[Fendi]
We hebben de introductielessen overleefd en ik ben al thuis, maar Avy nog niet. We hadden onze laatste 2 vakken niet samen, maar de rest van de lessen wel. Ik merk dat ze meer naar mij toe trekt, maar daardoor twijfel ik alleen maar meer. Ben ik wel goed genoeg voor haar? Ga ik haar niet kwetsen? Al die dingen schieten de hele tijd door m'n gedachte. Ik hou van haar, maar is van haar houden genoeg? Ik ben niet perfect, wat zij in mijn ogen wel is. Ik ben zo bang. Ik heb niet langer tijd om hierover na te denken als ik de deur open hoor gaan, het zijn Avy en Lynn.
'Heey' begroet ik ze. 'Fendi ik had een leuk idee' begint Lynn. 'lijkt het je leuk om op dubbeldate te gaan met Avy, Dean en mij? Dan gaan we vanavond uiteten en daarna naar de film. Zo kunnen we ook nog even onze vakantie vieren.' vervolgt ze haar verhaal. Ik kijk even naar Avy, die het een leuk plan lijkt. 'Oke, is goed.' zeg ik dan met een kleine twijfel. 'Top dan zie ik jullie om 7 uur op de parkeerplaats!' zegt Lynn enthousiast. Lynn zegt ons nog snel gedag en loopt dan naar buiten.
'Vind je het een leuk plan?' vraag ik dan aan Avy. 'Ja, het lijkt me super gezellig. Jou niet dan?' antwoordt ze. 'Jawel, het is een leuk plan' zeg ik snel. 'Maar?' vraagt ze. 'Ik weet het niet Av, ik vind deze hele situatie tussen ons nogal moeilijk.' antwoord ik eerlijk. 'Ja snap ik, maar wat kunnen we er nu aan doen?' vraagt ze. 'Geen idee, maar laten we het hier maar later over hebben en vanavond gewoon een leuke avond hebben.'Goed plan! Zullen we Stranger Things verder kijken? ' antwoordt ze vrolijk. We kijken samen de serie Stranger Things. 'Is goed.' zeg ik.---
Ik ben klaar met me omkleden voor de dubbeldate. Ik denk nu wel iets luchtiger over deze date, omdat ik tenminste mijn twijfels geuit heb naar Avy toe. Vanavond wordt gewoon een gezellige avond en ik heb er zin in. Het is 18:50 en ik vraag Avy of ze al klaar is. 'Ja bijna, maar je moet me even helpen.' roept ze naar me. Ik loop naar Avy's kamer en zie dat ze met haar handen d'r jurk vasthoudt. 'Ik kan zelf m'n rits niet dicht krijgen, wil jij dat doen?' vraagt ze. 'Ja tuurlijk, kom.' antwoord ik. Precies als ze naar me toe wil lopen stapt ze op haar jurk, waardoor ze d'r jurk niet meer kan vasthouden. De jurk zakt af tot op haar heupen. Ik kijk recht tegen haar bovenlichaam aan en het ziet er zo perfect uit. 'Hoo shit.' zegt ze en ze trekt snel haar jurk weer omhoog. Ik zie dat ze helemaal rood wordt. 'Maakt niet uit. Er is niks om je voor te schamen. Integendeel het ziet er perfect uit.' zeg ik met een knipoog. Hierdoor wordt ze nog roder. 'Hou op hoor. Doe alsjeblieft gewoon mijn rits dicht.' antwoordt ze. Ik doe wat ze zegt en we lopen naar de deur.
Ik pak haar hand vast en we lopen naar de parkeerplek waar Lynn en Dean op ons staan te wachten. We nemen een Uber en gaan naar het restaurant in de stad waar Lynn gereserveerd heeft voor vanavond.
JE LEEST
together or separate?
Teen FictionAvy is bijna 18 en gaat voor haar studie op een kampus wonen. Ze komt in een kamer met Fendi, de aller knapste jongen die er is. Alleen zijn ze wel heel verschillend en is leven met Fendi lastiger dan verwacht. Fendi heeft iets mystirieus en hards...