Lichtjes En Lampjes

8 0 0
                                    

[Fendi]

Ik ben zo blij dat alles goed gekomen is. Dat ze nog steeds mij ziet hoe ik nu ben. Ineens schrik ik op uit mijn gedachten als Avy voor m'n neus staat. Holy cow, wat ziet die meid eruit.
'Fen, kan je het kettinkje om doen?' vraagt ze als ze voor m'n neus staat.
'Jezus Av, je ziet er echt zo mega knap uit.' zeg ik terwijl ik het kettinkje om doe.
'Dank u, maar ga je me nog vertellen wat je met me gaat doen vanavond?' antwoordt ze.
'Nou, ik weet niet meer zo zeker of we nog wel iets hoeven te doen. We kunnen het hier veel spannender maken.' lach ik.
Av geeft me een kus op m'n neus. Daarna kijkt ze me weer vragend aan.
'Mijn plan is om hier op het dak pizza te eten en daarna marshmallows te roosteren boven het vuur.' vertel ik d'r.
'Dat vind ik een top plan!' glimlacht ze.

Ik open de deur en we lopen naar buiten op het dak. We kunnen zo uitkijken over de stad, boven ons is de sterrenhemel en er is een vuurtje dat ons warm houdt.
'Wauw, het ziet er super mooi uit.' zegt Avy bewonderend als ze is gaan zitten.
'Ik ben blij dat je het mooi vindt.' antwoord ik, terwijl ik tegen d'r aankruip.
'Waarneer werd jij eigenlijk echt verliefd op me?' vraagt Avy als we de pizza aan het eten zijn. Ik denk na.
'Er was niet echt een moment. Ik vond je vanaf het begin al knap, maar hoe beter ik je leerde kennen hoe leuker ik je vond worden. En jij?' antwoord ik.
'Ik denk wel al vanaf het begin. Jouw ogen zijn zo mooi, dat was wel echt betoverend. Alleen vond ik je gedrag zo lastig en ik was bang. Ik dacht dat je me als one night stand zou gebruiken ofzo. In elk geval had ik nooit kunnen bedenken dat je zo belangrijk voor me zou worden.' vertelt ze.
'Nee, dat had ik ook nooit kunnen bedenken. Überhaupt dat ik me ooit zo bij een meisje zou voelen.' zeg ik.
'Hoe voel je je dan bij mij?' vraagt Av.
'Op m'n gemak. Je zorgt ervoor dat ik lekker m'n ding kan doen, maar voor m'n gevoel ben ik bij jou bijna saai.' antwoord ik.
'Nou je bent echt niet saai. Kijk waar we nu zitten, je hebt me lingerie gegeven en je hebt altijd wel wat spannends te vertellen. Verder ben je gewoon heel lief.' zegt ze.
'Jij bent ook lief.' fluister ik, als ik d'r een kusje geef.

We zijn inmiddels marshmallows aan het roosteren. Het uitzicht is heel erg mooi. Natuurlijk Avy, maar ook de hemel en alle lichtjes en lampen van de stad. Het is bijna magisch.
'Fen, ik ben je zo dankbaar voor alles wat je voor me doet, maar soms voel ik me bijna schuldig dat ik niet zulke dingen voor jou doe.' vertelt Avy.
'Je hoeft je echt niet schuldig te voelen gekkie. Ik vind het leuk om zulke dingen te organiseren, maar ik vind het natuurlijk ook gewoon leuk om samen op de kampus een filmpje te kijken. Het enige wat voor mij echt belangrijk is, is dat we samen zijn.' leg ik Av uit.
'Echt heel erg bedankt.' zegt ze.
'Zullen we naar de slaapkamer gaan?' stel ik voor. Ze knikt en we staan op.

Ik doe de deur open en we lopen naar binnen. Ik heb de kamer laten opruimen in de tijd dat we buiten zaten. Het ziet er nog steeds romantisch uit.
'Ik hou echt zo veel van je.' zegt Avy, als ze op bed is gaan zitten.
'Ik ook super veel van jou.' antwoord ik, terwijl ik me voorover buig naar Avy om een kus te geven.
~
Ze laat zich achterover vallen op het bed. Ik trek mijn shirt uit en buig me weer over Avy heen. Ik plaats kusjes over haar hele lichaam.
'Kom ik wil je nu.' zegt Avy kreunend. 'Even geduld.' antwoord ik. Dan pak ik haar handen vast met 1 van mijn handen. Met mijn andere hand streel ik haar lichaam. Ik voel haar spieren zich samen trekken.
'Doe niet zo flauw.' mompelt ze.
'Sstt.' is het enige wat ik zeg. Ergens vind ik het heel fijn om zou de controle te hebben. Dus ik ga verder, maar nu met mijn tong. Ik proef haar lichaam en zie dat ze het steeds moeilijker krijgt.
Nu kan ik zelf ook niet meer wachten.
'Ik wil je helemaal.' fluister ik en ik voel een tinteling door haar lichaam gaan. Al snel bereiken we allebei ons hoogtepunt.
~
Avy is met haar hoofd op mijn borst gaan liggen en ik streel met mijn hand door d'r haren.
'Vond je het fijn?' vraag ik, omdat ik benieuwd ben wat ze ervan vond dat ik de leiding nam.
'Ja, voor mijn gevoel blijven we onszelf steeds meer overtreffen.' zegt ze. Ik knik.
~
'Heb jij eigenlijk ooit wel eens echt gekke seks gehad?' vraagt Avy dan. 'Op een rare plek of op een rare manier?' vraag ik ter bevestiging.
'Allebei.' antwoordt ze.
'Ja, het ligt eraan wat je raar vindt, maar ik denk wel dat ik rare dingen gedaan heb.' vertel ik.
'Wat dan?' vraagt ze.
'Fifty shades dingen, maar minder heftig.' zeg ik.
'En de raarste plek?' vraagt Avy.
'In een trein denk ik, maar de jacuzzi staat ook wel in de top 5.' antwoord ik. Ze moet erom lachen.
'Maar vind je dat soort dingen fijner dan gewoon normale seks?' vraagt ze. 'Met jou zeker niet, tenminste ik voel de behoefte nog niet echt. Bij ons is er een gevoel wat het heel bijzonder maakt. Die soort van fifty shades dingen vond ik niet echt fijn ofzo, maar gekke plekken zijn extra spannend. Zou jij het een keer willen?' antwoord ik.
'Hm ik heb het nog nooit echt gedaan, maar het lijkt me wel extra spannend inderdaad.' zegt ze.
'We zien het wel als er een keer een moment is.' zeg ik.
'Precies.' mompelt ze.
~
'Zullen we gaan slapen?' stel ik voor.
'Goed plan' antwoordt Av.

together or separate? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu