[Fendi]
Ik word waker van mijn telefoon die een melding geeft van een Snapchat van Jay. Ik kijk naar de tijd, het is 10 uur. Ik heb mega erge hoofdpijn, maar ook echt honger, dus ik ga wat ontbijt maken. Ik bak 2 eitjes en neem 2 glazen drinken mee naar Avy's kamer. Als ik haar deur open zie ik dat ze al op haar telefoon zit.
'Hier ik heb een ontbijtje gemaakt.' zeg ik en ik geef haar het bord en glas. Ik ga bij haar op bed zitten en kijk haar aan, ze heeft zo'n schattig gezicht als ze net wakker is. 'Ooh dus een fuckboy kan ook een gentleman zijn.' zegt ze. 'Geen dank hoor, ik maak het met liefde.' lach ik. 'Avy ben je boos doordat ik gister Kiki zoende?' vraag ik. 'Ik ben niet boos, je bent wie je bent. Alleen het is best ongemakkelijk, want we gingen samen naar dat feest en als ik dan even weg ben zoen je met een ander meisje. Ik ben gewoon teleurgesteld, denk ik.' antwoord ze. 'Ja sorry dat snap ik. Ik was gewoon dronken en dacht niet na over dat het voor jou vervelend kon zijn.' zeg ik en ik vind het echt vervelend voor haar. 'Oke excuses aanvaard, maar doe het echt niet meer, want het is echt te ongemakkelijk.' zegt ze. 'Avy, was je jaloers?' vraag ik. Ze is even stil en zegt dan 'Ik weet niet wat ik voelde.' ik kijk naar haar en twijfel of ze het echt niet weet of dat ze het niet wil vertellen. 'Oke, zullen we nu gaan eten?' grijns ik.Tijdens ons ontbijt kletsen we een beetje over school en eigenlijk van alles. School begint over 5 dagen en daarvoor hebben we nog een keer een introductiedag. 'Fen, ga je me ooit vertellen wat er allemaal gebeurd is in je leven? Ik wil je oprecht beter leren kennen.' zegt Avy plotseling. 'Av, er is teveel in mijn leven gebeurd en bovendien zou je me nooit meer hetzelfde kunnen aankijken als je alles over mij weet.' antwoord ik. 'Maar kun je dan niet iets vertellen, ik hoef niet alles te weten, maar ik wil weten waarom je je soms zo hard opstelt naar mensen.' zegt ze. 'Avy jij weet al meer van mij dan 99% van iedereen die mij kent. Ik kan er gewoon niet over praten.' zeg ik. 'Probeer het alsjeblieft Fendi.' antwoord ze en ze pakt mijn hand vast. Ik zucht, ze is leuk, lief en oprecht. 'Oke ik kan je nog wel vertellen over m'n vader en zusje, maar ik weet niet of ik het kan.' fluister ik. 'Probeer het, je hebt niks te verliezen.' antwoord ze.
'Het ging dus weer de goede kant op en het leek allemaal weer beter te gaan na alles wat er gebeurd was. Alleen op een dag toen ik thuis van school kwam stond de deur al open. Ik dacht er niet echt over na, maar toen ik naar binnen liep lag ons hele huis overhoop. We woonden in een best groot huis en hadden kostbare spullen. Ik schrok zo erg.' vertel ik en er rollen tranen over mijn wangen. Avy trekt me tegen haar aan en het voelt fijn en vertrouwd.'Ik liep onze woonkamer in en zag daar mijn vader en mijn zusje liggen, onder het bloed. Ik wist niet wat ik moest doen, het was het ergste dat ik ooit heb gezien.' zeg ik. 'Sorry ik kan het echt niet vertellen.' zeg ik tegen Avy. 'Maak niet uit, ik vind het zo erg voor je. Als je ooit iemand nodig hebt weet dan dat ik er 100% voor je zal zijn.' antwoord ze. 'Dankje' krijg ik nog net uit mijn keel. 'Zullen we een film kijken?' vraagt Avy. 'Goed plan.' antwoord ik.Nadat de film is afgelopen zegt Avy 'Fen, ik snap nu dat het kut is om over alles te praten. Als je ooit behoefte hebt om er toch over te praten ben ik er voor je, dat moet je echt onthouden.' 'Dankje Av' antwoord ik haar en ik geef haar een knuffel. 'Je moet wel weten dat ik na de periode dat al deze dingen gebeurden ik echt erge dingen gedaan heb.' zeg ik tegen haar. 'Ik weet natuurlijk niet wat je gedaan hebt, maar ik zie dat je een lieve, grappige en leuke jongen bent.' antwoord ze. Dat is het beste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd. 'Ook al ben je soms best irritant.' voegt ze eraan toe. 'Wat zei je?' roep ik en ik begin een kietel aanval. 'Nee stop je bent niet irritant.' gilt ze.
JE LEEST
together or separate?
Teen FictionAvy is bijna 18 en gaat voor haar studie op een kampus wonen. Ze komt in een kamer met Fendi, de aller knapste jongen die er is. Alleen zijn ze wel heel verschillend en is leven met Fendi lastiger dan verwacht. Fendi heeft iets mystirieus en hards...