Een Grote Grap

28 2 0
                                    

[Avy]

Hoe erg kan het zijn wat hij heeft gedaan? Kan het zo erg zijn dat ik hem niet meer leuk zou vinden?
Ik vind het lastig want hij is soms echt de leukste persoon ooit, maar op andere momenten kan hij zo apart zijn... Agghh ik word gek van al deze twijfels.

'Waar denk je aan?' ik schrik op uit mijn gedachte als ik de stem van Fendi hoor. Ik begin te blozen 'Eehm' stamel ik. 'Dacht je aan mij?' vraagt hij dan. 'Ja' antwoord ik eerlijk. Hij kijkt me vragend aan en wacht op een uitleg. Oké zal ik het hem vertellen? Ik maak mezelf anders echt helemaal gek.
'Nou ik zat te denken dat ik je eigenlijk een heel leuk persoon vind, maar ik dacht ook aan hoe erg die dingen kunnen zijn die je gedaan hebt.' zeg ik. Ik durf hem niet aan te kijken en vraag mezelf nu al af waarom ik dit heb gezegd.
'Ooh' is het enige wat hij antwoord. Ja wat heb ik hier nou weer aan?! Kan hij niet even zeggen dat hij mij ook super leuk vindt en hij niks ergs heeft gedaan?
'Ooh wat?' vraag ik hem.
'Sorry ik doe niet aan mensen leuk vinden. Dat kan ik niet.' antwoord hij. 'Iedereen kan dat, maar bepaalde mensen zijn te bang om het toe te geven.' zeg ik. Ik kijk hem voor het eerst weer aan, recht in zijn blauwe ogen. Het zijn de aller mooiste ogen, maar op dit moment zie ik pijn in die ogen. Dan zegt hij opeens
'Ik heb een meisje verkracht, drugs gedeald, mensen bedreigd en heel veel gevochten.' en hij loopt weg. Ik hoor de deur dicht slaan. Op een of andere manier begin ik heel hard te huilen. Het duurt ongeveer een half uur voor ik weer een beetje rustig ben.

Wat moet ik hiermee? Alles wat hij heeft gedaan, hij vertelt het me, maar wacht niet eens op een reactie. Hij zegt niet dat hij spijt heeft. Ik heb geen zin meer in deze dag en ik heb geen zin meer in mensen. Waarom is liefde zo lastig? Ik loop naar de keuken pak een chocolade reep en eet de reep helemaal op. Het is pas 4 uur, maar ik heb geen idee wat ik nog kan doen. Ik heb niet echt zin om naar Lynn te gaan. Het enige wat ik wil is dat Fendi zegt dat hij van me houdt en dat al de dingen die hij heeft gedaan een grap waren en dus niet zijn gebeurd.

---

Als ik de volgende dag wakker word schrik ik me dood. Er ligt iemand naast me, maar als ik zie wie het is ben ik weer rustig. Ook heb ik flinke hoofdpijn die vijf baco's en al die shotjes waren misschien toch niet zo'n goed idee. Wat is er gisteravond ook alweer allemaal gebeurd?

together or separate? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu