[Fendi]
Toen ik thuis kwam vroeg Avy of we ook met z'n vieren konden gaan naar het feest, omdat Lynn dat graag wilde. Dus helaas voor mij gaan Lynn en Dean ook mee.
Ik ga me omkleden en doe een wit overhemd aan met een zwarte spijkerbroek en m'n witte sneakers. Als ik de badkamer in wil lopen zie ik Avy haar haren krullen, ze ziet er echt super goed uit. 'Je ziet er goed uit hoor!' fluister ik in haar oor. Ik voel dat er een schok door haar lichaam gaat 'Dankje, jij ziet er ook zeker niet verkeerd uit hoor.' antwoordt ze. Als we samen voor de spiegel staan kruizen onze blikken elkaar een paar keer, dan kijk elke keer ik in haar mooie heldere blauwe ogen.Als we allebei klaar zijn krijgt Avy een appje van Lynn dat ze erover een kwartiertje zijn. 'Ben jij wel is echt verliefd geweest?' vraagt Avy ineens aan mij. 'Ja ik heb zelfs een serieuze relatie gehad' antwoord ik en ik heb echt geen zin om daarover na te denken, want ik wil deze avond niet verpesten. Dus schenk ik snel 2 shotjes in 'Hier om vast in te komen.' zeg ik. Als we onze shotjes op hebben begint ze toch weer over mijn liefdesleven 'Zou je nog wel een relatie willen?' vraagt ze. 'Ja, met de juiste persoon wel. Iemand die mijn verleden accepteert en mij ziet hoe ik nu ben.' antwoord ik haar. Dan gaat de bel en staat Lynn voor de deur. Saved by the bell.
We lopen de ruimte binnen en ik sla mijn arm om Avy heen. Ik word gelijk begroet door een groepje meiden, ik groet terug en loop verder met Avy naar de bar. We bestellen allebei een cocktail en lopen naar de ruimte waar mensen aan truth or dare aan het spellen zijn. Avy ziet nog iemand die ze kent 'Ik ga even gedag zeggen hoor, ik zie je zo wel weer' zegt ze en ze loopt weg.
Jay roept me en vraagt me om mee te doen met truth or dare. We zitten in een kring het is mijn beurt, iedereen is al behoorlijk dronken. Ik kies altijd dare, dus ook nu. Ik krijg de opdracht om een glas vol pure vodka te drinken. Nadat ik dat gedaan heb is Kiki aan de beurt, ook zij kiest dare. 'Okee zoen 30 seconde met Fendi' zegt Dave. Kiki loopt naar me toe en gaat op m'n schoot zitten, daar gaan we. Kiki zoent niet slecht en de kus wordt steeds heftiger. 'Ja de 30 seconde zijn om hoor!' roept Dave. Kiki bijt speels in mijn lip en loopt terug naar haar plek. Dan zie ik Avy en weet zonder twijfel dat ze mijn zoen gezien heeft. Ik sta op en loop naar d'r toe, 'Wil je nog iets te drinken?' vraag ik haar. 'Nee hoor' antwoord ze. Is ze nou serieus boos op me? 'Wat is er?' vraag ik. 'Niks, maar ik ga vast terug. Ik zie je morgenochtend wel weer.' zegt ze. Ze is serieus maar 1 uur op het feest geweest, het is pas 1 uur.
Veel tijd om erover na te denken heb ik niet, want ik word op mijn rug getikt en als ik me omdraai zoent Kiki me weer net zo gepassioneerd als een kwartier geleden. Dit is wat ik nodig heb, afleiding. Ik trek Kiki mee naar de wc's. Ik kan haar nu natuurlijk niet meenemen naar mijn kamer als Avy net naar huis is gegaan, omdat ze boos is dat ik Kiki zoende.
Na ongeveer een half uur lopen we allebei weer naar buiten en bedank ik haar voor de leuke avond. Het is het beste als ik maar gewoon alleen naar m'n kamer ga.
JE LEEST
together or separate?
Dla nastolatkówAvy is bijna 18 en gaat voor haar studie op een kampus wonen. Ze komt in een kamer met Fendi, de aller knapste jongen die er is. Alleen zijn ze wel heel verschillend en is leven met Fendi lastiger dan verwacht. Fendi heeft iets mystirieus en hards...