Halloka :D
Naaaaagyon régen volt már rész (nem csak itt hihi) de most újult erővel és egy jó hosszú imaginenel ismét itt vagyok :P Remélem hiányoztam ;) Eltűnésem legfőbb oka a Trónok harca, de persze a suli is ugyanúgy hibás xD
Amúgy milyen lett a félévitek? :DEhhez a részhez jó olvasást!
Ps: nem tudom mondható e kicsit komolyabbnak ez a részecske, mindenesetre kíváncsi vagyok a véleményetekre :D
Ps2: bocsika amiért nem írtam ki az anyjuk nevét, de ezek a thai nevek kifogtak rajtam (ezért nem került be a többi családtag sem) xD
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
A sors útjai kifürkézhetetlenek. Legalábbis így tartja a mondás. De vajon tényleg létezik olyan, hogy sors? Vannak véletlenek, vagy minden okkal történik körülöttünk? És vajon tényleg létezik az a bizonyos valaki, aki mozgatja a szálakat, vagy mindenki maga irányítja a jövőjét? Eddig nem igazán volt okod ilyeneken gondolkodni, most viszont ha valóban létezik a sors, veled éppen egy nagyon csúf kis játékot űz.
Minden körülbelül egy hónapja kezdődött, amikor egy békítő haditerv következtében össze lettél zárva BamBammel. Ez a nagyszerű ötlet kedves barátnőd, Baby fejéből pattant ki, mert nehezen viselte hogy legjobb barátnője és a bátyja folyton marakodnak, így bezárt titeket a fiú szobájába, mondván, addig nem jöhettek ki míg normális ember módjára nem viselkedtek egymással. Azzal viszont nem számolt, hogy ennek következményei lesznek. Bár Bam eddig sem volt közömbös számodra, a kettesben töltött órák rávilágítottak hogy valójában mit is jelent neked a fiú. Azóta pedig csak csendben szenvedsz, és próbálsz nem lebukni a Bhuwakul család előtt. Tudod hogy teljesen reménytelen az egész dolog, hisz sosem tennéd tönkre a barátságodat Babyvel, ha viszont összejössz a bátyjával, az a barátságotok végét jelenthetné. Mert hát vannak azok a bizonyos íratlan szabályok a lányok között, amit jóformán mindenki ismer, ráadásul túl fontos neked Baby ahhoz, hogy a szerelem miatt eldobd a barátságát.
Hetek telnek el az incidens óta, amikoris egy nem várt hívást kapsz késő este. A szíved majd' kiugrik a helyéről amikor meglátod BamBam nevét a kijelződön villogni. Először fel sem akarod venni, azonban amikor már másodjára hív, megadod magad.
– Szia... – kezdenél bele, azonban a fiú kétségbeesett hanggal egyből közbevág.
– T/N! – szinte összefacsarodik a szíved, annyi aggodalmat vélsz felfedezni a hangjában – Babynek autóbalesete volt – csuklik el a hangja mondandója végére. Könnyeidet visszanyelve deríted ki melyik kórházban vannak, és már indulsz is a megadott címre.
Egész uton kattog az agyad, a lehető legrosszabb lehetőségeket vetítve eléd. Szó szerint szaladsz a fehérre mázolt épület felé, amikor pedig felérsz a második emeletre és megpillantod a Bhuwakul famíliát, a könnyeid is utat törnek maguknak.
– Tudni lehet már valamit? – robogsz oda hozzájuk, miközben a könnyeidet törölgeted.
– Fél órája várunk, de még senki nem mondott semmit – sírja el magát újra Baby anyukája, te pedig csak megragadva a kezét telepszel le a mellette lévő székre.
– Biztos minden rendben lesz – szorítod meg a kezét, és te is próbálod elhinni a saját szavaid. Újabb hosszú percek telnek el, mialatt mindent elmondanak neked a balesetről amit tudnak. Bármennyire is próbálod megállni, többször is Bamre siklik a tekinteted, aki az anyja másik oldalán foglal helyet, és aggódva figyeli a műtő ajtaját. Egyszer azonban nem vagy elég gyors és találkozik a tekintetetek, ettől pedig csak még jobban összefacsarodik a szíved. A szemei csillognak a könnyektől, a tekintete tele van aggodalommal és félelemmel. Mindig is tudtad hogy BamBam és Baby kapcsolata tipikusan olyan amit a legtöbb testvérpár még csak elképzelni sem tud, emiatt pedig többször is féltékeny voltál már. Bár neked is van bátyád, a ti kapcsolatotok koránt sem olyan mély és erős mint az övék.
YOU ARE READING
ᴋ-ᴘᴏᴘ; Álomgyár {Imagines ZÁRVA}
RandomIdol X Reader Csak adj egy nevet és egy alapszitut, az Álomgyár elkészíti neked amit kérsz! ;)