P A R T F I V E

1.8K 71 2
                                    

Kedd van.Még csak 5:00 óra,belenéztem a tükörbe.Elemezni kezdtem az arcom,a hajam nagyon tetszett,a lila folt már nem nagyon látszott így alapozó nélkül sem.Ma nem sminkelek.Felvettem egy haspólót és egy fehér magasított derekúszaggatott gatyát.06:00.Még van másfél órám.Elkezdtem énekelni,úgyis régen csináltam már.07:28-kor hagytam abba. Írtam egy zenét úgy félig-meddig.Végül 07:50-kor elindultam gyalog.Leültem a parkaba nézelődni.08:30-ra értem be.Ének óra,szuper.
-Jó napot elnézést a késésért,elszívtam egy szálat a parkba de elszaladt az idő!-mondtam.
-Jólvan,ülj le.Játszol valami hangszeren?-kérdezi reménykedve.
-Régen gitároztam,ma meg már csak éneklek.-mondtam
.-Szuper,énekelj nekünk valamit!-mondta lelkesen.
-Oké,végülis miért ne.-mondtam.Elkezdtem énekelni a Him&I című zenét.Az a sok elnyomott érzelem most kijött.Lenyugodtam,jobban mint a cigitől vagy a pengémtől.
-Azta...benned még van remény.-ennyit mondott a tanár,hát kössz.Leültem a terembe.Az ajtóban megláttam Adam-et  aki szintén meglepődött.-Öööh...csak egy papírt hoztam...-mondta.A tanár elvette a lapot. -Nos,Lisa.Még tudsz valamit énekelni?-kérdezte Mrs.White
-Persze,mondjuk a Human.-

Óra után odajött Adam, meglátta a lila foltot és furcsán mért végig.
-Ez mi?-kérdezi aggódva. -Semmi-nem akarok most itt ezzel foglalkozni.
Ott hagytam.Az emberek szétváltak előttem.Látták,hogy kurva ideges vagyok.Nekimentem egy srácnak.
-Máskor figyelj te ribanc.-mondta.
-Mit mondtál?-kérdeztem higgadtan.
-Azt,hogy figyelj oda te ribanc.-mondta gúnyosan. Egyre idegesebb lettem és ezt ő is látta.
-Ezt még megbánod!-mondtam neki
.-Jaj de félek,még a végén megütsz.-mondta nevetve.Mindenki nevetett.Nekem sem kellett több.Behúztam neki egy nagyot,az összes erőmmel.A földre került.Az orrából elkezdett kicsit szivárogni a vér.
-Ki a ribanc?-kérdeztem. -Te!-mondta.Próbáltam figyelmenkívül hagyni,még a végén itt is rossz hírem lesz.
Még volt egy pár órám,de szinte összefolyt az egész napom.Aztán mikor végre haza értem anya várt idegesen.
-Szia anya.Gondolom tudod mi volt.-mondtam halál nyugodtan.
-Szia,igen.Tudom.Miért csináltad?-kérdezte meglepően nyugodtan.
-Hát,nekem jött aztán többször is leribancozott.Eszembe jutott amikor a nevelőanyám mondta ezt és begurultam.-mondtam félve.
-Köszönöm,hogy őszinte voltál.Most meg kéne,hogy büntesselek,de tudom milyen életed volt és,hogy miért csináltad.Menj a szobádba.-

Este mindenki rám írt.És bevettek egy csoportba ahol a suli "menő" diákjai voltak.Sokat beszélgettünk és mondták,hogy Andrew (a srác)korházba került mert kicsit megrepedt az orra,de nem vészes.

Szerda reggel.Bementem a suli kapuján és ugyan azok a sablonos tekintetű életunt emberek bámultak akik tegnap.Odahívtak ahhoz a csoporthoz akikkel este beszélgettem.Lepacsiztam velük és elszívtunk egy szálat.
-Lisa,te aztán tökös csaj vagy!-mondta ez egyik.Elnevettük magunkat. Becsengettek.Én mentem elől utánnam a srácok.
Egy bőrdzseki,egy fekete nadrág és egy fekete haspóló volt rajtam.Bementem a terembe és hátra ültem.
-Lisa McClous fáradjon az irodámba.-mondta a diri.
-Ja,a verekedés.El is felejtettem.-mondtam hangosan a gondolataim.
-Szóval te ütütted meg Andrew-ot?-kérdezte a tanár.
-Én-mondtam vigyorogva majd mentem az irodába.
-Jó napot!Mit szeretne?Sietek...-sürgettem a dirit.
-Szóval,miért is történt az az incidens Andrew-al?-
Elmeséltem mindent.
-Jólvan mehet.1 igazgatói és kérjen bocsánatot Andrew-tól.-mondta a diri
-Csak ennyi?Na,az nem vészes.Viszlát!-mondtam és mentem vissza órára.

-Na,mi volt?-kérdezte a tanár.
-Hát,kérdezte miért tettem.Kaptam egy igazatóit meg bocsánatot kell kérnem,de tuti,hogy nem fogok.-mondtam.
-És miért tette?-kérdezte a tanár.
-Nem magára tartozik.A dirinek se akartam elmondani,de nem akartam,hogy kicsapjanak.-

Kicsengettek.Odajöttek a srácot megkérdezni,hogy mivan.Suli után a parkba mentünk cigizni meg deszkázni. Én voltam a legfiatalabb és az egyetlen lány.18-21éves fiúk.Én csak 1 hónap múlva leszek 17.
Nem éreztem magam kicsit sem kellemetlenül,mert Adam vigyázott rám..legalább is eléggé figyelmes volt velem.16:00 körül hazavitt kocsival.
-Kössz,hogy hazahoztál,sziaaa-mondtam majd adtam egy puszit az arcára.Elpirult.
-Szia....-mondta.Elnevettem magam és bementem.
-Sziasztok,megjöttem!-mondtam és bementem a konyhába.Ott voltak Andrew szülei.
-Jó napot!Gondolom Andrew szülei-mondtam
-Szia,Igen.Te pedig biztos Lisa-
-Beszélni szerettünk volna veled.Pont most mondtuk a szüleidnek,hogy nem jelentünk fel.-mondta az apja.
-Na,az szuper.Köszönöm.Gondolom arra kíváncsiak,hogy miért tettem.-mondtam és leültem velük szembe.
-Hát igen,de mondták a szüleid,hogy ez magánügy és nem szeretsz beszélni arról az időszakról.-mondta az anyja.
-Hát,igen...nem volt valami jó gyerekkorom.-mondtam.
-ohh...bocsánat...-mondták
-Ugyan,nem tudhatták-mondtam mosolyogva.
-Lisa édesem,holnap átjönnek vacsorára úgyhogy legyél itthon ha már eljön.-mondta anya.
-De holnap mennénk városba!-mondtam csalódottan.
-Mi??-kérdezte apa.
-Ja,semmi.Mindegy-mondtam ijedten.
-Mi mennénk is,nem akarunk zavarni-mondta az apja.
-Tényleg,mi baja lett?-kérdeztem félve.
-Betört az orra-

-Oh,sajnálom, kicsit talán gondolkodhattam volna mielőtt cselekszem.-próbáltam a legálszentebb tekintetem felvenni, de igazából pont leszarom.                                                                                                                                                                                      -Ugyan,valamilyen szinten megérdemelte.Mindig bánt mindenkit.Most végre helyre tette egy lány,hátha leáll.-mondta az apja,kiemelve a "lány" szót.Hát tényleg tök rendes, hogy még alá is becsülnek.
Végre elmentek így tudtam menni elvégezni az esti rutinom.Lefürödtem majd aludni mentem,vagyis akartam menni,de megrezzent a telóm.Kevin az.El is feledkeztem róla annyira beindultak a történések mostanában.Igazából nem tartozom neki semmi magyarázattal, hiszen csak pár napig voltam ott.Nem volt kedvem elolvasni az üzenetet, szóval elhúztam az értesítést és elmerültem az álmok világába.Holnap jön Andrew.....

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Where stories live. Discover now