[Avy]
We zitten in de trein en Fendi is in slaap gevallen. Hij ligt heel lief met zijn hoofd tegen mijn schouder aan. Ik ben ondertussen aan het snappen met wat mensen als ik zie dat Ashley mij heeft toegevoegd. Ik ben een beetje verbaasd, maarja het zal wel en ik voeg haar ook toe. Ik zie dat ze al wat in haar story heeft staan, dus ik klik erop om het te bekijken. Het is een foto waarop ze naast Fendi zit en Fendi zijn tong uitsteekt. Er staat bij 'best friend!💕'. Ik zucht, ze is zelf vreemd gegaan. Fendi zei dat hij haar 'nog een paar keer gesproken had', maar dit lijkt toch wel alsof ze close zijn. Achja, ik vertrouw Fendi. Ik besluit mij telefoon weg te doen en ook te gaan slapen.
Ik voel dat er in m'n hand geknepen wordt. Ik open mijn ogen.
'We zijn er.' fluistert Fendi. We pakken onze tassen en lopen de trein uit.
'Was je al lang wakker?' vraag ik aan Fendi.
'Een kwartiertje ofzo. Mijn telefoon ging af, dus daar werd ik wakker van. Ik kreeg een appje van mijn oom of ik dit weekend wil komen eten bij hem.' zegt hij. 'Dus ik weet niet of je het al wil, maar je mag zondagavond mee.'
'Ja lijkt me leuk! Nu wordt het echt officieel.' lach ik.
'Ah dat vindt hij vast gezellig. Ik ook trouwens.' antwoordt Fendi.
Ik krijg al zenuwen als ik eraan denk, maar ik vind het wel oprecht leuk. Fendi laat echt zien hoeveel ik voor hem beteken.---
Rond etenstijd zijn we gearriveerd in het hotel wat Fendi geboekt heeft. De receptioniste heeft ons aanwijzingen gegeven om de kamer te vinden. Een paar trappen verder komen we bij onze kamer. Ik hou het pasje voor de scanner naast de deur. Ik duw de deur open.
Hooolyy. 'Oooohh my god.' gil ik. Fendi grinnikt om mijn reactie.
'Wat vind je van de kamer?' vraagt Fendi als hij de tassen neerzet.
'Fendi doe normaal, dit is geen kamer. Dit is een paleis ofzo. Wauw, het is echt super mooi.' roep ik. Ik loop naar Fendi en geef hem een hele lange knuffel.
'Bedankt.' zeg ik en ik geef hem een kus. Ik voel zijn handen op mijn heupen. Langzaam glijden zijn handen onder mijn hoody. Ik voel tintelingen door mijn hele lichaam. Ik haal mijn handen door zijn haar.
Dan wordt ons moment verstoord, omdat er op de deur geklopt wordt. 'Oohja, dat was ik even vergeten.' grijnst Fendi en hij opent de deur.Er komt een kar van de roomservice binnen rijden met allemaal super lekker eten!
De hotel medewerker heeft alles neergezet en loopt onze suite uit. 'Waarom ben je zo lief?' vraag ik Fendi.
'Omdat jij het verdient.' is zijn antwoord.
En zo beginnen we aan ons avondeten.
JE LEEST
together or separate?
Teen FictionAvy is bijna 18 en gaat voor haar studie op een kampus wonen. Ze komt in een kamer met Fendi, de aller knapste jongen die er is. Alleen zijn ze wel heel verschillend en is leven met Fendi lastiger dan verwacht. Fendi heeft iets mystirieus en hards...