IvocsGabiii 💜💜
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Már két éve hogy Jaebum-mal egy párt alkottok. A fanok vegyes érzelmekkel fogadták a hírt, miszerint kedvencük megtalálta a boldogságot, azonban pár hónap alatt túl tették magukat a kapcsolatotokon, és már fenyegető üzeneteket sem kapsz idegen emberektől. Sok dolgot megéltetek már együtt ami csak még jobban erősítette az amúgyis különleges kapcsolatotokat.
Azonban vannak hátulütői annak ha a párod egy híresség. A kezdeti nehézségek után szembesülnöd kellett azzal a ténnyel, hogy nagyon kevés időt tölthettek kettesben. Persze JB elképesztően édes pasi, és egyáltalán nem bánod hogy összejöttél vele.
És most szerelmetek egy kis életben nyílvánul meg, ugyanis várandós vagy Jaebumtól. Már túl vagy az első hónapon, de még nem találtad meg a tökéletes alkalmat amikor ezt az örömhírt megoszthatod bbarátoddal is, ráadásul az első hétig nem volt biztos a hír és nem szerettél volna hamis reményeket kelteni a fiúban. Néha napján még te is nehezen hiszed el hogy már két életért vagy felelős.
A fiúk rengeteget dolgoznak a következő visszatérésükre - tánc próbák, stúdiózás, forgatás, egy szóval nem láttad mostanában olyan sűrűn kedvesed. Amikor reggelente rosszullétre keltél, JB sosem volt melletted. Vagy későn ért haza és a kanapén elterülve aludt, vagy már hajnalok hajnalán lelépett, mindenesetre már nagyon régen ébredtél a fiú karjaiban.
Nagy dilemmában vagy hisz aggódsz, ha elmondod neki hogy bővül a családotok, az befolyásolhatja a koncentrációját így a comeback előtt és ez esetleg kárt tehet a karrierjében, viszont ha nem mondod el neki akár meg is bánthatod hogy eddig elhallgattad előle ezt a fontos dolgot. Lehetőségeidet mérlegelve döntesz egy kis séta mellett, a friss levegő hátha segít rendezni kusza gondolataidat. Egy lenge nyári ruhát magadra kapva, már kint is vagy közös lakásotok ajtaja előtt.
A nap meleg sugarai kellemesen csiklandozzák az arcodat, miközben hagyod hogy a lábad vigyen valamerre. Fogalmad sincs hova tartasz, de a langyos levegő máris javított a közérzeteden valamelyest. Nevetgélő gyerekek szaladgálnak előtted, mire akaratlanul is hasadra siklik egyik tenyered, és egy széles mosoly terül el az arcodon.
A hely egyre ismerősebbé válik számodra, mire tudatosul benned hogy a szíved és a lábad megadta a választ a kérdésedre. Mostmár érzed hogy ez a helyes döntés. Halkan belépsz a JYP épületébe, és lassan indulsz el az ismerős hely felé. Útközben néhányan rádköszönnek, te pedig mosolyogva viszonzod kedves gesztusukat.
Az egyik ajtó előtt megállva halkan bekopogsz, majd miután meghallod barátod hangját, lenyomod a kilincset és belépsz a kis szobába. JB a forgós székében ülve először meglepetten fordul feléd, majd egy boldog, szeretetteljes mosolyra húzódnak ajkai. Amint megpillantod a szíved esze veszett gyorsasággal kezd verni a mellkasodban, és a te arcodra is egy boldog mosoly ül ki. Mindketten egyszerre mozdultok, a következő pillanatban pedig már egymást ölelve álltok a szoba közepén.
– Örülök hogy látlak T/N – részesít egy lágy csókban barátod. A munkahelyén igazán visszafogott veled kapcsolatban, nem szereti ha a többiek látják amikor megcsókol. – Mi szél hozott erre? – simít el egy tincset a homlokodból.
– Azt hiszem jobb ha előbb leülsz. – tolod meg finoman a széke felé Jaebumot.
– Valami baj van? – válik egyből aggódóvá a hangja, és az arckifejezése is arról árulkodik hogy rossz hírre számít, de azért leül a székébe.
– Dehogy. Éppen ellenkezőleg. – simítasz megnyugtatóan barátod arcára. Egy mély lélegzetet veszel, majd a szemeibe nézel melyekből eltűntek az aggodalom árnyai – Egy hónapja várandós vagyok a kisbabánkkal – mondod ki egy szuszra majd JB arcát kémlelve próbálod kitalálni gondolatait. Hírtelen kiáltozva felugrik a székéből, majd téged is felemelve forogni kezd veled a szoba közepén. Hangosan felnevetsz reakcióját látva és boldogan viszonzod érzelmes csókját. Egyszer csak plusz két-két kar ölel körbe titeket, és hamarosan arcok is társulnak a kezekhez. Yugyeom és BamBam boldogan pattognak körülöttetek, mire te ismét hangosan felnevetsz.
– El sem hiszem hogy lesz egy kis JB pulyánk! – BamBam tekintete izgatottan cikázik közöttetek, Yugyeom pedig helyeslően bólogat barátja mellől.
– Tévedsz barátom, – JB a hátadnak simulva karol át – T/N-nek és nekem lesz babánk és nem nektek...
– Jaebum csak azt szeretné mondani, hogy bármikor szívesen fogadjuk a gyerek vigyázást – fejezed be barátod mondandóját mire csak egy halk horkantással felel.
– Ha nem bánjátok most megyünk és elmondjuk a többi hyungnak ezt az örömhírt! – kiáltja Yugyeom az ajtóból, majd mindketten kilépnek a szobából, újra kettesben hagyva titeket.
Jaebum nem tétlenkedik, amint becsukódik az ajtó, kezedet megragadva magával húz, és ölébe ültetve helyet foglal a széken. Arcát a nyakadba rejtve ölel magához.
– Annyira sajnálom hogy nem voltam ott veled amikor szükséged volt rám – kezdi elfojtott hangon, miközben te a tarkóján lévő haját birizgálod.
– Semmi baj. – kezded – Tudom milyen elfoglalt vagy mostanság, és ezt akkor is tudtam, amikor igent mondtam neked. Tudtam hogy nem tölthetünk annyi időt együtt mint a normális párok, de hidd el egy pillanatra sem bántam meg semmit kettőnkel kapcsolatban – az állánál fogva felemeled kedvesed fejét, és most te csókolod meg őt hogy bebizonyísd: nem csak azért mondod ezt neki hogy megnyugodjon.
– Köszönöm – feleli halkan – El sem hiszem hogy szülők leszünk – dönti homlokát a tiednek, miközben egyik keze a hasadra simít.
– Te leszel a világ legjobb apukája – suttogod kettőtök közé. Elmondhatatlanul boldog vagy ebben a pillanatban, miközben mosolyogva gondolsz hármótok közös jövőjére.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Remélem ez a rész is tetszett nektek ^^
Kérni továbbra is lehet, a véleményeknek pedig mindig nagyon örülök ;)~ Fru
YOU ARE READING
ᴋ-ᴘᴏᴘ; Álomgyár {Imagines ZÁRVA}
RandomIdol X Reader Csak adj egy nevet és egy alapszitut, az Álomgyár elkészíti neked amit kérsz! ;)