[Fendi]
Ik haal mijn lippen van haar lippen af. Ik weet niet hoe, maar het gebeurde gewoon en het was super. 'Zullen we maar naar binnen gaan?' vraagt ze met een enorme glimlach. Ik lach terug en zie dat de meeste mensen al binnen zijn. Ik pak haar hand en we lopen samen naar onze stoelen.
Als we zitten kijken we elkaar aan 'Het was echt geweldig.' zeg ik tegen haar. 'Jij bent geweldig.' antwoordt ze. Dan komen Dean en Lynn terug met 2 mega bakken popcorn en 4 flesjes cola. We delen de popcorn en gaan dicht tegen elkaar aanzitten. Als de film begint heeft Avy haar hoofd op mijn schouder gelegd. Deze meid doet zo veel met me, ik kan het niet beschrijven. Ik explodeer gewoon op dit soort momenten, dan ben ik zo blij door haar.---
Als de film is afgelopen gaat het licht in de zaal weer aan. Er zaten wat enge momenten in de film waarin Avy me helemaal vast pakte, wat ik natuurlijk niet erg vond. 'Leuke film he?' zegt Dean. Lynn en Avy knikken, die vonden het allebei best eng. 'Oohja, wij hadden bedacht om vanavond naar Dean's huis te gaan, omdat zijn moeder morgen jarig is. Vinden jullie het erg om alleen terug naar de kampus te gaan?' vraagt Lynn. 'Nee geen probleem.' antwoord ik en stiekem vind ik het wel fijn. 'Mooizo, maar wij moeten dan eigenlijk nu weg om de laatste trein nog te halen.' vertelt Dean. We zeggen elkaar snel gedag en dan zijn Avy en ik samen nog over.
'Ik vond het echt de leukste avond die ik in een lange tijd heb gehad.' zegt Avy als we de naar de kampus lopen.
'Ja het was inderdaad echt super leuk.' antwoord ik. Het is best ongemakkelijk, omdat ik niet wil beginnen over de kus, maar toch wel. Ik wil geen ongemakkelijk gesprek, maar ik wil weten wat zij ervan vond. 'Je kan trouwens heel goed zoenen hoor.' zeg ik dan toch maar en ik zie dat ze bloost. 'Jij doet het ook niet slecht hoor, maar ik vind dat we het nog een keer moeten doen misschien dat het dan nog beter is.' glimlacht ze. Dat was alles wat ze moest zeggen, want ik duw haar voorzichtig tegen het gebouw van de kampus aan waar we inmiddels zijn aangekomen. Ik kijk haar in d'r ogen aan en druk mijn lippen op die van haar. Ik vraag om toestemming, die ze me geeft en het is perfect. 'Beter?' vraag ik als we klaar zijn en ze haar ogen opend. 'Begint er wel een beetje op te lijken hoor.' antwoordt ze met een stralende lach. 'Mooizo' zeg ik lachend en ik trek haar mee het gebouw in.
Als we onze deur openen lopen we naar binnen. Ik wil haar voor haar kamerdeur nog een kus geven, maar dan vraagt ze of ik vanacht bij haar wil slapen, omdat ze de film toch wel heel eng vond. 'Ja tuurlijk, ik zie je zo.' antwoord ik. Dan kleed ik me snel om op mijn kamer en twijfel of ik een shirt aan moet doen. Normaal slaap ik altijd zonder, maar ik wil haar zich niet ongemakkelijk laten voelen. Uiteindelijk besluit ik toch zonder shirt naar haar kamer te lopen waar Avy al in bed ligt. Ik ga bij haar liggen en sla een arm om haar heen. 'Bedankt' mompelt ze nog en dan hoor ik haar adem zwaarder worden. Ook ik sluit mijn ogen en val na een tijdje in slaap.
JE LEEST
together or separate?
Teen FictionAvy is bijna 18 en gaat voor haar studie op een kampus wonen. Ze komt in een kamer met Fendi, de aller knapste jongen die er is. Alleen zijn ze wel heel verschillend en is leven met Fendi lastiger dan verwacht. Fendi heeft iets mystirieus en hards...