[Avy]
Ik ben net wakker. Het is echt genieten om wakker te worden in deze super mooie kamer met deze super mooie jongen naast me. Ik pak mijn telefoon, want Fendi slaapt nog. Ik zie een melding van Instagram. Fendi heeft een hele leuke foto van ons samen op insta gezet. Ah super schattig! Ik hou zo onbeschrijfelijk veel van hem. Ik lees de reacties onder de foto, de meeste reacties zijn van jongens die wat flauwe grappen maken of mensen die het schattig vinden. Fendi heeft echt meer dan 3000 volgers wat ik wel snap, want hij heeft ook een paar foto's zonder shirt gepost. Wat ben ik toch gelukkig dat hij hier gewoon naast me ligt. Ik besluit m'n telefoon weer weg te leggen en nog lekker tegen Fendi aan te kruipen.
Ik ben niet meer in slaap gevallen. Fendi werd uiteindelijk al best snel wakker.
'Goedemorgen knapperd.' fluistert hij met een zwoele stem.
'Goedemorgen, lekker geslapen?' vraag ik.
'Jazeker, maar dat kwam omdat jij naast me lag natuurlijk.' zegt hij en hij geeft me een kus.
'Ik hou van je.' antwoord ik na de kus. 'Ik ook van jou, maar zullen we gaan ontbijten?' vraagt hij. Ik knik en moeizaam gaan we het bed uit.
Sinds we seks hebben gehad voel ik me echt een prinses. Hij was zo lief en alles voelde zo goed. Het heeft onze relatie sterker gemaakt denk ik. Het was het bewijs dat we elkaar aanvoelen.We zijn net klaar met ontbijten en we gaan ons nu omkleden voor de spa. Doordat Fendi alleen zijn zwembroek aan heeft is zijn hele bovenlichaam bloot. Ik bijt even in mijn lip en dan zie ik dat Fendi op dezelfde manier naar mij kijkt.
'Die bikini staat je echt heel mooi.' zegt hij zonder z'n ogen van mij af te halen.
'Dankje, jij mag ook wel vaker zonder shirt rondlopen hoor.' glimlach ik. 'Kom laten we gaan.' antwoordt hij met een knipoog en hij pakt mijn hand.'Zullen we in de jacuzzi?' vraag ik als we de spa ruimte binnenlopen.
'Is goed.' zegt Fendi en hij legt zijn arm om mijn middel. Het is echt heel rustig, er zijn alleen wat mensen in de sauna. We stappen allebei de jacuzzi in, die lekker warm is. Fendi trekt me op zijn schoot en ik geef hem een kus. Langzaam voel ik zijn hand naar onder zakken
~
'Er zijn mensen hier he.' fluister ik in zijn oor.
'Die zien ons toch niet en ik kan er niks aan doen dat jij zo mooi bent hoor.' is zijn antwoord. Ik voel dat ik rode wangen krijg, maar geef dan toch toe en ik geef hem nog een kus. Zijn hand gaat onder mijn bikinibroekje. De spanning dat er mensen zijn maakt mij eigenlijk alleen nog maar opgewonder. Dus ik ga met mijn handen over zijn lichaam terwijl ik voel dat hij met zijn handen steeds verder gaat.
'Fen, ik kan dit echt niet aan.' kreun ik half. Hij gaat eindelijk met zijn vingers bij mij maar binnen. Ik hijg in zijn oor en probeer ondertussen met mijn handen hem te bevredigen. Soms moet ik even stoppen, omdat ik door mijn hele lichaam spanning voel.
'Ik kan het ook niet meer aan.' hoor ik Fendi mompelen. Dat is het moment waarop we allebei het tempo opvoeren.
Uiteindelijk kreunen we precies op hetzelfde moment en ik voel zijn handen weer omhoog gaan.
~
We knuffelen ongeveer nog 10 minuten in de jacuzzi om bij te komen.
'Kunnen we niet gewoon allebei stoppen met school en samen in een hotel wonen. Dan hoeven we nooit te koken, nooit op te ruimen en we kunnen altijd samen zijn.' zeg ik.
'Dat zou ik ook graag willen.' antwoord Fendi met een kus.Wat vinden jullie van de stukjes waarin seks voorkomt? Moet ik het minder/meer gedetailleerd schrijven of is het zo goed? Let me know! X
JE LEEST
together or separate?
Teen FictionAvy is bijna 18 en gaat voor haar studie op een kampus wonen. Ze komt in een kamer met Fendi, de aller knapste jongen die er is. Alleen zijn ze wel heel verschillend en is leven met Fendi lastiger dan verwacht. Fendi heeft iets mystirieus en hards...