°•° ONEUS •°•

898 51 28
                                    

Sziasztok! :D

Újabb bandás rész és megint abban a "más" formában :D Be kell vallanom, nem igazán hallgatom a srácokat, de ezek után igyekszem jobban megismerkedni velük xD
Önpromó: a napokban debütált egy újabb könyvem 'kpop; games' címmel, bátran lessétek meg! ;)

Még egy gyors kérdés: melyik bandás részt szeretitek jobban? Az ilyen típusút, vagy inkább a pontba szedőset?

Ehhez jó olvasást! ^^







Amikor először alszotok együtt

RAVN:

Az egész délutánt kettesben töltitek Youngjo-val, azonban amikor készülnél elhagyni a lakást, felveti hogy nála aludhatnál az éjszaka. Nem kis meglepetést okoz az ajánlata, de szinte gondolkodás nélkül igent mondasz. Amikor viszont lefekvéshez készülődtök, kedvesed észreveszi hogy mennyire izgulsz.

– Mi a baj Jagi? – ül le melléd az ágy szélére – Meggondoltad magad?

– Dehogy – kezdesz bele, miközben Youngjo egyik kölcsönvett pólójának aljával játszol, amit pizsamának neveztél ki – csak a reggel... nem olyan lesz mint a filmekben. Én nem vagyok szép reggel. Sőt...

– T/N – fordít magával szembe az álladnál fogva – Számomra mindenhogy gyönyörű vagy.

– Ezt mond a reggeli csipás és kócos énemnek – hiába a sok aggodalmad, a szavai mosolyt csalnak az arcodra.

– Rendben, megmondom majd neki is – dönt végig az ágyon nevetve, majd föléd mászva egy szerelmes csókban részesít.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.



Seoho:

Az egyik estébe nyúló filmnézős randitok alkalmával esik meg, hogy a film vége felé véletlenül elalszol Gunmin karjai között. Amikor ezt a fiú is észreveszi, csak mosolyogva egy puszit nyom a homlokodra, majd kikapcsolva a tévét, a karjaiban cipel be a szobájába, ahol aztán óvatosan rád adja az egyik pólóját hogy ne farmerben keljen aludnod. Mindeközben te csak félálomban motyogsz az orrod alatt mindenféle hülyeséget.

– Elaludtam? – nyitod ki résnyire a szemeidet, miután már mindketten az ágyban fekszetek.

– Igen, de ne aggódj – szorít magához a derekadnál fogva –, az átöltöztetésed minden egyes pillanatát élveztem – neveti el magát halkan, mire te csak a mellkasába morogsz.

– Nem baj hogy itt alszok?

– Dehogy. – kezdi el simogatni a hátadat – Aludj vissza nyugodtan, Baby – nyom végül egy puszit a hajadba, te pedig szorosan belebújva Gunmin mellkasába, végül sikeresen visszaalszol.

ᴋ-ᴘᴏᴘ; Álomgyár {Imagines ZÁRVA}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang