Szép jó estét mindenkinek :D
El is hoztam (viszonylag hamar) a folytatását az előző imaginennek, remélem ez is tetszeni fog :P
Véleményekre kíváncsi vagyok ;)
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Már legalább 10 perce keringsz Seonghwa nappalijában, azonban a fejed egyszerűen nem akar kitisztulni. Képtelen vagy értelmesen gondolkodni, hisz állandóan Seonghwa puha ajkai jutnak eszedbe, és hogy mennyire jó volt vele csókolózni. Na meg persze a szavait sem tudod kiverni a fejedből. Kitudja mióta vágyik rád, te pedig végig azt hitted hogy undorodik tőled, és azért piszkál, mert gyengébbnek hisz magánál.
Egy mély sóhajtás után visszasétálsz az alagsorba, ahol Seonghwa ugyanolyan pózban vár, mint ahogyan otthagytad.
- Elmondom mi lesz. - kezdesz bele, miközben visszasétálsz az íróasztalhoz - Három napot adok neked, hogy meggyőzz hogy ne öljelek meg. - ez az ajánlat még a te szemszögedből is egész elfogadható.
- Három nap alatt nem tudom elérni hogy megkedvelj! - csattan fel, mire újra gonosz mosolyra húzódik a szád.
- Próbálkozz, hátha - paskolod meg az arcát, és a lépcsők felé veszed az irányt.
- Nem hagyhatsz így itt! - hallod meg kétségbe esett hangját, mire egy pillanatra megtorpansz.
-De, megtehetem - fordulsz felé és rákacsintasz. - Légy jó!
Ahogy becsukod magad mögött az alagsor ajtaját, hallod hogy vergődik egy kicsit a székén, de nem szabadul. Legalább felidegesítetted és megfélemlítetted kissé.
A hazafelé vezető utat a lehető legrövidebbre fogod, és a szobádban sem időzől túl sok ideig. Nem akarod órákra magára hagyni a fiút, hisz nem vagy teljesen tisztában a képességeivel. Még a végén túl hamar kicsusszan a karmaid közül. A lakás teljesen néma, a hűtőn egy rövid üzenet fogad.
A héten nem jövök haza. Vigyázz magadra, a többit tudod!
apaSosem beszéltek egymásnak a megbízásaitokról, általában csak rövid üzenetben közlitek hogy mennyi ideig vagytok távol. Nem egyszer fordúlt már elő, hogy több hétre el kellett utaznia egy teljesen más kontinensre. Legalább Dongjun miatt nem kell aggódnod az elkövetkező napokban.
Fél órával később már újra Seonghwa házában vagy, néhány fontosabb cuccoddal együtt - ruhák, tisztálkodó szerek, és persze a kedvenc fegyvereid.
- Ügyesen lopakodsz - szólal még rekedtes hangon Seonghwa, miután újra ott állsz mellette.
- Ez már a meggyőzés része? - lépsz mögé, és egy egyszerű mozdulattal elvágod a kezeit összekötő kötelet. Egy megkönnyebbült sóhaj szakad ki belőle.
- Nem tudom - neveti el magát halkan. A tőröd ismét a nyakánál van, te pedig a széke előtt gugolsz - Hogy csináljam? - néz mélyen a szemeidbe - Bókoljak? Szolgáljalak? Esetleg csábítsalak el? - simít gyengéden az arcodra, mire kissé erősebben szorítod a tőr markolatát.
KAMU SEDANG MEMBACA
ᴋ-ᴘᴏᴘ; Álomgyár {Imagines ZÁRVA}
AcakIdol X Reader Csak adj egy nevet és egy alapszitut, az Álomgyár elkészíti neked amit kérsz! ;)