Spontaan Idee

11 1 0
                                    

[Fendi]

Vandaag ben ik naar school gegaan en ik voel me prima. Ik had twee uren samen met Avy les, maar we hebben elkaar nog de hele dag niet echt gesproken. Ze is nu met Joy bij Lynn. Ik besluit om pizza te bestellen voor ons avondeten. Precies dan appt Avy dat ze over een half uurtje thuis is. Ik zet alles klaar en steek wat kaarsen aan om het wat romantischer te laten worden. Een spontane date night dus.

Avy en de pizzabezorger hebben een perfecte timing, want ze zijn er precies tegelijkertijd als ik net klaar ben met alles klaar zetten.
'Ah, wat ziet het er leuk uit!' zegt Avy als ze de tafel ziet. Ik leg de pizza's op onze borden en Avy gaat zitten.
'Onze eerste echte date sinds we een relatie hebben.' antwoord ik.
'Het is echt heel lief van je.' zegt Avy en ze drukt een kus op mijn lippen. Ik pak haar vast en kijk haar in haar mooie ogen aan. Deze meid is alles wat ik nodig heb. Als ik haar heb komt alles hoe dan ook goed.

Het was een hele gezellige avond. Het is zo leuk, want met Av kan ik echt over alles praten. Ze begrijpt me altijd.
'Zullen we morgen ook weer wat leuk gaan doen?' vraagt Avy als we Netflix opstarten om een film te gaan kijken. 'Ik heb een goed idee! Zullen we een nachtje in een hotel slapen?' roep ik enthousiast.
'Oké, maar kunnen we onze lessen wel missen? En is het voor jou wel een goed idee net na je operatie?' vraagt Avy onzeker.
'Kom op Av, dit is niet meer de middelbare school. We zijn niet verplicht. We kunnen morgenochtend gewoon naar de lessen gaan en dan 's middags ergens heen gaan. Bovendien voel ik me echt prima.' overtuig ik haar. Ik zie een lach op haar gezicht. 'Oke is goed.' stemt ze uiteindelijk toch in met mijn plan.
'Waar zullen we dan heen gaan?' vraag ik.
'Maakt mij niet uit, maar het liefst iets wat niet al te duur is.' zegt ze.
'Maak je geen zorgen. Ik trakteer wel.' antwoord ik. Ze kijkt verbaasd.
'Nee, dat hoeft niet. Een hotel is zo duur.' weigert ze mijn aanbod.
'Av, weet alsjeblieft dat ik dit niet zeg om op te scheppen, maar ik heb aardig wat geld. Ik heb genoeg ervenis ontvangen.' vertel ik.
'Oke, maar ik heb er echt geen probleem mee om ook dingen te betalen.' zegt ze nog voor de zekerheid.
'Zullen we naar Antwerpen gaan?' stel ik voor.
'Ik denk niet dat het veel nut heeft om hier tegen in te gaan.' antwoordt ze. 'Nee, want ik weet dat jij het ook een leuk idee vindt.' lach ik.

Uiteindelijk vallen we tijdens de film allebei in slaap op mijn bed.

---

Als we aan het ontbijt zitten bespreken we hoe we het vandaag gaan doen. We gaan allebei tot 12 uu naar school, dan gaan we onze spullen pakken. Om 2 uur vertrekt onze trein naar Antwerpen en vanaf daar gaan we met een uber naar het hotel.
Ik heb er super veel zin in, maar eerst nog even een paar lessen overleven.

Note:
Ik zal de aankomende tijd helaas minder actief zijn, omdat ik nu in 5 Havo zit. Dat betekent dus dat ik bijna examens moet doen en ik me echt op school moet focussen. Ik probeer 1x in de week een nieuw deel te posten. X

together or separate? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu