Verrassing

13 2 0
                                    

[Avy]

Ik open mijn ogen en ik denk dat ik nog nooit zo fijn ben wakker geworden. Fendi slaapt nog, dus ik kan voor de eerste keer echt ongestoord naar hem kijken. Hij is zo gespierd en zo super knap.
'Ik zie je wel kijken hoor.' fluistert hij met een lach.
'Je bent echt schattig.' antwoord ik. Als antwoord daarop trekt hij me tegen hem aan en rolt me boven op hem. 'Ik hou echt van je.' zegt hij dan en het is allemaal zo perfect.
'Ik ook echt heel veel van jou.' antwoord ik.
'Ik weet dat het misschien voor jou te vroeg is, maar ik ben op dit moment bereid om alles te geven om ons samen te laten werken. Ik heb sinds ik jou echt heb leren kennen heb ik nooit behoefte gehad aan een ander meisje. Je bent zo bijzonder, je maakt me altijd zo blij en vrolijk. Nu ik dit allemaal zeg lijkt het wel alsof ik je ten huwelijk ga vragen, maar ik wil dat je weet dat ik je echt heel erg waardeer.' zegt hij.
Elke seconde die hij langer praat word ik roder en krijg ik meer tintelingen in mijn hele lichaam.'Het betekent veel voor me dat je een bijna huwelijksspeech voor me houdt. En ik denk hetzelfde over jou. Ik ben bereid alles te geven om ons te laten werken.' voor ik mijn verhaal af kan maken voel ik weer die perfecte, zachte, warme lippen.

Na dit heerlijke moment besluiten we dat we naar de supermarkt moeten, want al ons eten is op. We kleden ons snel om en gaan lopend naar de supermarkt, wat ongeveer 15 minuutjes lopen is. Normaal zou ik dit dood saai vinden, maar Fendi maakt alles leuk. We kletsen onderweg over van alles en nog wat. Ik merk dat Fendi steeds makkelijker open over dingen praat, dat is echt mooi om te zien.
'Waar denk je aan?' vraagt Fendi ineens. 'Oh, eigenlijk aan jou. Ik ben gewoon trots op je. Ik heb je eigenlijk nooit gekend als een badboy ofzo.' zeg ik. 'Dat komt omdat jij me hebt veranderd. Ik zocht afleiding en ging daarom met zo veel mogelijk verschillende meiden naar bed, omdat het zo nooit saai werd. Ik kreeg het imago badboy, maar het was gewoon afleiding voor mij. Sommige mensen gaan aan drugs doen als ze ergens moeite mee hebben of ze gaan bijvoorbeeld veel gamen ofzo. Eigenlijk heb jij mij bewezen dat ik geen afleiding nodig heb, als ik maar met de juiste persoon ben. Iemand die ziet hoe ik nu ben.' vertelt hij.
'Ik heb niks gedaan, jij bent de enige die jouw leven heeft veranderd.' antwoord ik en ik druk een kus op zijn wang.

---

We hebben de boodschappen gedaan en Fendi is inmiddels begonnen met het ontbijt maken.
'Heb je al plannen voor vandaag?' vraag ik hem. 'Nou ik vroeg me af of je meer wil met mij ergens heen.' antwoordt hij. 'Ja prima, ik had toch nog geen plannen eigenlijk. Waar gaan we heen?' vraag ik nieuwsgierig. 'Verrassing.' zegt hij mysterieus met een glimlach. 'Nou, vertel het!' zeg ik opgewonden. Wat zal de verrassing zijn? 'Zorg maar gewoon dat je over 1,5 uur klaar staat.' zegt hij grijnzend. 'Ja halooo! Ik weet nu toch helemaal niet wat ik moet aandoen en meenemen enzo.' protesteer ik. 'Komt goed. Je hoeft niks mee te nemen en doe gewoon normale kleding aan.' stelt Fendi me gerust. 'Maar is het een echte date?' probeer ik nog verder te raden. 'Wacht nou maar gewoon af stres kip.' lacht hij. 'Ik ben helemaal geen stres kip, ik kan gewoon niet tegen verrassingen!' zeg ik verontwaardigd. Fendi loopt naar me toe en geeft me een kus op m'n wang. 'Je bent leuk als je een stres kip bent' fluistert hij in mijn oor. Dat was de druppel, ik knijp hem plagend in zijn buik. 'hee, pas op hoor.' zegt hij en hij tilt mij op en kietelt me weer, zoals altijd.

together or separate? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu