[Fendi]
Ik open m'n ogen en ik merk dat Avy niet meer naast me ligt. Ik ga rechtop zitten en hoor wat geluiden uit de keuken komen. Een paar seconden later gaat de kamerdeur open. Avy komt binnen met een mega dienblad en een heel lekker ontbijt.
'Als we niet in een hotel zijn moeten we zelf maar voor luxe zorgen.' lacht Avy. Ik moet lachen om d'r.
'Het ziet er in elk geval heel geslaagd uit.' antwoord ik. Ze kom naast me zitten. Ze heeft een van mijn sweater aan en het staat echt heel sexy.
'Wat is er?' vraagt Av.
'Je bent gewoon heel mooi en lief.' zeg ik en ik geef d'r een kusje.Het ontbijt is heel lekker en we hebben al bijna alles op.
'Av, zullen we vanmiddag naar mijn huis gaan?' vraag ik. Ik ben bang, maar ik vertrouw op ons dat het goed gaat komen.
'Ja is goed, maar waarom heb je het eigenlijk niet verteld?' vraagt ze.
'Dat huis is waar ik ben opgegroeid. Waar ik al mijn herinneringen aan mijn familie heb, maar er is nog iets. Het is zegmaar een best grote en dure vila, dus ik wilde het niet gelijk aan je laten zien. Ik wilde wachten tot het echt goed zat tussen ons, zodat je me niet alleen zou willen voor het geld. Nu achteraf is het natuurlijk stom dat ik het je niet verteld heb, maar ik wilde gewoon zeker weten dat je echt van mij hield en niet alleen van m'n geld.' vertel ik.
'Dat snap ik wel, ja. Je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt. Had je vader zo'n goede baan ofzo?' antwoord ze. 'Hij had zijn eigen bedrijf. Dat staat nu op mijn naam, maar Don regelt alles. Dus ik split de winst met Don.' zeg ik.
'Oke, maar weet alsjeblieft dat ik echt van jou hou en niet om of je zo rijk bent of dat je zoveel volgers op insta hebt. Je betekent heel veel voor me, ook al kan je soms heel erg irritant zijn.' lacht ze.Een tijdje later stappen we uit de Uber.
'Waarom heb je eigenlijk geen eigen auto?' vraagt Avy. Ik zie dat ze probeert te doen alsof ze het allemaal heel normaal vindt, maar stiekem is ze echt onder de indruk.
'Ja ik heb er eigenlijk 2, maar ik wilde ze niet meenemen naar school, zodat mensen niet gelijk allemaal wisten dat ik veel geld heb. Het zijn namelijk geen goedkope auto's.' antwoord ik.
'Wat is het nut van 2 dure auto's hebben als je ze toch niet gaat gebruiken.' zegt Avy.
'Je hebt gelijk.' geef ik toe. 'Zullen we naar binnen gaan?' vervolg ik. Ze knikt.
Ik leg mijn vinger op de vingerscan bij de voordeur en de deur gaat open. We lopen naar binnen en komen in de hal. Er staan veel foto's van vroeger, maar daar probeer ik nooit te lang naar te kijken.
'Wow, ik weet dat je zei dat het een grote vila was, maar dit is echt niet normaal. Deze hal is echt een balzaal.' merkt Avy op.'Kom er is nog veel meer.' ik trek Avy mee. Ze kijkt nieuwsgierig.
'Okee, sluit je ogen.' beveel ik en ik leg mijn handen over haar ogen.
'Nouu, je mag me niet ontvoeren.' roept ze.
'Rustig. Okee gewoon doen wat ik zeg.' probeer ik Avy gerust te stellen. Ik probeer haar zo goed mogelijk aanwijzingen te geven.
'Jeetje ga ik nu de marathon lopen ofzo.' merkt Avy op.
'Sorry dat is een nadeel van dit huis.' antwoord ik lachend.
Dan stopt ze ineens met lopen waardoor ik bovenop d'r knal. 'Sukkel.' schreeuw ik lachend. We rollen over de grond.
'Sorry.' lacht Avy.
'We zijn er bijna.' overtuig ik haar als ik d'r overeind trek. Ik leg mijn handen weer over haar ogen.
'Maar heb je geen lift ofzo?' vraagt ze als we weer staan.
'Ja die is er ook. Alleen vond ik dit leuker' plaag ik.
'Nouu, jij bent zo gemeen.' antwoordt ze.
'Kom op we gaan verder. Naar rechts... Ja we zijn er.' zeg ik.
JE LEEST
together or separate?
Teen FictionAvy is bijna 18 en gaat voor haar studie op een kampus wonen. Ze komt in een kamer met Fendi, de aller knapste jongen die er is. Alleen zijn ze wel heel verschillend en is leven met Fendi lastiger dan verwacht. Fendi heeft iets mystirieus en hards...