Thank U, Next

15 1 0
                                    

[Avy]

'Hij had naakt foto's van mij.' krijg ik met heel veel moeite uit mijn mond. 'Ooh shit.' reageert Fendi.
'Hij had ze zelf stiekem gemaakt, tijdens onze eerste keer.' huil ik nu. 'Avy, wat was dat voor een gast?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op.
'Aan het begin was het een hele normale jongen, maar toen hij die foto's had draaide hij door. Gelukkig is hij uiteindelijk opgepakt, doordat hij blijkbaar ook andere strafbare dingen deed. Ik heb geen idee waar hij nu is of hoe het met hem gaat.' leg ik uit. Fendi geeft me een kus.
'Ik wacht tot jij er weer klaar voor bent. Voel je niet opgejaagd of schuldig ofzo.' zegt hij.
'Je bent zo lief. Ik denk dat ik wel klaar voor ben om het met jou opnieuw te proberen.' antwoord ik een beetje ongemakkelijk. Hij knikt. 'Zullen we nu gaan slapen?' vraagt hij. Dat vind ik een goed idee.

---

Ik word wakker van mijn wekker. We hebben appart geslapen vanacht, omdat ik vroeg op moet voor school en Fendi juist moet uitslapen. Het is raar hoe snel ik gewend ben geraakt aan met Fendi slapen, want vanacht miste ik hem echt.

Ik heb alweer 2 lessen gehad en nu is het pauze. Lynn heeft nog geen les. Dus ik loop naar Joy toe, een meisje dat ik gisteren heb leren kennen. We lunchen samen en kletsen over van alles. Dan loopt Kiki langs met 2 vriendinnen. Kiki kijkt even met een boze blik mijn kant op en gaan dan niet ver van ons vandaan zitten. Ik hoor Joy zuchten.
'Ken je Kiki?' vraag ik aan Joy. Ze knikt. 'Jazeker, ze is net zo erg als Ashley.' antwoordt ze. Ik kijk vragend. 'Ashley is echt een drama queen en Kiki en Lizzy zijn d'r vriendinnen. Ashley denkt dat ze heel wat is, maar het enige wat ze heeft is haar uiterlijk en geld.' vertelt Joy. Ik kijk naar Ashley. Ze is echt super knap.
'Av, ik ga even naar de wc. Kun je op m'n tas letten?' vraagt Joy.
'Tuurlijk.' antwoord ik en Joy loopt weg.
Ik open wat snapchats en vang ondertussen een deel van het gesprek van Kiki, Ashley en Lizzy op.
'Hij wilde er niks over zeggen.' zegt Kiki.
'Dan hebben ze dus nog niks gedaan. Toen wij gingen al los voordat we een relatie kregen.' glimlacht Ashley. 'Jullie paste echt veel beter bij elkaar hoor.' antwoordt Lizzy.
Shit, gaat dit over Fendi en mij? Is Ashley degene met wie Fendi een relatie heeft gehad?
Joy komt terug van de wc en ik besluit het haar te vragen.
'Ja volgens mij wel, maar ik weet er niet veel over, behalve ze raar uit elkaar gingen. Maar daar zou ik je echt geen zorgen over maken hoor.' reageert Joy.
'Okee, dankje.' zeg ik. Dan is het tijd om naar onze les te gaan.

Als ik thuis kom ga ik gelijk naar Fendi. Ik vraag hoe hij zog voelt en vertel een beetje over school. Dan besluit ik toch over Ashley te beginnen.
'Ik zag trouwens vandaag ook Ashley.' zeg ik om er subtiel over te beginnen. 'Hoe ken jij Ashley?' vraagt hij.
'Joy vertelde me wie ze was en dat jullie een relatie hadden.' antwoord ik op zijn vraag. Hij knikt.
'Ze zei ook iets over dat het op een rare manier uit is gegaan ofzo.' zeg ik. 'Dat klopt wel, maar dat is nu niet meer belangrijk hoor.' stelt hij me gerust.
'Oh, maar wat is er dan precies gebeurd tussen jullie?' vraag ik toch nog door.
'Ze ging vreemd met toen een van mijn beste vrienden.' vertelt hij.
'Ah, dat is echt heel naar. Is het eigenlijk al lang geleden?' vraag ik hem.
'Ongeveer een jaartje. Het was op het feestje van Luke, m'n ex beste vriend. Nu heb ik met hem helemaal geen contact meer en Ashley heb ik daarna nog een paar keer gesproken, maar verder niet echt.' reageert Fendi.
'Nou laten we er maar voor zorgen dat onze relatie beter wordt dan allebei onze laatste relaties.' antwoord ik om het gesprek weer wat luchtiger te laten worden.
'Dat is een goed plan.' zegt Fendi en hij geeft me een zoen.

together or separate? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu