#20 ATEEZ - Seonghwa

1.3K 64 6
                                    

_Babysharky_33 💞

Na hát hello :D

Ismét eltűntem egy kicsikét, de szerintem már hozzászoktatok xD A mai rész eléggé különleges, hisz nem igazán írtam még ilyen "bad boy" témában (végülis a Taemines rész is olyasmi volt, és azt sokan szerettétek so reménykedem lol). Keresve sem találhattam volna Seonghwa-nal tökéletesebb áldozatot erre a szerepre, mert bár nem tudom miért, de a legtöbb badboyos imaginennek amit eddig olvastam, egy Ateez tag volt a főszereplője :D Szívesen írnék második részt ehhez, persze csak ha érdekel titeket :P
Remélem kedves kérő, hogy nem haragszol, amiért kissé kiforgattam a kérést (jó a mesterem DottieX xD)

Ennyi csacsogás után jöjjön végre a rész :P

Véleményekre kíváncsi vagyok ;P

Ps: ja és a fenti képért nem vállalok felelősséget xD

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••












Mindig is vonzottak a rossz dolgok, és a velük járó veszély. Az idők folyamán szinte a hobbiddá vált, hogy lehetetlen helyzetekbe keverd magad, de valahogy mindig sikerült kimásznod belőlük. Ami az egészben a legrosszabb, hogy te ezeket a helyzeteket nagyon is élvezed. Az egész "rossz útra térés" 7 éves korodban kezdődött, amikoris egy borús, esős napon egy váratlan idegen toppant be a lakásotokba. Fekete pulóvere csurom vizes volt, a kezében egy éles kés csillogott. Édesapád kiabálására egyből az asztal alá másztál, azonban még így sem kerülhetted el azt a sok borzalmat, ami ezután következett. A könnyeid hangtalanul peregtek az arcodon, miközben végignézted ahogyan a szüleid a saját vérükben fekve halnak meg. Az utána történtekre már nem igazán emlékszel. Nem tiltakoztál amikor az idegen férfi, a szüleid gyilkosa egyszerűen magával vitt.

Mind ez már több mint 10 éve történt, azóta pedig a férfi - mint később kiderült, Dongjun - házában nevelkedsz. Sokszor eszedbe jutott már, hogy a te életedet miért kímélte meg azon az estén, ám amikor ezt tőle is megkérdezted, egyszerűen csak megvonta a vállát.

– Lehet, hogy egy hidegvérű gyilkos vagyok, de kisgyerekeket sosem bántanék – válaszolta meg a kérdésedet, te pedig nem hoztad fel többé a témát.

Bár az elején képtelen voltál még csak ránézni is Dongjun-ra, később kénytelen voltál bevallani magadnak, hogy ő az egyetlen személy az életedben, így nem utálhatod örökké. Ráadásul csupán 7 éves voltál amikor meghaltak a szüleid, a hangjukon és az illatukon kívül pedig már az arcukat is kezded szépen lassan elfelejteni. Akármennyire is utálod magad ez miatt, megszeretted a férfit, és apádként tekintesz rá.

Tekintve, hogy Dongjun Korea egyik leghírhedtebb maffia hálózatának oszlopos tagja, nem járhattál rendesen iskolába, ráadásul még a szülővárosodat is el kellett hagynod, hogy Szöulba költözhess vele. A nyelv megtanulása viszonylag könnyen ment, ahogy az árnyvilág legmocskosabb dolgainak elsajátítása is. Dongjun megtanította hogyan lopj el bármit másoktól, hogyan rejtőzz el az árnyékban, hogyan álcázd magad, hogyan közlekedj hang nélkül, hogyan bánj a késekkel és egyéb eszközökkel, hol találhatók az emberi testben a legfontosabb erek. Az elején még csak zsebtolvajkodtál, mostanra viszont már a gyilkosság gondolatától sem rettensz vissza. Persze nyomós ok nélkül sohasem bántanál senkit, de ha arra van szükség, teljesíted a rád szabott feladatot. Ugyanúgy be tudtál épülni a maffiába, mintha csak bele születtél volna.

ᴋ-ᴘᴏᴘ; Álomgyár {Imagines ZÁRVA}Место, где живут истории. Откройте их для себя