°•° VIXX •°•

698 46 7
                                    

Halihó! :D

Rég volt már bandás rész, ráadásul most egy kicsit más formában hoztam el mint szoktam. Aki követte/olvasta a kalendáriumos könyvemet, az láthatott már tőlem ilyen próbálkozás(oka)t {önpromo vége xD}.
News: a kéréseket ismét megnyitottam, aki szeretne, nyugodtan zaklasson privátban, vagy akár instán (seventeen_fanoldal).

Ps: kedves barátném, bár tudom hogy más bandát mondtam, szerettem volna neked kedveskedni egy kicsit :D kis kikapcsolódás egy szörnyű nap (hét) után :P kitartást a sulihoz DottieX <3 (meg mindenki másnak is ♡)

Remélem tetszeni fog! ^^












Amikor először hívod oppa-nak:


N:

Fárasztó nap áll mindkettőtök mögött, így érthető hogy este felé csak egymást ölelve terültök el a kanapén, miközben valami ismeretlen filmet néztek. Hakyeon gyengéden cirógatja a derekadat, néha egy-egy puszit nyomva a hajadba.

– Oppa! – emeled fel váratlanul a fejedet a fiú mellkasáról – Éhes vagyok – próbálsz aranyos fejét vágni, és nem elnevetni magadat N megszeppent arcát látva.

– Mi... minek neveztél? – kérdezi egy oktávval magasabb hangon, a karjai pedig még erősebben fonódnak a derekad köré.

– Megleptelek... oppa? – mosolyodsz el ártatlanul, mire egy hírtelen mozdulattal maga alá gyűr.

– Mostantól csak így hívhatsz! – terül el egy elégedett mosoly az arcán, majd lehajolva hozzád, egy édes csókot lehel az ajkaidra.

– Mostantól csak így hívhatsz! – terül el egy elégedett mosoly az arcán, majd lehajolva hozzád, egy édes csókot lehel az ajkaidra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Leo:

Egyikőtöknek sem fűlik igazán a foga a mai rendezvényhez, mégis elmentek a Kiadó által megrendezett partira, amin a cég szinte minden alkalmazottja megjelenik. Éppen békésen beszélgetsz az egyik rendező fiúval, amikor két erős kar fonódik a derekad köré. Tisztában vagy vele, hogy Taekwoon egy szörnyen féltékeny figura, így még mielőtt jelenetet rendezhetne bedobod az aduászt.

– Mi a baj, oppa? – veszed elő a legártatlanabb hangodat, és félig megfordúlsz a karjaiban.

– Oppa? – szólal meg szinkronban mindkét fiú. Úgy tűnik ez a srác tényleg nem tudta hogy együtt vagy Leoval. Pedig ha tudná, hogy most mekkora perpatvartól mentetted meg! Próbáld visszafolytani önelégült vigyorodat, miközben a meglepődött társaságot figyeled.

– Hát öregem – szólal meg elsőnek a téged ölelő Taekwoon –, ma melléd szegődött a szerencse. Legközelebb viszont nem lesz ekkora mázlid, szóval azt ajánlom hogy messziről kerüld el a csajomat! – néz rá a lehető legcsúnyábban, mire szegény fickó jó pár meghajlás kíséretében eliszkol, te pedig csak halkan felnevetve rázod a fejedet.

ᴋ-ᴘᴏᴘ; Álomgyár {Imagines ZÁRVA}Where stories live. Discover now