#5 SHINee - Onew

1.3K 43 4
                                    

lasthongirl 💗💗
(B/N) = barátnőd neve

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••



Talán nincs is nagyobb áldás a Földön egy legjobb barátnőnél. Aki szavak nélkül is képes megérteni, aki az összes hibáddal együtt elfogad, és szeret téged. A te életedben B/N tölti be ezt a szerepet. Tudja melyik a kedvenc színed, ételed, filmed, hogy mit csinálsz amikor ideges vagy, vagy épp nagyon örülsz valaminek. Egyszóval mindent tud rólad - ahogyan te is róla.

Tisztában van a legnagyobb vágyaddal is, miszerint egyszer ki szeretnél jutni Koreába. Azon túl hogy mindketten hatalmas k-pop fanok vagytok, az ázsiai kultúra és szépségápolás is vonz benneteket.

A legnagyobb álmod pedig éppen most válik valóra. Múlt héten ünnepelted a születésnapodat, barátnőd ajándéka pedig egy repülőjegy volt, egyenesen Koreába. Most épp a szöuli reptéren állva próbálod felfogni hogy tényleg itt vagy, és nem csak álmodsz. B/N sajnos nem tudott veled jönni, de biztosított róla hogy nem fogsz unatkozni. A repjegy mellé egy kis kézikönyvet is kaptál, melyben B/N "utasításai" szerepelnek.

"- Ha már én nem tudok veled menni, valamilyen formában mégis ott leszek! - kacsintott rád barátnőd, miközben átnyújtotta ajándékod."

***

Bőröndödre várva állsz a reptéren, miközben a kiskönyvet tanyulmányozod. B/N a lelkedre kötötte hogy csak miután megérkeztél azután olvashatod el az első pontot. Izgatottan nyitod ki a kicsi, bordó borítású könyvecskét, majd figyelmesen elolvasod az első pontot. A szemeid tányér nagyságúakra nyílnak miközben próbálod felfogni és értelmezni az első utasítást.

Remélem jól utaztál kedves barátnőm!
Először is - miután hozzád kerültek a bőröndjeid - menj ki a parkolóba, ott keress egy táblát rajta a neveddel, valaki már várni fog rád! Csak azután olvasd el a következő pontot, miután kipakoltál a szállóban! Hajrá csajszi;)

Hitetlenkedve lépsz ki a parkolóba mélyet lélegezve a szöuli levegőből. Izgalommal telve kezded el pásztázni a tömeget, majd pár másodperc keresgélés után meg is akad a tekinteted egy táblán, rajta a neveddel. Zakatoló szívvel a mellkasodban sietsz a hatalmas alak felé, aki időközben szintén észrevett téged. Bár napszemüveg takarja a szemét, biztosra veszed hogy téged figyel. Amint mellé érsz se szó se beszéd kikapja kezedből bőröndöd fogantyúját, majd gyakorlott mozdulattal a csomagtartóba teszi azt. Felvont szemöldökkel figyeled ahogy kinyitja neked az ajtót, és óvatosan betuszkol rajta. Az autóban egy másik szemüveges alak ül a volán mögött, aki csak egy apró biccentéssel köszön. Ha nem most rabolnak el és gyilkolnak meg, talán soha gondolod, majd jót kuncogsz magadban. B/N aztán nagyon kreatív!

Az út alatt nem foglalkozol utastársaiddal, sokkal inkább az ablakon keresztül csodálod a nagyvárost. Tátott szájjal lesed a rengeteg embert, a hatalmas épületeket miközben magadban imádkozol hogy ezeket közelebbről is megnézhesd a közeljövőben. Pontosan egy hónap múlva kell csak hazautaznod, szóval az miatt nem aggódsz hogy esetleg nem lesz időd mindent megnézni.

Körülbelül fél óra kocsikázás után egy kissé nyugisabb kerületbe értek ahol csak egy-két ember lézeng az utcán, és a házak sem érnek az egekig. Legnagyobb megkönnyebbülésedre egy egészen visszafogott szállóba leszel elszállásolva, nem pedig egy felhőkarcolóban valahol a városközpontban. Lassan beljebb sétálsz, miközben a két fura alak téged követve hozza a csomagjaidat.

ᴋ-ᴘᴏᴘ; Álomgyár {Imagines ZÁRVA}Where stories live. Discover now