Halihó!
Ismét egy SF9 tag van a soron, és szintén egy számomra fontos embernek írom a kérését:D Nagyon elkavarhattam valahova, mert emlékszem ezt még nyáron kérte tőlem xD
Szóval kérlek Réka ne ölj meg:P
Egyébként már tegnap este kész volt, de bealudtam mielőtt publikálni tudtam volna XD Grat nekemJó olvasást!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ha megkérdeznénk a diákoktól hogy szeretnek-e iskolába járni, a többségük valószínűleg nemmel válaszolna. Te viszont azon kevés emberek közé tartozol, akik erre a kérdésre igennel felelnének. Pontosan te sem tudnád megmondani miért is szeretsz suliba járni, szimplán csak mindig is vonzott hogy új dolgokat tanulhass, és a barátaiddal is itt töltöd együtt a legtöbb idődet.
Őszintén szólva tisztában vagy vele miért vagy inkább ki miatt szeretsz iskolába járni, de ezt még ha kínoznának sem árulnád el senkinek. Yoo Taeyang, a suli egyik legmenőbb és legokosabb diákja, akiért te már legalább két éve oda vagy - ahogyan rajtad kívül konkrétan a fél iskola is - a legfőbb ok. Nincs túl sok közös órátok, mégis szinte mindennap beszéltek egymással, és akár barátoknak is nevezhetnénk titeket, ha te nem éreznél többet iránta sima barátságnál.
A legrosszabb az egészben, hogy fogalmad sincs hányadán is álltok egymással. Néha olyan jeleket küld feléd mintha viszonozná az érzéseidet, néha viszont egész nap hozzád sem szól, rád sem néz. Kezdesz beleőrülni ebbe a kettősségbe. Taeyang bár népszerű, nem csábítja sorra az ágyába a lányokat, ő egy tisztességes fiú, aki tiszta lapokkal játszik. Éppen ezért sem tudott mit is kezdj az egész helyzettel, és ez megőrjít. Utálod látni amikor egy másik lánnyal beszélget a folyosón, főleg amikor az egy közismert ribanc, mert Taeyang olyan kedves és tiszta szívű, hogy még az ilyen lányokkal is képes rendes lenni.
– Mi újság? – csapódik melléd a folyosón Dawon, Taeyang egyik legjobb barátja.
– Irodalomra megyek – feleled neki egy fanyar mosollyal az arcodon. Ez az egyetlen olyan közös órátok a fiúval ahol egymás mellett ültök. Nem kis meglepetést okozott év elején, amikor csak úgy leült melléd, és édesen rád mosolygott.
– Jó lesz az! – löki meg finoman a válladat a melletted álló fiú. Bár úgy tervezted nem kötöd senki orrára hogy mit érzel Taeyang iránt, Dawon körülbelül fél éve rájött, mert állítása szerint "olyan feltűnően szeretitek egymást". – Próbálj csak a tanárra figyelni, az tutira kikészíti majd Yang-ot. Utálja ha nem figyelsz oda rá – áll meg a terem ajtajában Dawon, majd egy utolsó vállveregetés, és egy bíztató mosoly után magadra hagy.
Magadban eldöntöd, hogy megfogadod Dawon tanácsát, és nem érzel majd lelkiismeret furdalást az miatt, hogy nem figyelsz rá ha hozzád szól. Végülis, mi van ha nem akar ma sem beszélni veled? Mert már legalább négy napja nem szólt hozzád, pedig minden nap van legalább egy közös órátok. Még ha nem is ül melletted, szünetben eddig mindig odament a padodhoz, vagy legalább egy futó pillantást vetett rád. Most még ennyire sem telik tőle.
Mélyet sóhajtva indulsz el a padotok irányába hogy elfoglalhasd a helyedet, azonban ahogy odaérsz, meglepettségedben hírtelen megtorpansz. Ugyanis a fiúval szemben egy nagyon is csinos lány foglal helyet, akivel éppen valami nagyon vicces dolgot beszélhetnek meg. Ennek a lánynak még a nevetése is szép! Te meg úgy nevetsz mint egy asztmás fóka, és egy teáskanna keveréke! Hát hol van itt az igazság?
ESTÁS LEYENDO
ᴋ-ᴘᴏᴘ; Álomgyár {Imagines ZÁRVA}
De TodoIdol X Reader Csak adj egy nevet és egy alapszitut, az Álomgyár elkészíti neked amit kérsz! ;)