Passie En Liefde

16 1 0
                                    

Als er seksueel getinte stukjes in een hoofdstuk staat~ voor het stukje.

[Fendi]

We hebben super lekker gegeten en ik word blij van de manier waarop Avy straalt. Ik ga op ons mega bed zitten. 'Je bent leuk als je zo blij bent.' zeg ik tegen Avy.
'Jij bent de reden dat ik zo blij ben.' antwoordt ze nog steeds stralend. Ze gaat op mijn schoot zitten en duwt mij omver. Nu lig ik op het bed en Avy hangt boven me met haar hoofd dichtbij die van mij. Ik trek haar naar me toe en er komt weer een kus. Niet een normale kus, maar een kus met passie.
~
Ik ga met mijn handen weer rustig onder haar hoody. We eindigen onze kus en ik draai ons om.
Nu ligt Avy op het bed en hang ik boven haar.
'Ben je er klaar voor?' vraag ik voor de zekerheid. Ze knikt. Ik trek haar hoody uit. Er komt een mooie rode kanten Bh te voorschijn. Ik plaats kusjes over haar hele boven lichaam. Ik voel hoe haar lichaam hierop reageert. Ze wil meer. Dan trekt ze mijn Tshirt uit. Nu ga ik mijn mijn handen over haar Bh. Ik voel haar nagels in mijn rug als ik even onder haar Bh glijd. Ook ontsnapt er een kleine kreun uit haar mond. Nu gaat Avy met haar handen richting mijn broek, ze maakt mijn knoop los en duwt de broek soepel naar beneden.
Ik doe bij haar hetzelfde. Ook open ik de Bh sluiting en gooi de Bh weg. Nu draaien we weer om en zit Av op me en lig ik weer op het bed. Nu ze geen Bh meer aan heeft ga ik rustig met mijn handen over haar borsten. Mijn handen glijden verder over de rest van haar lichaam. Als ik bij haar bovenbeen zachtjes met mijn hand naar boven hoor ik haar weer kreunen. Ondertussen beweegt ze heen en weer over mijn schoot. Ik merk dat ik echt mijn boxer uit moet doen. Het lijkt of ze m'n gedachten kan lezen, want precies als ik dat denk gooit ze m'n boxer weg.
~
We liggen buiten adem op het bed. Ik heb al vaak seks gehad, maar deze keer was zo speciaal. Dit was met passie en liefde, daar kan echt niks tegen op.
'Voelde het goed?' vraag ik nog voor de zekerheid. Ookal voelde ik dat haar lichaam het zeker goed vond voelen.
'Meer dan goed.' zegt ze met er grote glimlach en rode wangen.
'Zullen we anders een ijsje ofzo gaan halen?' vraag ik, want ik heb na al dit calorieën verbranden wel weer honger gekregen.
'Is goed.' antwoordt Avy en ze staat op om zich aan te kleden.

Als we ons allebei hebben omgekleed lopen we hand in hand het hotel uit. Het hotel zit midden in het centrum, dus lang zoeken is het niet. Al snel hebben we onze ijsjes.
'Mag ik een foto van je maken? Je ziet er leuk uit.' vraag ik aan Avy.
'Maar ik heb helemaal geen make-up meer op en m'n haar zit in een lelijke knot.' protesteert ze.
'Dat is juist schattig.' vertel ik d'r. Ze moet lachen en stemt er dan mee in. Uiteindelijk hebben we allebei foto's van elkaar gemaakt en gaan we weer terug naar het hotel.

'Ik ben echt kapot. Ik denk dat ik ga douchen en dan ga slapen hoor.' zegt Avy als we terug in onze kamer zijn.
'Ja we hebben een goede work-out gedaan.' grijns ik. Ook Avy moet lachen. 'Ga maar douchen.' zeg ik.

Als Avy onder de douche staat plaats ik een hele leuke foto van ons samen op insta. Ik zet geen diepzinnige liefdesquote bij, want dat gaat me wel weer iets te ver. Ik besluit uiteindelijk gewoon een hartje erbij te zetten. Ik heb aardig wat volgers, dus al snel komen de eerste likes en comments binnen.
Nadat Avy klaar met douchen is ga ik ook nog snel douchen. Daarna vallen we al snel in slaap.

together or separate? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu