#13 VAV - Jacob

855 49 9
                                    

BeataMeder❣❣

Helóka!
Itt is volnék egy újabb kéréssel:D
Kedden publikáltam az első matching-es részt, aki esetleg még nem látta az bátran lesse meg! Tárt karokkal várom az irományaitokat, és még ide is lehet kérést küldeni;)

Ehhez a részhez jó olvasást!

U.i.: tudtátok hogy ez a csodabogyó tiktokozik? Szerintem nagyon kreatív videókat készít, ha időtök engedi, és érdekel titeket nézzetek be hozzá:)

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••













Szép dolog a szerelem, főleg ha az a személy aki iránt így érzel, viszonozza. Ha van egy ember akire mindig számíthatsz, akit akár az éjszaka közepén is felkelthetsz ha rosszat álmodtál, és mindig ott van ha kell. Már egész kislány korod óta álmodozol a nagy Ő-ről, arról a bizonyos szőke hercegről. Egyszerűen szerelmes vagy már csak a szerelem gondolatába is. Legnagyobb boldogságodra pedig meg is találtad a tökéletes fiút, aki minden tekintetben passzol hozzád, és akinek szimplán egy mosolyától képes vagy pocsolyává olvadni. Ez az ember pedig nem más mint Jacob.

A bökkenő az egészben csak annyi, hogy képtelenek vagytok lépni egymás irányába, pedig pontosan tudjátok hogy mit érez a másik. A futó érintéseken és néhány rövidke ölelésen túl nem lépitek át azt a határt amit akaratlanul is meghúztatok kettőtök közé. Gyakran láttad ahogy más lányokat ölel magához a szünetekben, és nemcsak hogy hagyja, de még élvezi is ha elkezdenek vele flörtölni.

Most is éppen az egyik, nem éppen jóhíréről ismert leányzó derekát öleli körbe, te pedig csak magadban mérgelődve próbálsz az irodalom könyvedbe temetkezni. Akármennyire is nem szeretnéd, a tekinteted folyton a páros irányába vándorol, a mellkasodat mintha egy láthatatlan kéz nyomná össze egyre kisebbre. Legjobb barátod ekkor a semmiből, egy hatalmas mosollyal az arcán huppan le a melletted lévő székre.

– Van kedved ma este bulizni? – kérdezi Ayno, miközben a kezedből kikapva becsukja a tankönyvet, és egy egyszerű mozdulattal az asztalodra dobja. Ayno és te már kilencedik óta legjobb barátok vagytok, neki köszönhetően ismerted meg Jacob-ot is. Ő segített neked beilleszkedni, és melletted volt amikor a többiek beszólogattak vagy épp terrorizáltak. Az elején szinte teljesen biztos voltál abban hogy szerelmes vagy a fiúba, azonban minél jobban megismerted, annál biztosabb voltál benne hogy nem illetek össze, és miután ezt tisztáztátok is eltűnt az a feszült légkör ami néha körülöttetek volt. Nem mellesleg Ayno-nak legjobb barátnőd, Songhee tetszik -amit persze rajtad kívül senki sem tud- az iskola mégis állandóan szekál benneteket, miszerint ti ketten egy pár vagytok, de ez a pletyka titeket már régóta hidegen hagy. Ugyan kit érdekel mit gondolnak mások, ha ti tudjátok az igazságot?

– Miért ne? – feleled. Péntek lévén már tele van a hócipőd a sok tanulással, jól jönne egy kis kikapcsolódás.

– Ő is ott lesz – hajol hozzád közelebb, és mélyen a szemeidbe néz. Próbálsz egy mosolyt eröltetni az arcodra, azonban Ayno túlságosan is jól ismer ahhoz hogy bevegye ezt a satnya próbálkozást.

– Nem igazán érdekel. – próbálod lazára venni a figurát, azonban a hangodból kiérződik a szomorúság. – Nem kerülhetem el őt mindig, sőt, nem is akarom. Ha ő csajozhat, akkor én is felszedhetek valakit. Végülis nem vagyunk együtt, azt csinálunk amit akarunk – utolsó mondatod szinte csöpög a sok gúnytól amit meg sem próbálsz titkolni. A fiú csak aggodalmasan fürkészi az arcodat, ekkor azonban megszólal az utolsó órát jelző csengő.

ᴋ-ᴘᴏᴘ; Álomgyár {Imagines ZÁRVA}Where stories live. Discover now