Rebikpop🧡🧡
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Minden olyan tökéletes... is lehetne, ha a legjobb barátod nem egy idol lenne. Persze nagyon örülsz Jiyong sikerének, szó sincs erről, de nem egyszer kívántad már hogy bárcsak egy átlagos ember lenne. Nem elég hogy a debütálása után nagyon ritkán tudtok csak találkozni, nem, még a sok lány is ott van akik elvetemülten rajonganak érte. Magadnak már réges rég bevallottad mit is érzel a fiú iránt, viszont neki még nem volt bátorságod elmondani. Ráadásul ki akarna tönkre tenni egy ilyen régi és erős barátságot? Hát te aztán nem.
Így maradt a hallgatás, és az elfogadás. Beletörődtél már hogy Jiyong hozzád fordul minden egyes szerelmi ügye miatt; tőled kér tanácsot az első randikra, de te ápolgatod a lelkét egy-egy szakítás után is. Sokszor éreztél már úgy hogy elbeszélgetnél egy-két nem kívánatos nőszeméllyel - vagy csak simán megtépnéd őket. A szíved szakadt meg minden egyes alkalomkor amikor összetörve láttad legjobb barátod.
Persze ott volt a másik hátulütő is, hogy a legtöbb ember csak azért barátkozik veled hogy Jiyong közelébe férkőzhessen. Ennek következtében szinte egyáltalán nem voltak őszinte barátaid, csak a fiú maradt neked. Ő viszont szigorúan csak barátként.
Mostanában azonban egyre furcsábban viselkedik veled. Ha egy légtérben vagytok, szinte minden pillanatban hozzád ér, és az öleléseitek is meghosszabbodtak jó pár másodperccel mint ahogy az normális volna. Ráadásul már lassan egy éve barátnője sincs, sorra utasítja vissza a szebbnél szebb lányokat. Bár az tény hogy te ezt egyáltalán nem bánod, sőt, mindig bizsereg a bőrőd ha a fiú hozzád ér. Ennyi év szenvedés után neked is kijár egy kicsit a jóból.
– Eljönnél velem holnap a forgatásra? – lép melléd váratlanul Jiyong. Miközben derekadat átölelve szorít magához, egy puszit nyom az arcodra, amit te csak pironkodva, szapora pulzussal fogadsz.
– Persze! – örülsz meg a lehetőségnek. Eltölteni egy napot a fiúval, és nézni ahogy egy igazi sztár módjára viselkedik? A hülyének is megéri, hát még neked!
Izgatottan érkezel haza, hogy aztán még a hajadat is megmoshasd holnapra. Mindig is nagyon szeretted nézni ahogy GD vagy a bandával, vagy szólóban forgat. Az a sok ember ahogy sürög-forog körülötte! Ilyenkor mindig úgy érzed hogy tényleg egy fontos embernek vagy a legjobb barátja, ami elmondhatatlan érzés - persze jó értelemben.
Másnap boldogan várod, hogy Jiyong befusson érted. Pár perces késéssel meg is érkezik, majd egyből a forgatás helyszínére szállít benneteket.
– Remélem jól fogod érezni magad! – kacsint rád miután kiszálltok az autóból. Magához húzva egy cuppanós puszit nyom az arcodra, mire a szíved heves zakatolásba kezd.
– Fighting! – buzdítod, majd nézed ahogy elsétál, hogy előkészíthessék a forgatásra.
Mosolyogva indulsz el hogy alaposabban felfedezhesd a helyet. Barátod állítása szerint ma csak beltéren forgatnak, ráadásul ez egy kifejezetten kicsi épület, így fél óra alatt simán körbejárod az egészet. Miután sikeresen felmérted a terepet, úgy döntesz megkeresed Jiyong-ot - mostanra már biztosan felöltöztették és kisminkelték. A nagy sietség közepette észre sem veszed hogy egy lány száguldozik feléd. Látszólag ő sem vesz észre téged, így a következő pillanatban szó szerint összefuttok.
YOU ARE READING
ᴋ-ᴘᴏᴘ; Álomgyár {Imagines ZÁRVA}
RandomIdol X Reader Csak adj egy nevet és egy alapszitut, az Álomgyár elkészíti neked amit kérsz! ;)