekem nincs semmi bajom,de neked mindjárt lesz!-mondom és kicsit meglököm.
-Ugyan mi lesz velem?-kérdezi és közelebb jön.
-Ez!-mondom és a hasába döföm a kést és megforgatom.
-Ahh,te ribanc!-mondja mire én megint megszúrom,de most a mellkasát.
-Ne ölj meg!-mondja.
-Jaj,Travis!Olyan kis naiv vagy.Megfoglak ölni,de kicsit kínozlak még.-mondom és elmosolyodok.Mark és Rick ott áll és ledöbbenve néz.
-Végig akarjátok nézni?-kérdezem és feléjük tartom a fegyvert.
-Öööhhhmmm....izéé...-dadogják.
-Ha beköptök meghaltok úgy ahogy ő is!-mondom.Hogy keveredhetek mindig bele valamibe,istenem.
-Izé...okéé...kussba maradunk.-mondják egyszerre.
-Tüntessetek el mindent!A testét elégetjük,a maradványokad feloldjuk savban,hogy semmi sem maradjon!-utasítom mire ők bólogatnak.Jót tett az a sok bűnügyi show amit unalmamban néztem.Kicsit még kínoztam Travist majd amikor végeztem a fiúkkal eltűntettünk mindent.Semmi nem maradt.Sem egy ujjlenyomat sem egy hajszál...semmi.Legalábbis nagyon remélem.
-Ti pedig kussoltok!-mondom fenyegetve.
-És ha kérdezik tőled a rendőrök?-kérdezi Mark.
-Jól kamuzok és ajánlom,hogy ti is kamuzzatok!Kurvára az egész életetek múlik ezen.-mondom.
-De titeket senki nem bántott én pedig nem fogok pofázni.-mondtam és rájuk mosolyogtam.
-Mostmár mi is bűnösek vagyunk!-mondja Rick.
-Bizony.A motorosokkal pedig beszélek.-mondom és már indulok is.Megtalálom őket a telepnél.
-Jaj,Lisa.Már annyira aggódtunk!-mondja a "vezér".
-Nincs kedvem dumcsizni.Mit láttatok?-kérdezem idegesen.
-Hát...izé...azt,hogy....beléd döfte a kést...-mondják dadogva.
-Ennyi?-kérdezem idegesen,félek,hogy láttak mindent.
-Igen,ennyi.Nem tudtuk tovább nézni.-mondják a tarkójukat vakargatva.Helyes.
-Oké.Mindent eltűntettem. Travis elmenekült valahova, viszont....-mondtam,de nem tudtam befejezni.Belenyilalt a kezembe és a lábamba a fájdalom,eddig az adrenalin elvette a fájdalmam, de most, hogy elmúlt minden egyszerre rám szakadt.
-Orvost!-mondom erőltetett hangon és elsötétült minden.Lepergett előttem ez a nap.Ekkor tudatosult bennem,hogy MEGÖLTEM EGY EMBERT.EGY GYILKOS LETTEM.Kicsit megijedtem.Saját magamtól...megöltem egy rendőrt,DE ő is majdnem megölt.Van egy tervem.Feljelentem gyilkossági kísérletért így rólam elterelődik a gyanú.Úgysem találják meg sohasem.Teljesen megsemmisült.A fegyver és minden más bizonyíték is.EGY KIBASZOTT GYILKOS VAGYOK.Mindig ez jár az eszemben.
Egyszer csak ébredezni kezdtem.Éreztem a tipikus fertőtlenítőszagot.Valaki ült az ágyamnál.TRAVIS.Mi.A.Fasz??!?
-Szia,Lisy!Szépen eltűntettél mondhatom.Senki nem fog megtalálni engem és te ezt mind megúszod!Kis mázlista.-mondja kicsit idegesen.
-Habár,megérdemeltem.Megöltem 10 ártatlan embert és majdnem téged is.Hogy megbántam-e?Igen, de ezt kellett tennem.Megmutattad nekem,hogy ők mit éltek át.-mondta és lehajtotta a fejét.
-Ne érezz bűntudatot,helyesen cselekedtél!-mondja és egyszer csak a kórházi ágyamon terem.
-Öööhh...oké...-ennyit tudtam kinyögni.
Ekkor felébrettem.Mindenki rám nézett.Pontosabban:a szüleim, Ann,Adam,Matt,Mark és a bandája,a másik motoros banda és Jeff-ék.Mindenki aki fontos nekem.
-Jaj,Lisa!Jól vagy?-kérdezi anyám.
-Öööh....aha.Mi történt?-kérdezem ekkor belép egy rendőr.Meglepően nyugodt maradtam ahogy Mark és Rick is.Csak ők tudják.
-Nos,igaz,hogy önt 2 helyen leszúrta Travis Morgan,majd elmenekült?-kérdezi a rendőr.
-Igen,igaz.Megtalálták már?-kérdezem sokkosan,de tudom a választ.
-Nem,de ne félj!Nem fog már bántáni!Minden környező városban keresik.-mondta a rendőr és közelebb jött.Huh, de kurva nagy szerencsém van.
-Mondanom kell valamit!-mondom és felülök az ágyon.Mark és Rick csodálkozik.
-Minden szava rögzítve lesz!-mondja a rendőr és elővesz valami kis izét.
-Nos,tisztán emlékszem rá,hogy Travis Morgan azt mondta nekem,hogy megölte 6 rendőrtársát és  4 másik ártatlan embert.Én lettem volna a 11. ember.-mondtam sírva.Kurva jó színész lennék.
-Ebben biztos?Ha nem igaz akkor ez hamis tanúskodás ami börtönnel jár!-mondja a rendőr.Ekkor megjelenik Travis a sarokba és bólogatni kezd.
-Igen,biztos,hogy ezt mondta.Miután elmondta beledöfte a kezembe a kés majd megforgatta.-mondam sírva.A sírást csak megjátszottam,hogy hiteles legyen.
-Hát,köszönöm,hogy elmondta.Amit mondott valóban igaz.Tényleg megölték a 6 rendőr társát.Ne féljen,ha még él akkor mi elkapjuk.-mondta a rendőr és kiment.
-Jaj,Lisy nagyon sajnálom!-mondja Matt.
-Nincs szükségem a sajnálatodra.Senkiére nincs szükségem.-mondtam és elfordultam.Mostmár tényleg nem bízok senkiben.Ez volt a kegyelemdöfés(szó szerint.Hehe😂)
mostmár senkit nem engedek magamhoz közel.Hogy lehet ennyire félre ismerni valakit? Még 2 napot voltam a kórházba.

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Onde histórias criam vida. Descubra agora